Інші праці КВМ ДІІТ
Permanent URI for this collection
ENG: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КВМ ДІІТ by Author "Клименко, Ірина Володимирівна"
Now showing 1 - 20 of 35
Results Per Page
Sort Options
Item Буксовий вузол(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: Буксовий вузол, який має буксу колісної пари, на яку опирається боковина візка, який відрізняється тим, що боковина опирається на буксу через кінематичну пару третього роду, наприклад опорний підшипник кочення, роль якого виконують жорстко закріплені високої твердості пластини, одна з яких знаходиться у верхній частині буксового прорізу боковини, а друга - між приливками корпуса букси, з якими контактують кульки, розміщені в отворах обойми, жорстко закріпленої між приливками корпуса букси, при цьому діаметр кульки більше висоти приливків букси, а товщина обойми менше діаметра кульки. 2. Буксовий вузол за п. 1, який відрізняється тим, що отвори в обоймі наскрізні, але у верхній площині мають менший від основного діаметр, щоб кульки виходили з обойми, але не випадали з неї.Item Буксовий вузол (патент 38901)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина Володимирівна; Міщенко, Андрій АнатолійовичUK: Буксовий вузол має буксу колісної пари, на яку опирається боковина візка. Боковина опирається на буксу через кінематичну пару третього роду, в якій пружний елемент циліндричної або прямокутної форми виготовлений з поліуретанового матеріалу, має вирізи у нижній своїй частині для зачеплення з ребрами опорної площини корпуса букси, розміщений між поздовжніми приливками корпуса та має висоту, котра перевищує висоту приливків на величину можливої його деформації.Item Буксовий вузол (патент 91071)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2010) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: Винахід належить до вагонобудування. Буксовий вузол має буксу колісної пари, на яку опирається боковина візка через кінематичний опорний підшипник кочення. Останній складається з пластин високої твердості, одна з яких жорстко закріплена у верхній частині буксового прорізу боковини, а друга жорстко закріплена між приливками корпуса букси. З пластинами контактують кульки, розміщені в отворах обойми, жорстко закріпленої між приливками корпуса букси. Діаметр кожної кульки більше висоти приливків букси. Товщина обойми менше діаметра кульки. Технічним результатом є самовстановлювання колісної пари на рейках при зменшенні інтенсивного зносу елементів колісної пари.Item Буксовий вузол (патент 92202)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2010) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина Володимирівна; Міщенко, Андрій АнатолійовичUK: 1. Об'єкт винаходу: буксовий вузол. 2. Галузь застосування: залізничний транспорт, а саме у візку вантажного вагона. 3. Суть винаходу. Буксовий вузол має буксу колісної пари, на яку опирається боковина візка. Новим є те, що боковина опирається на буксу через кінематичну пару третього роду, в якій пружний елемент циліндричної або прямокутної форми виготовлений з поліуретанового матеріалу, має вирізи у нижній своїй частині для зачеплення з ребрами опорної площини корпуса букси, розміщений між поздовжніми приливами корпуса та має висоту, котра перебільшує висоту приливів на величину можливої його деформації. 4. Альтернативне рішення. З'єднання боковини з буксою колісної пари, в якому має місце сухе тертя металу по металу. 5. Технічний результат: включення у з'єднання боковини з буксою кінематичної пари третього роду, що дозволить самовстановлюватись колісній парі на рейках та зменшить знос колісної пари і.Item Гальмова важільна передача візка залізничного транспортного засобу(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Блохін, Євгеній Петрович; Мямлін, Сергій Віталійович; Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: 1. Об'єкт винаходу: гальмова важільна передача візка залізничного транспортного засобу. 2. Галузь застосування: залізничний транспорт, може бути використано в конструкції гальмової важільної передачі транспортного засобу. 3. Суть винаходу. Гальмова важільна передача візка залізничного транспортного засобу має закріплені на надресорній балці та боковинах важелі, тріангелі та закріплені на них гальмові колодки, які передають зусилля на поверхню кочення колеса колісної пари. Новим є те, що вертикальні важелі в своїй нижній частині з'єднані з розпірною тягою через кінематичні пари четвертого класу у вигляді гумової втулки. 