Магістерські роботи кафедри Локомотиви (КЛ)
Permanent URI for this collectionhttp://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/12590
UKR: Магістерські роботи кафедри Локомотиви
ENG: Master Thesis Locomotives
ENG: Master Thesis Locomotives
Browse
Item Удоконалення системи управління асинхронними тяговими електродвигунами локомотивів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Пономаренко, Антон ОлександровичUKR: Об'єктом дослідження є підвищення надійності зчеплення тепловозних коліс з рейками при роботі в режимі " тяга». Метою магістерської роботи є підвищення граничних по зчепленню зусиль, реалізованих електроприводом локомотивів при спільному управлінні асинхронними тяговими двигунами візка. Сучасні тепловози та електровози, оснащені потужними асинхронними тяговими двигунами (АТД), що мають високий номінальний електромагнітний момент. При цьому швидкість ковзання коліс в контакті колесо-рейка збільшується вище деякого критичного значення, і робоча крапка тягового електропривода (ТЭП) переходить в зону боксовання (або юза), що може без застосування спеціальних систем та алгоритмів управлення ТЭП супроводжується погіршенням гальмівних і тягових властивостей, збільшенням динамічних навантажень і зносу. Для досягнення поставленої мети вирішувалися наступні основні завдання дослідження: розробити і виготовити установки для вивчення ефекту впливу магнітного поля на взаємодію сталевих пар тертя, отримати експериментальні дані щодо впливу постійного магнітного поля на тертя зразків зі сталі; визначити для режимів початкового і повного насичення параметри магнітного поля в зоні.