Всеукраїнська інтернет-конференція-2024 "Економічна кібернетика: інструменти і методи дослідження та організації економічних процесів", (1-2 березеня 2024)
Permanent URI for this collection
ENG: All-Ukrainian Internet Conference-2024 "Economic cybernetics: tools and methods of research and organization of economic processes", March 1-2, 2024
Browse
Browsing Всеукраїнська інтернет-конференція-2024 "Економічна кібернетика: інструменти і методи дослідження та організації економічних процесів", (1-2 березеня 2024) by Author "Бандоріна, Лілія Миколаївна"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Актуальні проблеми та пріоритетні напрями розвитку експортного потенціалу національної економіки(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Бандоріна, Лілія Миколаївна; Жмуренко, Віталій Геннадійович; Завгородня, Олена Олександрівна; Завгородній, Костянтин ОлександровичUKR: У статті досліджено зміст, ознаки, структуру та наслідки реалізації експортного потенціалу макроекономічної системи; розширено класифікацію форм прояву експортного потенціалу та його базового конструктивного елементу – міжнародних конкурентних переваг. Запропоновано рекомендації щодо розвитку національного експортного потенціалу, акцентовано увагу на необхідності підвищення технологічного рівня експортного потенціалу України, опору суб’єктів господарювання на технологічні, наукоємно-інноваційні й цінові (ефект масштабу) конкурентні переваги, розширення географії його реалізації та масштабів горизонтальної перехресної зовнішньої торгівлі.Item Концепція удосконалення модулю управління асортиментом товарів інформаційної системи маркетингової товарної політики підприємства(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Бандоріна, Лілія Миколаївна; Климкович, Тетяна Олександрівна; Хрущова, Ольга ВолодимирівнаUKR: Мета. Автори представляють концепцію удосконалення модулю управління асортиментом товарів інформаційної системи маркетингової товарної політики підприємства через програмну реалізацію моделі адміністративної панелі в середовищі Python із використанням фреймворку Django. Методика. Запропоновано програмну реалізацію модулю управління асортиментом товарів підприємства з метою зручності ідентифікування найважливіших виробів, спрямовування зусиль на оптимізацію запасів товарів, підтримку належного рівня та доступності товарів для клієнтів. Результати. Модуль буде інтегрований як додаток до CRM-системи підприємства, що дозволить за допомогою адміністративної панелі в середовищі Python легко вводити та керувати інформацією про товари, а також здійснювати різноманітний аналіз цих даних через спеціальний інтерфейс. Наукова новизна. Враховуючи інші можливості, цей метод стає важливим інструментом маркетингової політики підприємства. Також це дозволить ідентифікувати товари з високим рівнем непередбачуваності попиту і ризику, що дозволяє розробляти більш адаптивні стратегії управління такими товарами. Практична значимість. Виконано практичну реалізацію модулю управління асортиментом товарів через використання адміністративної панелі в середовищі Python із застосуванням фреймворку Django для зручного введення та аналізу даних, що дозволяє прискорити процеси прийняття рішень з питань управління асортиментом товарів. Це спрямовано на відмову від рутинних операцій, які щоденно виконують фахівці та підвищення продуктивності праці. Запропоноване рішення сприятиме досягненню цілей стратегій товарної політики, що в свою чергу впливає на рівень показників прибутковості, а також конкурентоспроможності підприємства на ринку.Item Цифрова трансформація бізнесу крізь призму хмарних технологій(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Усенко, Максим Павлович; Бандоріна, Лілія МиколаївнаUKR: Мета. Автори Розглядають питання впливу цифрової трансформації з використанням хмарних технологій на бізнес-процеси підприємства, де головним аспектом залишається створення узгодженої цифрової стратегії, здатної успішно адаптуватися до складних структур бізнес-процесів. Методика. Концепція процесу інтеграції хмарних технологій у бізнес-процеси потребує ретельного планування та впровадження на всіх рівнях, зокрема це – навчання персоналу для здобуття необхідних навичок ефективного використання хмарних технологій, зміна корпоративної культури в напрямку цифрової готовності, узгодженість інтеграції хмарних технологій відповідно до стратегічних цілей підприємства, розробка ефективних стратегій безпеки, що враховуватимуть особливості зберігання та обробки інформації у хмарі. Результати. Дефініція основних етапів цифрової трансформації: складання команди; визначення стратегії розвитку; вибір моделі трансформації; узгодження етапів роботи; підготовка співробітників; оновлення та відстеження трендів. Наукова новизна. Визначення впливу хмарних платформ на різні аспекти бізнесу. Практична значимість. Визначення переваг цифрової трансформації через опосередковане чи пряме використання хмарних технологій, а саме: підвищення якості взаємодії із клієнтами; прискорення корпоративних процесів; розширення можливостей для розвитку бізнесу; використання цифрових інструментів обробки великих потоків інформації; цифровізація відкриває нові горизонти для співробітництва та взаємодії з іншими компаніями; цифрова трансформація значно скорочує операційні витрати.