(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Шарафан, Максим Олексійович
UK: Метою роботи є підвищення коефіцієнта потужності моторвагонного рухомого складу змінного струму в режимі рекуперативного гальмування на основі вдосконалення випрямно-інверторних перетворювачів, випрямних установок збудження і способів їх управління.
Наукова новизна роботи полягає у вдосконаленні способу управління ВІП моторного вагона на базі IGBT-транзисторів, що забезпечує симетрію змінного струму щодо напруги мережі та підвищує коефіцієнт потужності електропоїзда в режимі рекуперативного гальмування.
Практичне значення роботи полягає у можливості досліджувати електромагнітні процеси роботи моторного вагона електропоїзда зі штатними тиристорними і пропонованими транзисторними ВІП, ВУВ в режимі рекуперативного гальмування і способи їх управління.