Магістерські роботи кафедри Вагони та вагонне господарство
Permanent URI for this collectionhttp://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/12589
UKR: Магістерські роботи кафедри "Вагони та вагонне господарство"
ENG: Master Thesis of Wagons and Rolling Stock
ENG: Master Thesis of Wagons and Rolling Stock
Browse
Item Дослідження міцності кузова напіввагона за умови збільшення вантажопід’ємності з 23,5 т/вісь до 25 т/вісь(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Ласкаржевський, Артем ВолодимировичUK: Метою магістерської роботи є аналіз можливості підвищення вантажопідйомності кузова напіввагона реальної моделі з осьовим навантаженням 23,5 тс до 25 тс та розробка варіантів підсилення конструкції кузова для реалізації цієї можливості. Об’єктом дослідження є напружений стан кузова напівагона. Предметом дослідження є методи підвищення міцності кузова напіввагона. Методи дослідження. В роботі використано розрахункові методи, виконано оцінку міцності кузова напіввагона. Новизною магістерської роботи є вдосконалення конструкції кузова напіввагона.Item Дослідження міцності кузова піввагона у стадії проектування(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Піценко, Олена ВіталіївнаUK: Мета роботи – розробити модель для оцінки міцності кузова та визначити такі параметри конструкції, за яких вона має найменшу масу при забезпеченні рівня міцності, що вимагає нормативна документація. У першому розділі розглянуто конструкцію кузова піввагона та тенденції його удосконалення. Також розглянуто способи розрахункової оцінки міцності кузова піввагона і виконано огляд робіт з оптимізації геометричних характеристик кузова піввагона. У другому розділі розглянуто та описано детально конструкцію та параметри піввагона моделі 12-783 будівництва ПАТ “Крюківський вагонобудівний завод”. Розроблено геометричну модель кузова піввагона. Побудувана скінченно-елементна модель кузова. Проведений розрахунок на міцність кузова піввагона при I розрахунковому режимі при ударі та при III розрахунковому режимі при стисканні. У третьому розділі зроблено опис результатів розрахунків та проведено їх аналіз. У четвертому розділі проведено оптимізацію конструкції кузова напівагона, описані внесені зміни та оцінено їх ефективність.