Випуск 06 (ПЕТ)
Permanent URI for this collectionhttp://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/9742
Browse
Item Формування конкурентних переваг підприємства з урахуванням зовнішнього і внутрішнього середовища(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2013) Задоя, В’ячеслав ОлександровичUKR: Вступ. У статті систематизуються методи досліджень конкурентних переваг підприємств-монополістів. У існуючому різноманітті методик і моделей, орієнтованих на класичний ринковий інструментарій і ресурсну базу, автором були виділені підходи, які забезпечують найбільш широке дослідження проблеми. Мета роботи – структурувати основні фактори створення конкурентних переваг підрозділів компаній-природних монополістів. Результати. Систематизовано комплекс організаційно-економічних заходів, спрямованих на реалізацію потенціалу компаній-природних монополістів у цілому на локальному ринку. Висновки. Охарактеризовано можливості виявлення потенційних конкурентних переваг, що базуються на синтезі матриці SWOT-аналізу, моделі конкуренції в галузі і ланцюгу цінності М. Портера.