Львівський коледж транспортної інфраструктури
Permanent URI for this communityhttp://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/3504
ENG: Lviv College of Transport Infrastructure
Browse
Item Improvement of the Analysis Methods of the Working Hours` Distribution of Locomotive Crews by the Types of Train Operation in Freight Traffic(Dnipro National University of Railway Transport named after Academician V. Lazaryan; Les Ulis: EDP Sciences-Web of conferences, 2019) Kozachenko, Dmytro M.; Berezovyi, Mykola I.; Malashkin, Vyacheslav V.; Bolvanovska, Tetiana V.; Grimak, YuriiENG: Abstract. The work is aimed to increase the efficiency of cargo transportation by railway transport by improving the work organization of locomotive crews. The research is based on the methods of organization of operational work of railways and the methods of mathematical statistics. The problem of increasing the use efficiency of working hours of locomotive crews in freight traffic is considered in the article. Based on the statistical data processing of drivers' routes, the working hours` distribution of locomotive crews for different types of train operation in freight traffic for four locomotive depots was performed. During the research, a conditional division of the working time of locomotive crew by the type of work was performed, if the crew worked with trains of various categories. The algorithm for assigning the idle time and empty running of locomotive to certain types of train operation was also developed. The work originality lies in the fact that it improves the methods of analysis of the working hours` distribution of locomotive crews for certain types of train operation in freight traffic. The developed methods give an opportunity to evaluate the work specifics of individual locomotive depots and provide the initial data for planning the use of locomotives and the work and rest schedule of locomotive crews.Item Аналiз розподiлу елементiв робочого часу локомотивноу бригади у межах поуздки у вантажному русi(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2019) Гримак, Юрій Р.UK: В статтi видiлено основнi задачi, що повиннi вирiшуватись в умовах дефiциту магiстрального тягового рухомого складу у вантажних перевезеннях та вiдзначено, що одним з напрямкiв дослiджень, спрямованих на розумiння процесiв експлуатацiї локомотивiв та органiзацiї працi локомотивних бригад є дослiдження масивiв маршрутiв машинiстiв локомотивних депо у вантажному русi. У рамках аналiзу попереднiх дослiджень, спрямованих на удосконалення експлуатацiйної роботи локомотивних депо вiдзначено вiдсутнiсть дослiджень, що висвiтлюють складовi часу експлуатацiї локомотивiв та пов'язаного з цим режиму роботи локомотивних бригад. Вiдзначено акцентування авторами неефективностi iснуючої системи оперативного управлiння тяговим рухомим складом та необхiдностi розробки ефективних оперативних планiв пiдв'язки локомотивiв i рацiонального планування робочого часу локомотивних бригад. Виконаний аналiз структури маршруту машинiста показав, що основна iнформацiя, що пiдлягає статистичному аналiзу мiститься у роздiлах 2 та 5 маршруту машинiста i вiдображає тривалiсть робочого часу локомотивної бригади та послiдовнiсть i тривалiсть усiх операцiй, що виконуються локомотивною бригадою в процесi поїздки. Середнi значення тривалостi поїздки локомотивних бригад по чотирьох основних депо рiзних регiональних фiлiй Укрзалiзницi, отриманi шляхом статистичного аналiзу, показали рiзницю середнiх значень цього показника на 22%, що пов'язане зi специфiкою роботи окремих локомотивних депо. Оцiнка якостi використання локомотивiв та продуктивностi працi локомотивних бригад виконана шляхом аналiзу тривалостi знаходження локомотива пiд составом поїзда та тривалостi знаходження локомотива у русi з поїздом. Аналiз вказаних випадкових величин дозволив отримати їх статистичнi параметри, а також характер розподiлу. Встановлено, що час у русi має логнормальний розподiл, а тривалостi поїздки i знаходження локомотива пiд поздом – нормальнi закони розподiлу.