Магістерські роботи кафедри Транспортна інфраструктура (КТІ)
Permanent URI for this collectionhttp://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/14346
UK: Магістерські роботи кафедри Транспортна інфраструктура
EN: Master Thesis Transport infrastructure
Browse
Item Обґрунтування технології проходки перегінного тунелю в скельних породах(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Чудесна, Еліна ЕдуардівнаUKR: Магістерська робота виконана на 67 сторінках, містить 20 ілюстрацій, 1 таблицю та 18 використаних джерел. В магістерській роботі виконано порівняльний аналіз технологій проходки перегінного тунелю в скельних породах. Визначено переваги та недоліки щитової проходки та буровибухових робіт під час спорудження перегінних тунелів метрополітену. Розроблена скінченно-елементна модель перегінного тунелю. Проведене математичне моделювання системи «тунельна оправа – породний масив». Визначено параметри напружено-деформованого стану перегінного тунелю. Обґрунтовано технологію спорудження перегінного тунелю в скельних породах за допомогою буровибухових робіт. Мета дослідження – обґрунтування технології проходки перегінного тунелю в скельних породах. Об’єкт дослідження – перегінний тунель в скельних породах. Метод дослідження – метод скінченних елементів.Item Обґрунтування технології спорудження колонної станції метрополітену з використанням тимчасового кріплення(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Кочерга, Дмитро АнатолійовичUKR: Магістерська робота виконана на 58 сторінках, містить 20 ілюстрацію, 0 таблиць та 14 використаних джерел. В магістерській роботі виконано аналіз літературних джерел, присвячених науково-технічній задачі обґрунтування технології спорудження станції за допомогою використання тимчасового кріплення, а також аспектам його спорудження в ґрунтовому масиві, що складений міцними ґрунтами. Розроблена методика проходки станційних тунелів та розглянуто переваги при використанні тимчасового кріплення. Визначено параметри та габарити станційного тунелю. Розрахований гірський тиск та виконано статичний розрахунок колонної станції методом скінченних елементів. Обґрунтовано технологію використання тимчасового кріплення в умовах Дніпровського метрополітену. Мета дослідження – обґрунтування технології спорудження колонної станції метрополітену з використанням тимчасового кріплення. Об’єкт дослідження – колонна станція. Метод дослідження – метод скінченних елементів.