Факультет Економіко-гуманітарний (ДІІТ) <br> (до 2014 р. Факультет "Гуманітарна освіта та робота з іноземними студентами")
Permanent URI for this communityhttp://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/558
ENG: Faculty "Humanitarian Education and Foreign Students" 2014 "Economic and Humanitarian"
Browse
Item Психолінгвістичний компонент при вивченні російської (української) мови як іноземної(Національна академія Національної гвардії України, Харків, 2015) Чабан, Ольга МиколаївнаUA: У статті аналізується психолінгвістичний компонент при вивченні студентами російської мови як іноземної під час навчання в Україні за умов білінгвізму, що є у Дніпропетровську. Вирішення проблеми двомовності передбачає використання різних підходів: лінгвістичного, соціологічного, психологічного, педагогічного тощо. У роботі акцентується увага на головних завданнях викладача – забезпечення розумової активності студентів на такому рівні, щоб вони могли слухати та розуміти фахові лекції вже на першому курсі університету та спілкуватися щодня з російськомовним/україномовним оточенням. У статті аналізуються результати досліджень, які проводились на підготовчому відділенні для виявлення ряду факторів, що впливають на студентів-іноземців у новій навчальній ситуації. Підкреслено, що ефективність навчання студентів-іноземців також прямо залежить від сприятливої психологічної атмосфери на заняттях.Item Психолінгвістичний компонент при вивченні російської (української) мови як іноземної (препринт)(Національна академія Національної гвардії України, Харків, 2015) Чабан, Ольга МиколаївнаUA: У статті аналізується психолінгвістичний компонент при вивченні студентами російської мови як іноземної під час навчання в Україні за умов білінгвізму, що є у Дніпропетровську. Вирішення проблеми двомовності передбачає використання різних підходів: лінгвістичного, соціологічного, психологічного, педагогічного тощо. У роботі акцентується увага на головних завданнях викладача – забезпечення розумової активності студентів на такому рівні, щоб вони могли слухати та розуміти фахові лекції вже на першому курсі університету та спілкуватися щодня з російськомовним/україномовним оточенням. У статті аналізуються результати досліджень, які проводились на підготовчому відділенні для виявлення ряду факторів, що впливають на студентів-іноземців у новій навчальній ситуації. Підкреслено, що ефективність навчання студентів-іноземців також прямо залежить від сприятливої психологічної атмосфери на заняттях.