Інші праці КПБД
Permanent URI for this collectionhttp://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/9432
ENG: Other Works
Browse
Item Проектування і розрахунки конструкцій залізничної колії(Хай-Тек Прес, Київ, 2019) Даніленко, Едуард Іванович; Молчанов, В. М.; Курган, Микола Борисович; Бойко, В. Д.; Твердомед, В. М.; Олійник, О. А.; Сорока, О. О.UK: Описано основоположні принципи оптимального проектування конструкції залізничної колії, викладена послідовність етапів вибору та раціонального проектування основних елементів конструкції верхньої будови колії, наведені сучасні методики проектування інженерних розрахунків рейкової колії в прямих і кривих ділянках: в тому числі для ділянок, призначенних для експлуатації поїздів зі звичайними швидкостями руху, і також для ділянок прискоренного (V=141-160 км/год) і швидкісного ( V=161-200 км/год) руху поїздів; розглянуто конструкції та методи проектування стрілочних переводів та інших конструкцій з’єднань і пересічень колії, в тому числі роглянуті особливості проектування стрілочних переводів для прискоренного і швидкісного руху поїздів. Усі наведені методи проектування і розрахунків залізничної колії супроводжуються числовими прикладами в яких розглянуті різноманітні інженерні задачі в проектуванні різних елементів залізничної колії. Призначений для студентів, магістрів, аспірантів виших навчальних закладів спеціальностей 273 «Залізничний транспорт» та 275 « Транспортні технології» денної та заочної форми навчання.Item Підвищення ефективності роботи залізничної колії при спеціалізації напрямків для вантажних і пасажирських перевезень(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2012) Гусак, Марина АнатоліївнаUK: Дисертація присвячена розробці методу формування раціональної схеми оволодіння перевезеннями для паралельних залізничних напрямків при впровадженні на одному з них швидкісного руху пасажирських поїздів, дослідженню особливостей і підвищенню ефективності роботи залізничної колії у разі перерозподілу вантажопотоків між паралельними залізничними напрямками з визначенням параметрів плану лінії. Для порівняння варіантів вирішення задачі розмежування вантажного й пасажирського руху був використаний новий критерій, який ґрунтується на застосуванні комплексного показника роботи сил взаємодії колії і рухомого складу, що дає можливість оцінювати знос колійної інфраструктури від потоку поїздів за тривалий час експлуатації залізниці. Запропоновано метод раціонального розподілу поїздопотоків між паралельними ходами, що дає можливість обґрунтовано обирати найбільш придатний варіант за декількома критеріями одночасно і дозволяє вирішувати поставлені Укрзалізницею завдання, зменшивши при цьому витрати на реконструкцію, пробіг поїздів і утримання колії. Отримані наукові результати, запропоновані методи досліджень та класифікація напрямків можуть бути використані для розробки рекомендацій з підвищення пропускної й провізної спроможності напрямків, економічної оцінки впливу інтенсивності вантажного та пасажирського руху на знос інфраструктури залізничного транспорту, уніфікації маси та довжини поїздів на основних напрямках залізниць України.Item Підвищення ефективності роботи залізничної колії при спеціалізації напрямків для вантажних і пасажирських перевезень (дисертація)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2012) Гусак, Марина АнатоліївнаUKR: Дисертація присвячена розробці методу формування раціональної схеми оволодіння перевезеннями для паралельних залізничних напрямків при впровадженні на одному з них швидкісного руху пасажирських поїздів, дослідженню особливостей і підвищенню ефективності роботи залізничної колії у разі перерозподілу вантажопотоків між паралельними залізничними напрямками з визначенням параметрів плану лінії. Для порівняння варіантів вирішення задачі розмежування вантажного й пасажирського руху був використаний новий критерій, який ґрунтується на застосуванні комплексного показника роботи сил взаємодії колії і рухомого складу, що дає можливість оцінювати знос колійної інфраструктури від потоку поїздів за тривалий час експлуатації залізниці. Запропоновано метод раціонального розподілу поїздопотоків між паралельними ходами, що дає можливість обґрунтовано обирати найбільш придатний варіант за декількома критеріями одночасно і дозволяє вирішувати поставлені Укрзалізницею завдання, зменшивши при цьому витрати на реконструкцію, пробіг поїздів і утримання колії. Отримані наукові результати, запропоновані методи досліджень та класифікація напрямків можуть бути використані для розробки рекомендацій з підвищення пропускної й провізної спроможності напрямків, економічної оцінки впливу інтенсивності вантажного та пасажирського руху на знос інфраструктури залізничного транспорту, уніфікації маси та довжини поїздів на основних напрямках залізниць України.