Факультет Економіко-гуманітарний (ДІІТ) <br> (до 2014 р. Факультет "Гуманітарна освіта та робота з іноземними студентами")
Permanent URI for this communityhttp://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/558
ENG: Faculty "Humanitarian Education and Foreign Students" 2014 "Economic and Humanitarian"
Browse
Item Особливості римування сонетів Яра Славутича (на прикладі циклів “Херсонські сонети” та “Перше кохання”)(Купрієнко С.В., Одесса, 2020) Накашидзе, Ірина СергіївнаUKR: У роботі розглядається специфіка римування сонетів у циклах “Херсонські сонети” та “Перше кохання” збірки Яра Славутича “Співає колос” .Визначено, що Сонети Яра Славутича належать до класичних, італійських. Для них характерне інтонаційне розмаїття. Яр Славутич використовував велику кількість коротких римованих рядів, що дало змогу показати свою оригінальність. Коли автор не знаходив української рими, він використовував власні неологізми з метою досягнення милозвучності та ритмомелодики вірша. У сонетах Яра Славутича рими переважно точні, асонансні та відкриті. У його римах всі звуки співзвучні. Для створення ритмомелодики поет у всіх сонетах циклів чергує жіночі, або парокситонні, та чоловічі, або окситонні, рими. Рими у сонетах Яра Славутича циклів “Херсонські сонети” та “Перше кохання” виконують функції підсилення емоційного звучання вірша, створення ритму, завершенності кожного віршового рядка, мелодійності та багатство вірша.Item Особливості римування сонетів Яра Славутича (на прикладі циклів “Херсонські сонети” та “Перше кохання”) (препринт)(Купрієнко С. В., Одесса, 2020) Накашидзе, Ірина СергіївнаUKR: У роботі розглядається специфіка римування сонетів у циклах “Херсонські сонети” та “Перше кохання” збірки Яра Славутича “Співає колос” .Визначено, що Сонети Яра Славутича належать до класичних, італійських. Для них характерне інтонаційне розмаїття. Яр Славутич використовував велику кількість коротких римованих рядів, що дало змогу показати свою оригінальність. Коли автор не знаходив української рими, він використовував власні неологізми з метою досягнення милозвучності та ритмомелодики вірша. У сонетах Яра Славутича рими переважно точні, асонансні та відкриті. У його римах всі звуки співзвучні. Для створення ритмомелодики поет у всіх сонетах циклів чергує жіночі, або парокситонні, та чоловічі, або окситонні, рими. Рими у сонетах Яра Славутича циклів “Херсонські сонети” та “Перше кохання” виконують функції підсилення емоційного звучання вірша, створення ритму, завершенності кожного віршового рядка, мелодійності та багатство вірша.