Львівський коледж транспортної інфраструктури
Permanent URI for this communityhttp://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/3504
ENG: Lviv College of Transport Infrastructure
Browse
Item Аналiз розподiлу елементiв робочого часу локомотивноу бригади у межах поуздки у вантажному русi(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2019) Гримак, Юрій Р.UK: В статтi видiлено основнi задачi, що повиннi вирiшуватись в умовах дефiциту магiстрального тягового рухомого складу у вантажних перевезеннях та вiдзначено, що одним з напрямкiв дослiджень, спрямованих на розумiння процесiв експлуатацiї локомотивiв та органiзацiї працi локомотивних бригад є дослiдження масивiв маршрутiв машинiстiв локомотивних депо у вантажному русi. У рамках аналiзу попереднiх дослiджень, спрямованих на удосконалення експлуатацiйної роботи локомотивних депо вiдзначено вiдсутнiсть дослiджень, що висвiтлюють складовi часу експлуатацiї локомотивiв та пов'язаного з цим режиму роботи локомотивних бригад. Вiдзначено акцентування авторами неефективностi iснуючої системи оперативного управлiння тяговим рухомим складом та необхiдностi розробки ефективних оперативних планiв пiдв'язки локомотивiв i рацiонального планування робочого часу локомотивних бригад. Виконаний аналiз структури маршруту машинiста показав, що основна iнформацiя, що пiдлягає статистичному аналiзу мiститься у роздiлах 2 та 5 маршруту машинiста i вiдображає тривалiсть робочого часу локомотивної бригади та послiдовнiсть i тривалiсть усiх операцiй, що виконуються локомотивною бригадою в процесi поїздки. Середнi значення тривалостi поїздки локомотивних бригад по чотирьох основних депо рiзних регiональних фiлiй Укрзалiзницi, отриманi шляхом статистичного аналiзу, показали рiзницю середнiх значень цього показника на 22%, що пов'язане зi специфiкою роботи окремих локомотивних депо. Оцiнка якостi використання локомотивiв та продуктивностi працi локомотивних бригад виконана шляхом аналiзу тривалостi знаходження локомотива пiд составом поїзда та тривалостi знаходження локомотива у русi з поїздом. Аналiз вказаних випадкових величин дозволив отримати їх статистичнi параметри, а також характер розподiлу. Встановлено, що час у русi має логнормальний розподiл, а тривалостi поїздки i знаходження локомотива пiд поздом – нормальнi закони розподiлу.Item Аналіз нерівномірності обсягів роботи локомотивних бригад у вантажному русі(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна, Дніпро, 2017) Березовий, Микола Іванович; Гримак, Юрій Р.UKR: Підвищення конкурентоспроможності залізничного транспорту при перевезенні вантажів може бути досягнуто шляхом скорочення терміну доставки вантажу, надання більш якісних послуг, зменшення неякісних та несхоронних перевезень та зниження експлуатаційних витрат. Ефективність вантажних перевезень на залізницях залежить зокрема від комплексної системи організації вагонопотоків, тяги поїздів та праці і відпочинку локомотивних бригад. У статті на підставі «Звіту про доходи та витрати за видами економічної діяльності та видами перевезень за фактичними показниками» проаналізовано структуру витрат, що віднесена на локомотивну складову у тарифі на перевезення вантажів та встановлено вагу таких складових витрат як оплата праці разом з єдиним соціальним податком, матеріали, паливо та електроенергія, амортизація та інші. Висвітлення найшли проблемні питання підвищення ефективності організації експлуатації локомотивів та локомотивних бригад такі як знос та дефіцит локомотивів і нерівномірність обсягів перевезень, що впливає на списків штат локомотивних бригад депо у вантажному русі. На підставі звітних даних роботи локомотивних депо Нижньодніпровськ-Вузол, Львів-Захід та Одеса-Сортувальна було проаналізовано обсяги роботи локомотивних бригад у вантажному поїзному русі. Для депо Нижньодніпровськ-Вузол помісячні обсяги робіт проаналізовано за останні три роки і встановлено динаміку їх зміни за розглянутий період та на протязі одного року. Аналогічні дослідження виконано для депо Одеса-Сортувальна на підставі звітних даних за 2016 рік. Для депо Львів-Захід виконано аналіз помісячних обсягів роботи за 2016 рік для однієї з дільниць Львівської залізниці та проаналізовано коливання добових обсягів роботи депо на протязі двох місяців року з характерними сумарними максимальними та мінімальними обсягами роботи. Для депо Нижньодніпровськ-Вузол виконано аналіз відхилень фактичного виробітку локомотивних бригад у вантажному русі від нормативних значень за 2016 рік.