Магістерські роботи кафедри Мости та тунелі (КМТ)
Permanent URI for this collectionhttp://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/12593
UK: Магістерські роботи кафедри "Мости та тунелі"
EN: Master Thesis "Bridges and Tunnels"
EN: Master Thesis "Bridges and Tunnels"
Browse
Item Обґрунтування параметрів при проектуванні сталезалізобетонної прогонової споруди(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Щербина, Дарина ІгорівнаUK: В магістерській роботі проведено аналіз проблеми реконструкції, що отримала найбільшу значимість, особливо для мостів, розташованих на магістральних дорогах. Розроблені варіанти капітального ремонту та на основі техніко-економічного порівняння виконана розробка конкретного варіанту. Виконаний аналітичний розрахунок плити проїзної частини. Проведено розрахунок сталезалізобетонних балок мостів з врахуванням особливостей їх роботи. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні параметрів при проектуванні сталезалізобетонної прогонової споруди. Об’єкт дослідження – сталезалізобетонна прогонова споруда. Предмет дослідження – напружено-деформований стан прогонової споруди. Метод дослідження – аналітичний.Item Обґрунтування раціональних рішень при реконструкції балкового залізобетонного автомобільного мосту(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Процик, Володимир ВасильовичUK: В магістерській роботі проведено аналіз проблеми реконструкції для мостів, що не відповідають сучасним нормам проєктування і існуючим реальним навантаженням від автомобільного транспорту. Розроблені три варіанти реконструкції та на основі техніко-економічного порівняння обраний конкретний варіант. Виконаний аналітичний розрахунок плити проїзної частини. В програмному комплексі «ЛІРА» було виконано розрахунок зусиль в балках. Виконано порівняльний розрахунок і визначення оптимального варіанту реконструкції автодорожнього мосту. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні раціональних рішень при реконструкції балкового залізобетонного автомобільного мосту. Об’єкт дослідження – залізобетонна прогонова споруда. Предмет дослідження – силові фактори при експлуатації прогонової споруди. Методи дослідження – аналітичний та метод скінченних елементів.Item Розробка раціональних рішень при реконструкції аркового залізобетонного автомобільного мосту через річку Уж(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Соколов, Микола АндрійовичUK: В магістерській роботі проведено аналіз проблеми реконструкції при наявності в експлуатації мостів з різними технічними параметрами і експлуатаційними показниками, різноманітними конструктивними схемами, матеріалами, технологією будівництва, вантажопідйомністю тощо. Розроблені варіанти мостового переходу та на основі техніко-економічного порівняння обране конструктивне рішення мосту. Виконаний аналітичний розрахунок монолітної накладної плити. Проведено розрахунок вартості будівництва та детально розроблено організацію робіт під час спорудження посту. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета дослідження полягає в розробці раціональних рішень при реконструкції аркового залізобетонного автомобільного мосту через річку Уж. Об’єкт дослідження – залізобетонна прогонова споруда. Предмет дослідження – силові фактори при експлуатації прогонової споруди. Метод дослідження – аналітичний.