Магістерські роботи кафедри Локомотиви (КЛ)
Permanent URI for this collectionhttps://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/18288
ENG: Master Thesis Locomotives
Browse
Item Удосконалення електричної передачі тепловоза постійного струму(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Ніколаєнко, Володимир ІвановичUKR: Дипломна магістерська у загальному обсязі 82 аркуші розрахунково-пояснювальної записки і 6 аркушів демонстраційного матеріалу складається з 3 розділів. Магістерська робота містить: 26 рисунків та 11 таблиць. Під час підготовки магістерської роботи було використано 14 наукових джерел, перелік яких наведено у розділі «Список літератури». Об'єктом дослідження в дипломній магістерській роботі виступає тепловоз постійного струму, а метою дослідження – удосконалення електричної передачі тепловоза за рахунок впровадження мікропроцесорної системи керування електричними силовими колами. Предмет дослідження – електро-механічні та тягові параметри тепловоза. Для досягнення поставленої мети в дипломній магістерській роботі ми виконали аналіз літературних джерел з удосконалення тепловозної електричної передачі постійного струму із застосуванням мікропроцесорної техніки та розглянули досвід експлуатації тепловозів серій 2ТЕ10 та М62. При удосконаленні електричної передачі тепловоза постійного струму ми вказали принципи підвищення зчіпних властивостей тепловозів. На підставі аналізу зв’язків електричних та механічних параметрів в тягових електродвигунах ми розробили систему підвищення тягових властивостей тепловозів з автоматичним керування магнітним потоком. На підставі цієї системи розрахували тягові властивості тепловозів й побудували тягову характеристику проектного тепловоза. Обґрунтування удосконалення електричної передачі тепловоза ми виконали шляхом порівняння показників, отриманих на підставі тягових розрахунків, а саме витрати дизельного палива та часу ходу поїзда зі складом однакової маси на реальному профілі колії. Визначення витрат енергоресурсів тепловозом вказало на доцільність удосконалення електричної передачі тепловоза вказаним методом, що додатково підтверджено порівнянням результатів тягових розрахунків, таких як технічна швидкість та час ходу.