Кафедра "Теоретичні основи електротехніки" (з 2013 року кафедра "Електротехніка та електромеханіка")
Permanent URI for this communityhttp://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/649
ENG: The department "Theory of Electrical Engineering" from 2013 "Electrical Engineering and Electromechanics"
Browse
Item Вплив рекуперації та вибігу електрорухомого складу на його енергетичні показники(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Костін, Микола Олександрович; Саблін, Олег Ігорович; Нікітенко, Анатолій ВолодимировичUKR: В роботі виконано оцінку впливу рекуперативного гальмування і вибігів електрорухомого складу на якість рекуперованої електроенергії, а також на енергетичні показники електрорухомого складу. Числові розрахунки виконано для трамваїв ТЗД, а також для електровозів ВЛ8, що експлуатуються на ряді ділянок Придніпровської залізниці.Item Моделювання взаємодії електрорухомого складу в режимі рекуперації електроенергії з розосередженою системою тягового електропостачання(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2014) Саблін, Олег Ігорович; Кузнецов, Валерій Геннадійович; Бондар, Олег Ігорович; Артемчук, Віктор ВасильовичUKR: Пріоритетними напрямками розвитку електротранспорту є децентралізація системи його електропостачання та підвищення обсягів рекуперації електроенергії при гальмуваннях. Жорстка стабілізація напруги на струмоприймачах електротранспорту, що досягається розосередженим електропостачанням, може призводити до погіршення умов рекуперації електроенергії електротранспорту, оскільки цей режим суттєво залежить від рівня напруги в контактній мережі. В результаті проведеного в роботі моделювання взаємодії ЕРС в режимі рекуперації з системою розосередженого електропостачання на базі багатоваріантних розрахунків миттєвої схеми СТЕ визначено ефективну зону рекуперації при якій може бути реалізовано любий струм рекуперації в межах допустимої напруги на струмоприймачі ЕРС, що не потребує регулювання напруги на шинах ТП. При перевищенні даної відстані для ефективного використання рекуперативної енергії необхідно плавне зниження напруги на шинах ТП в межах допустимих значень.Item Показники якості електричної енергії в лініях зовнішнього електропостачання системи електричної тяги постійного струму(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Петров, Андрій Володимирович; Саблін, Олег ІгоровичUK: Викладено результати досліджень, в яких аналізуються чисельні значення деяких основних показників якості електроенергії в лініях зовнішнього електропостачання системи електричної тяги постійного струму. В якості доповнення приведені величини додаткових і основних втрат електроенергії в них.Item Підвищення безпеки розподільчих установок об’єктів систем електропостачання залізниць шляхом розробки мультифункціонального контролюючого пристрою(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2013) Бондар, Олег Ігорович; Саблін, Олег Ігорович; Шевцов, Б. О.UKR: В роботі розглянуто питання розробки інтелектуального мікроконтролерного пристрою, який на основі даних інфрачервоних датчиків здійснює моніторинг доступу персоналу у розподільчі установки та їх окремі частини, а також виконує ряд додаткових функцій. На основі виконаних досліджень обрано елементну базу пристрою, визначено масогабаритні показники, запропоновано можливі місця його встановлення.Item Розробка малогабаритних енергоощадних реакторів для тягових підстанцій електрифікованих залізниць(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Бондар, Олег Ігорович; Бондар, Ігор Лазаревич; Петров, Андрій Володимирович; Саблін, Олег ІгоровичUKR: В статті описана розробка малогабаритних енергоощадних реакторів для тягових підстанцій електрифікованих залізниць.