(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Демків, Назарій Володимирович
UKR: Бакалаврська робота виконана на 51 сторінці, містить 17 ілюстрації, 9 таблиць та 11 використаних джерел.
Об’єкт дослідження – різні типи гібридних установок для тягового рухомого складу.
Мета роботи – дослідження ефективності роботи силових установок тепловозів у перехідних режимах, шляхом застосування накопичувача енергії в силовому енергетичному колії.
Методи дослідження – математичні методи дослідження ефективності застосування накопичувачів електричної енергії, враховуючи режими експлуатації тягового рухомого складу.
Проаналізовано схеми роботи гібридних локомотивів з використанням сучасних світових технологій. Встановлено кількість ланок накопичувача енергії, його габаритні розміри, загальну маси накопичувача енергії, питому витрату палива, кількість зекономленого палива, годинну витрату палива та відповідно ККД тепловоза з накопичувачем енергії.
Результати роботи можуть бути використані при проектуванні гібридних локомотивів, що дозволить зменшити витрати палива та підвищити економічність роботи тягового рухомого складу при різних режимах його експлуатації.