Бакалаврські випускні роботи кафедри Прикладна механіка та матеріалознавство (КПММ)
Permanent URI for this collectionhttp://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/15883
ENG: Bachelor thesis Applied Mechanics and Materials Science
Browse
Item Двоканатна підвісна вантажна дорога з кільцевим рухом. Комплексний проект. Імітаційне моделювання динаміки приводу зі шківом змінного моменту інерції(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Гроза, Єгор СергійовичUKR: Обсяг кваліфікаційної роботи – 55 аркушів, кількість рисунків – 21. Метою кваліфікаційної роботи є виконати проектний розрахунок вантажної канатної дороги з кільцевим рухом; встановити діапазон зміни моменту інерції шківа під час перехідних процесів у роботі приводу канатної дороги. Для досягнення поставленої мети у кваліфікаційній роботі вирішений ряд завдань, основними з яких є наступні: виконаний огляд і аналіз відомих існуючих конструкцій канатних доріг, та виконаний аналіз відомих патентних рішень; виконаний проектний розрахунок приводу зі шківом змінного моменту інерції; виконаний імітаційне моделювання приводу зі шківом змінного моменту інерції за допомогою програми Solidworks із застосування додатку SW Motion; отримані графіки моменту інерції та власної частоти; зроблені висновки за результатами виконання роботи; виконаний ряд графічних матеріалів, що ілюструють дану роботу, а також підготовлена відповідна презентація.Item Модернізація приводу ковшового елеватора(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Третяк, Максим ОлександровичUKR: Бакалаврська кваліфікаційна робота виконана на 59 сторінках, містить 20 ілюстрацій, 6 таблиць та 12 використаних джерел. Запропонована модернізація ківшевого елеватора шляхом заміщення редуктора двоступеневою коробкою швидкостей. Актуальність впровадження запропонованої коробки швидкостей ґрунтується на простоті її конструкції за рахунок використання при її конструюванні уніфікованих деталей. З економічної точки зору витрати на розробку будуть очікувано низькими, оскільки вони безпосередньо пов’язані з технологічністю конструкції.