Кафедра "Теоретичні основи електротехніки" (з 2013 року кафедра "Електротехніка та електромеханіка")
Permanent URI for this communityhttp://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/649
ENG: The department "Theory of Electrical Engineering" from 2013 "Electrical Engineering and Electromechanics"
Browse
Item Визначення параметрів статичних перетворювачів у схемах стендів для випробування тягових двигунів локомотивів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Маренич, Оксана Леонідівна; Безрученко, Валеріан МиколайовичUKR: У статті наведений метод розрахунку параметрів статичних перетворювачів, якими пропонується замінити електромашинні лінійний генератор та вольтододаткову машину у схемі традиційного стенду для випробування тягових двигунів локомотивів.Item Визначення раціонального зменшення втрат активної електроенергії в трансформаторах при їх паралельній роботі(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Маренич, Оксана ЛеонідівнаUKR: Проведено дослідження, які дають можливість запропонувати методику визначення коефіцієнта завантаження, при якому один з двох паралельно працюючих живлячих силових трансформаторів доцільно відключити з метою зменшення втрат активної електроенергії в трансформаторах.Item Визначення часових характеристик циклу роботи двигунів пристроїв, які використовуються при ремонті локомотивів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Дубинець, Леонід Вікторович; Маренич, Оксана Леонідівна; Матко, О. Н.UKR: Доведена доцільність визначення часових характеристик циклу роботи двигунів в залежності від особливостей технологічного процесу, який виконується за допомогою певного пристрою. Наводиться відповідна методика.Item До питання використання тягових двигунів постійного струму на багатосистемному електрорухомому складі залізниць(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Дубинець, Леонід Вікторович; Маренич, Оксана Леонідівна; Муха, Андрій МиколайовичUKR: У статті порушені питання доцільності використання тягових двигунів постійного струму на багатосистемному електрорухомому складі залізниць.Item Дослідження процесу короткого замикання у колі опалення електровоза ЧС8(Національна гірнича академія України, Дніпро, 2012) Дубинець, Леонід Вікторович; Карзова, Оксана Олександрівна; Маренич, Оксана Леонідівна; Сушкевич, Є. Р.UKR: Досвід виявив, що при виникненні коротких замикань (КЗ) у колі опалення пасажирських вагонів, яке живиться від спеціальної обмотки тягового трансформатора електровоза ЧС8, виникають значні пошкодження електрообладання електровоза, незважаючи на те, що захист спрацьовує в режимі, передбаченому схемою. Для розробки рекомендацій щодо зменшення пошкоджень електрообладнання проведено дослідження з метою визначення струмів КЗ при різних умовах експлуатації.Item Дослідження процесу короткого замикання у колі опалення електровоза ЧС8 (препринт)(Національна гірнича академія України, Дніпро, 2012) Дубинець, Леонід Вікторович; Карзова, Оксана Олександрівна; Маренич, Оксана Леонідівна; Сушкевич, Є. Р.UKR: Досвід виявив, що при виникненні коротких замикань (КЗ) у колі опалення пасажирських вагонів, яке живиться від спеціальної обмотки тягового трансформатора електровоза ЧС8, виникають значні пошкодження електрообладання електровоза, незважаючи на те, що захист спрацьовує в режимі, передбаченому схемою. Для розробки рекомендацій щодо зменшення пошкоджень електрообладнання проведено дослідження з метою визначення струмів КЗ при різних умовах експлуатації.Item Підвищення коефіцієнта потужності електродвигунів пристроїв на підприємствах з ремонту залізничної техніки(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Маренич, Оксана Леонідівна; Маренич, Олександра ОлександрівнаUKR: Розглянуті шляхи підвищення коефіцієнта потужності електроприводів устаткування підприємств з ремонту залізничної техніки з урахуванням специфічних умов технологічних процесів.Item Уніфікація реле – ефективний шлях підвищення надійності систем керування рухомим складом у сучасних умовах(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2006) Дубинець, Леонід Вікторович; Карзова, Оксана Олександрівна; Маренич, Оксана Леонідівна; Момот, Олександр ІвановичUKR: Показаний рівень уніфікації реле у схемах керування діючим рухомим складом, можливість суттєвого його підвищення, що важливо як з точки зору зменшення витрат в експлуатації на утримання систем керування, так і з точки зору покращення ремонтопридатності релейних пристроїв.