Кафедра "Теоретичні основи електротехніки" (з 2013 року кафедра "Електротехніка та електромеханіка")
Permanent URI for this communityhttp://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/649
ENG: The department "Theory of Electrical Engineering" from 2013 "Electrical Engineering and Electromechanics"
Browse
Item Вплив рекуперації та вибігу електрорухомого складу на його енергетичні показники(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Костін, Микола Олександрович; Саблін, Олег Ігорович; Нікітенко, Анатолій ВолодимировичUKR: В роботі виконано оцінку впливу рекуперативного гальмування і вибігів електрорухомого складу на якість рекуперованої електроенергії, а також на енергетичні показники електрорухомого складу. Числові розрахунки виконано для трамваїв ТЗД, а також для електровозів ВЛ8, що експлуатуються на ряді ділянок Придніпровської залізниці.Item Вплив структури відновлювальних шарів на міцність пресового з’єднання буксового вузла рухомого складу(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2006) Михаліченко, Павло Євгенович; Костін, Микола ОлександровичUKR: Викладено результати експериментальних досліджень міцності з’єднання з гарантованим натягом буксового вузла рухомого складу залізниць, внутрішня поверхня внутрішніх кілець підшипників яка була відновлена електролітичним цинкуванням на імпульсно-реверсивному струмі. Проведено порівняльний аналіз структури відновлювального шару та міцності нерухомого з’єднань, кільця яких були відновлені за запропонованою технологією з кільцями відновленими на постійному струмі, а також невідновленими взагалі.Item Гармонійний склад фідерних напруг та струмів при аварійних режимах тягової мереж(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2011) Костін, Микола Олександрович; Михаліченко, Павло ЄвгеновичUKR: У статті представлено спектральний аналіз перехідних електричних величин в аварійному режимі короткого замикання тягової мережі системи електричної тяги постійного струму. Осцилограми струмів та напруг тягової підстанції, отримані в результаті експериментів на діючій ділянці залізниці, за допомогою дискретного перетворення Фур’є розкладені на гармонійні складові.Item Гармонійний склад фідерних напруг та струмів при аварійних режимах тягової мережі (препринт)(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2011) Костін, Микола Олександрович; Михаліченко, Павло ЄвгеновичUKR: У статті представлено спектральний аналіз перехідних електричних величин в аварійному режимі короткого замикання тягової мережі системи електричної тяги постійного струму. Осцилограми струмів та напруг тягової підстанції, отримані в результаті експериментів на діючій ділянці залізниці, за допомогою дискретного перетворення Фур’є розкладені на гармонійні складові.Item Експлуатаційна надійність контактних з’єднань електропневматичних контакторів та контакторів ЕКГ-8Ж електровозів змінного струму(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Тетерко, O. А.; Баб’як, Микола Олександрович; Костін, Микола ОлександровичUKR: В роботі розглянуті види відмов, які виникають у процесі експлуатації електропневматичних контакторів ПК-96-101. Наведено результати вимірювань контактного опору та температури нагрівання контактних з’єднань електровозів змінного струму. Розглянуто особливості електричної ерозії контактів з різних композиційних матеріалів після натурних випробувань.Item Енергетичні характеристики і показники електротягових мереж системи постійного струму(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Костін, Микола Олександрович; Петров, Андрій ВолодимировичUKR: Представлено методики визначення та результати розрахунків деяких енергетичних характеристик і показників в мережах системи електричної тяги постійного струму. Проаналізовано характер та причини їх поведінки.Item Математична модель форми зношених деталей системи спряження «шийка осі колісної пари – внутрішнє кільце підшипника»(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2004) Костін, Микола Олександрович; Михаліченко, Павло ЄвгеновичUKR: У статті викладено математичну модель та результати імовірнісних експериментальних та теоретичних досліджень величини зносу внутрішньої поверхні внутрішнього кільця підшипника та шийки осі колісної пари електровозів серії ВЛ. Запропоновано нову технологію відновлення натягу системи шляхом електролітичного осадження цинку імпульсно-реверсивним струмом. Наведено параметри струму та результати попередніх лабораторних досліджень міцності пресового з’єднання.Item Методи визначення енергетичних показників системи електричної тяги в перехідних режимах її роботи. 