Магістерські роботи кафедри Локомотиви (КЛ)
Permanent URI for this collectionhttp://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/12590
UKR: Магістерські роботи кафедри Локомотиви
ENG: Master Thesis Locomotives
ENG: Master Thesis Locomotives
Browse
Item Підвищення надійності систем охолодження силових установок тепловозів(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Бондаренко, Ігор ЮрійовичUK: Об'єктом дослідження в магістерській дипломній роботі виступає система охолодження силової установки тепловоза, а метою – підвищення надійності систем охолодження. В роботі проаналізовано показники надійності систем охолодження силових установок тепловозів. Для розрахунку параметрів охолоджуючого пристрою тепловоза та потужності привода вентиляторів складено математичну модель, за допомогою якої розраховано параметри системи охолодження. Для підвищення експлуатаційної надійності систем охолодження силових установок тепловозів розглянуто концепцію систем керування температурою теплоносія, в тому числі сучасного дизелебудування. Оскільки при розрахунках показників надійності систем охолодження силових установок тепловозів було виявлено, що раптові відмови, які викликають непланові ремонти, виникають через зміну характеристик датчика-реле температури, запропоновано його замінити на датчики цифрового типу, оскільки вони мають достатньо високий ресурс використання й не контрактують безпосередньо з рідиною. Для опитування цих датчиків необхідно застосовувати мікроконтролери. Виконуючі елементи відкривання жалюзі пропонуємо замінити на крокові двигуни, а включення електровентиляторів – магнітні пускачі, включені через підсилювальні реле.Item Підвищення надійності систем охолодження силових установок тепловозів(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Бондаренко, Євген ЮрійовичUK: Об'єктом дослідження в магістерській дипломній роботі виступає система охолодження силової установки тепловоза, а метою – підвищення надійності систем охолодження. В роботі проаналізовано показники надійності систем охолодження силових установок тепловозів. Для розрахунку параметрів охолоджуючого пристрою тепловоза та потужності привода вентиляторів складено математичну модель, за допомогою якої розраховано параметри системи охолодження. Для підвищення експлуатаційної надійності систем охолодження силових установок тепловозів розглянуто концепцію систем керування температурою теплоносія, в тому числі сучасного дизелебудування. Оскільки при розрахунках показників надійності систем охолодження силових установок тепловозів було виявлено, що раптові відмови, які викликають непланові ремонти, виникають через зміну характеристик датчика-реле температури, запропоновано його замінити на датчики цифрового типу, оскільки вони мають достатньо високий ресурс використання й не контрактують безпосередньо з рідиною. Для опитування цих датчиків необхідно застосовувати мікроконтролери. Виконуючі елементи відкривання жалюзі пропонуємо замінити на крокові двигуни, а включення електровентиляторів – магнітні пускачі, включені через підсилювальні реле.Item Удосконалення системи утримування локомотивів промислового залізничного транспорту(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Петрига, Дмитро АндрійовичUK: Об'єктом в магістерській дипломній роботі виступає – система утримання локомотивів. Метою магістерської дипломної роботи є удосконалення системи утримування локомотивів для умов промислового залізничного транспорту. Виконано аналіз та визначено шляхи утримання локомотивів. При огляді закорднонного досвіду організації технічних обслуговувань та поточних ремонтів тягового рухомого складу визначено фактори, які визначають терміни експлуатації локомотивів. Для оцінки надійності обладнання локомотивів змодельовано прогнозування технічного стану тягового рухомго складу. Особливу увагу приділено несучим конструкціям локомотивів, оскільки вони безпосередньо впливають на безпеку руху. При удосконаленні системи технічного обслуговування та ремонтів локомотивів запропоновано основні діагностичні параметри оцінки технічного стану устаткування тепловозів, серед яких електрична міцність ізоляції, опір ізоляції високовольтних кіл, перехідний опір контактів комутуючого обладнання, омічний опір обмоток та кіл електричних машин і апаратів та рівномірність завантаження циліндрів, максимальна і мінімальна температура вихлопних газів, відхилення від середньої температури, тиск масла, тиск палива.