Бакалаврські випускні роботи кафедри Рухомий склад залізниць і колій (КРС ЛІ)
Permanent URI for this collectionhttp://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/15440
ENG: Bachelor's theses of the Department of Rolling Stock of Railways and Tracks (LI)
Browse
Item Проєкт виконання середнього ремонту ділянки колії в умовах Бродівської дистанції колії Львівської залізниці(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Монастирська, Марія ВолодимирівнаUKR: Бакалаврська робота виконана на 51 сторінках, містить 14 ілюстрацій, 1 додаток, 9 таблиць та 19 використаних джерел. В бакалаврській роботі розроблено технологію виконання середнього ремонту колії із використанням колійної техніки з розробкою графіка виконання підготовчих, опоряджувальних, основних робіт у «вікно» та графіку «по днях», проведено дослідження розподілу напружень у баласті залізничної колії і встановлено, що напруження під шпалою розподіляються нерівномірно вздовж шпали, на кінцях шпали напруження є вищими, аніж у центральній частині шпали. Максимальні напруження концентруються у центрі призми і становлять 43 кПа, а на поверхні баластної призми виникають по краях шпали і максимальне їх значення становить 43 кПа. Також розглянуто роботи по виконанні робіт при одинокій заміні шпал і рейок та приведені шкідливі і небезпечні фактори, дії працівників в небезпечних ситуаціях. Об’єкт дослідження – технологічний процес середнього ремонту колії та баластний шар залізничної колії. Мета роботи – розробити технологічний процес виконання середнього ремонту колії та дослідження напруженого-деформованого стану баласту залізничної колії. Методи дослідження – використання методів на основі типових технологічних процесів виконання середнього ремонту з урахуванням характеристик та умов ділянки Бродівської дистанції колії та дослідження напруженого-деформованого стану баласту залізничної колії з використанням скінченно-елементного аналізу.Item Проєкт заміни звичайного стрілочного переводу типу Р65 марки 1/9(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Вітенко, Юрій ПетровичUKR: Бакалаврська робота виконана на 53 сторінках, містить 14 ілюстрацій, 1 додаток та 23 використаних джерела. В бакалаврській роботі розроблено технологію виконання робіт із заміни стрілочного переводу з використання колійної техніки, проведено дослідження повздовжнього профілю хрестовини і встановлено, що для підвищення довговічності хрестовин стрілочних переводів в умовах експлуатації необхідно повздовжній профіль хрестовини утримувати в нормативних умовах, методом виконання наплавочних робіт. Також наведені робочі операції під час заміни стрілочного переводу та перелік шкідливих та небезпечних факторів із розробкою схеми розміщення господарчих поїздів та схеми огородження місця робіт. Приведено вимоги охорони праці під час використання укладального крану УК-25СП, хопер-дозаторної вертушки та машини ВПРС-02. Об’єкт дослідження – технологічний процес заміни стрілочного переводу та повздовжній профіль хрестовини. Мета роботи – розробити технологічний процес заміни стрілочного переводу на станції «П» та дослідження повздовжнього профілю хрестовини. Методи дослідження – використання методів на основі типових технологічних процесів заміни стрілочного переводу з урахуванням характеристик стрілочного переводу на станції «П» та дослідження повздовжнього профілю хрестовини з використанням штанген циркуля «Колійник».Item Проєкт капітального ремонту колії в умовах Ковельської дистанції колії Львівської залізниці(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Міндер, Ангеліна ОлександрівнаUKR: Бакалаврська робота виконана на 58 сторінках, містить 23 ілюстрацій, 2 додаток та 12 використаних джерела. В бакалаврській роботі розроблено технологічний процес капітального ремонту колії заданої ділянки колії. Вибрано довжину фронту робіт рівну 1 км. Основні роботи виконуються в одне «вікно» тривалістю 8 год 15 хв. Розроблено графіки виконання основних робіт у «вікно», підготовчих, опоряджувальних та графік виконання робіт «по днях». Також виконано дослідження підвищення стійкості колії у кривих малого радіусу та запропоновано спосіб підвищення стійкості колії у кривій методом виконання ребер у підошві шпали по всій довжині шпали. З проведеного розрахунку оцінки стійкості колії на удосконаленій шпалі та типовій встановлено, що удосконалена шпала підвищує стійкість колії на 36 %. Наведені робочі операції під час виконання капітального ремонту колії з переліком шкідливих та небезпечних факторів при їх виконанні. Розроблено схемою огородження місця робіт. Також було описано дії працівників у разі настання аварійної ситуації. Об’єкт дослідження – технологічний процес капітального ремонту колії та поперечна стійкість шпал залізничної колії. Мета роботи – розробити технологічний процес виконання капітального ремонту колії та дослідження підвищення стійкості колії у кривих малого радіусу. Методи дослідження – використання методів на основі типових технологічних процесів виконання капітального ремонту з урахуванням характеристик та умов заданої ділянки колії та дослідження поперечної стійкості залізобетонних шпал з використанням скінченно-елементного аналізу.Item Проєкт модернізації колії на довгостроково закритому перегоні на ділянці К-Л Львівської залізниці(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Белоусов, Нікіта МиколайовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 70 сторінках, містить 25 ілюстрацій, 3 додатках та 16 використаних джерел. В бакалаврській роботі розроблено проєкт модернізації колії на довгостроково закритому перегоні на ділянці К-Л Львівської залізниці з використання колійної техніки. Виконано огляд закордонних та вітчизняних досліджень щодо взаємозв’язку між якістю геометрії залізничної колії, станом баластного шару та міжремонтними термінами. Обрано для порівняння дві основні стратегії утримання колії, а саме з постійним та конформним значенням допустимої глибини нерівності, яка характеризує розладнання баластного шару. На основі виконаних розрахунків встановлено, що кількість підбивок можна зменшити на 20% власне при застосуванні конформного, тобто змінного значення допустимої глибини нерівності, і це, в свою чергу дозволяє подовжити міжремонтні терміни. Приведені вимоги охорони праці під час заміни рейко-шпальної-решітки. Розроблено схеми огородження місця робіт сигналами зупинки з обох боків. Схеми огородження місця виконання робіт розроблено відповідно до ЦП0273. Також наведені вимоги щодо безпеки виконання робіт із застосуванням колійної техніки. Мета роботи – розробити проєкт модернізації колії на довгостроково закритому перегоні та дослідження процесу розладнання баластного шару. Об’єкт дослідження – технологічний процес модернізації колії на довгостроково закритому перегоні та баластний шар. Методи дослідження – використання методів на основі типових технологічних процесів модернізації колії з урахуванням характеристик ділянки К-Л Львівської залізниці та дослідження процесу розладнання баластного шару.