1. Теоретичне обгрунтування(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Михаліченко, Павло Євгенович; Костін, Микола ОлександровичUKR: У статті запропоновано три методи визначення енергетичних показників і непродуктивних втрат електроенергії в системі тягового електропостачання постійного струму, основаних на сучасному математичному апараті аналізу електричних величин, які є випадковими функціями часу.Item Непродуктивні втрати електроенергії в тяговому електропостачанні системи постійного струму(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Петров, Андрій Володимирович; Костін, Микола ОлександровичUKR: Викладено результати досліджень, що вказують на споживання неактивної (реактивної за Фрізе) потужності в системі електричної тяги постійного струму. Показано, що таке споживання призводить до значних додаткових втрат електроенергії в системі.Item Обґрунтування і методика визначення форми та параметрів струму компенсуючого пристрою тягових мереж(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Петров, Андрій Володимирович; Костін, Микола ОлександровичUKR: Приведена методика визначення форми та параметрів струму компенсуючого пристрою для зниження непродуктивних втрат електроенергії в тяговій мережі постійного струму. Наведені часові залежності такого струму для реально діючої ділянки Придніпровської залізниці.Item Ознака наявності обмінної потужності в силових електричних тягових колах системи постійного струму(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Костін, Микола Олександрович; Шейкіна, Ольга ГригорівнаUKR: Отримано аналітичний вираз і виконано чисельні розрахунки миттєвої реактивної потужності як ознаки наявності обмінних електроенергетичних процесів в системі електричної тяги постійного струму.Item Порівняльна характеристика швидкодіючих вимикачів тягових підстанцій системи електричної тяги постійного струму(Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України, Київ, 2011) Михаліченко, Павло Євгенович; Костін, Микола ОлександровичUKR: В статті викладено порівняльний аналіз роботи існуючих швидкодіючих вимикачів тягових підстанцій постійного струму. За критерії оцінки ефективності роботи фідерних автоматів обрано наступні показники: вимикаюча здатність, коефіцієнт обмеження струму короткого замикання (КЗ) і ампер-секундам струму, що вимикаэться. Детально описане фізичне розуміння кожен з показників. Насамкінець в роботі приведена зведена таблиця вищезазначених показників числові значення, яких отримані в результаті обробки осцилограм. В свою чергу осцилограми були отримані авторами роботи експериментальними дослідженнями системи тягового електропостачання постійного струму в умовах ДП «Придніпровська залізниця».Item Релейний мікропроцесорний захист системи тягового електропостачання, оснований на новій ознаці. 1. Теорія роботи(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Костін, Микола Олександрович; Михаліченко, Павло ЄвгеновичUKR: У статті запропоновано нову ознаку визначення аварійного режиму системи тягового електропостачання постійного струму, а саме, швидкість спадання наруги фідера тягової підстанції. Дана ознака дозволяє визначати вид короткого замикання. Крім того, запропоновано схемні рішення реалізації системи захисту, основані на цій ознаці.Item Релейний мікропроцесорний захист системи тягового електропостачання, оснований на новій ознаці. 2. Схемне рішення(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Михаліченко, Павло Євгенович; Костін, Микола ОлександровичUKR: У статті запропоновано схемне рішення системи захисту, оснований на новій ознаці визначення аварійного режиму системи тягового електропостачання постійного струму, а саме, швидкість спадання напруги фідера тягової підстанції. Дана ознака дозволяє визначити вид короткого замикання.Item Імовірнісне прогнозування параметричної надійності корпусів букс електровозів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003) Костін, Микола Олександрович; Артемчук, Віктор ВасильовичUKR: Виконано імовірнісне прогнозування параметричної надійності корпусів букс колісних пар електровозів за критерієм зносу. Знайдено закон розподілу величини діаметра D корпуса при будь-якому значенні пробігу l електровоза. Виконано прогнозування величини імовірності відмови корпусів букс різних типів електровозів за пробіг до ПР 3, тобто за Lk – L0. При цьому розрахунки виконано для нових корпусів, відновлених наплавкою і залізненням.