4. Відома гальмова важільна передача візка транспортного засобу, яка використовується для збільшення зусилля від штока гальмового циліндра та для передачі цього зусилля на гальмові колодки. Передача складається з важелів, які між собою з'єднуються шарнірами, тобто обертовими кінематичними парами. 5. Технічний результат. Підвищення ефективності роботи гальмової важільної передачі через використання в ній технічних рішень, які технологічно обґрунтовані, а також підвищення надійності функціонування гальмової важільної передачі, особливо в кривих ділянках колії, що в свою чергу позитивно вплине на безпеку руху на залізницях.Item Гальмова важільна передача візка залізничного транспортного засобу (патент 78951)(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2013) Блохін, Євгеній Петрович; Мямлін, Сергій Віталійович; Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUKR: Гальмова важільна передача візка залізничного транспортного засобу містить закріплені на надресорній балці та боковинах важелі, тріангелі та закріплені на них гальмові колодки, які передають зусилля на поверхню кочення колеса колісної пари. Вертикальні важелі в своїй нижній частині з'єднані з розпірною тягою через кінематичні пари четвертого класу у вигляді гумової втулки.Item Гальмова важільна передача візка залізничного транспортного засобу (патент 78953)(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2013) Блохін, Євгеній Петрович; Мямлін, Сергій Віталійович; Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUKR: Гальмова важільна передача візка залізничного транспортного засобу містить тріангелі та закріплені на них гальмові колодки. Вертикальні важелі в своїй нижній частині з'єднані з розпірною тягою через кінематичні пари четвертого класу у вигляді кульового підшипника.Item Гальмова важільна передача візка транспортного засобу(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: Гальмова важільна передача візка транспортного засобу, яка має закріплений на рамі візка гальмовий циліндр, важелі, гальмові колодки, що передають зусилля на поверхню кочення колеса колісної пари, яка відрізняється тим, що на поперечині важільної передачі між колесами кожної колісної пари та в місцях приєднання важелів до рами візка з'єднання виконано сферичними кінематичними парами.Item Ковзун візка залізничного вагона(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Мямлін, Сергій Віталійович; Босов, Аркадій Аркадійович; Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: Ковзун візка залізничного вагона має пружно-пружинну конструкцію у вигляді Г-подібної плити з жорстко закріпленим на ній приливком для фіксації пружини, на пружину встановлено фрикційний клин, похила поверхня якого взаємодіє з опорною площадкою плити через зносостійкий елемент, причому зносостійкі елементи виконано у вигляді змінних металокерамічних пластинок, жорстко закріплених на площинах тертя.Item Маніпулятор для складання візка вантажного вагона(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: Маніпулятор для складання візка вантажного вагона має змонтовані на рухомій платформі механізми захвату та переміщення фрикційних клинів, механізм переміщення пружин ресорного комплекту візка. При цьому вказаний механізм включає в себе розміщену на корпусі площадку, зв'язану з приводом її зворотно-поступального переміщення в зону розташування пружин, положення яких фіксується приливками у формі зрізаного конуса. Площадка виконана з прорізами по ширині приливків та по довжині її переміщення, по кількості та в місцях розташування указаних приливків на нижньому поясі боковини.Item Похідна та її застосування(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, 2017) Кузнецов, Віталій Миколайович; Бусарова, Тетяна Миколаївна; Агошкова, Тетяна Анатоліївна; Клименко, Ірина Володимирівна; Міхєєва, Наталя ВасилівнаUK: Посібник містить теоретичний матеріал з розділу вищої математики «Похідна та її застосування», запитання для самоперевірки, а також зразки розв’язування типових прикладів. Для студентів першого курсу інженерно-технічних спеціальностей.Item Прес-гайковерт для складання поглинаючого апарата автозчепу рухомого складу залізниць(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: Прес-гайковерт для складання поглинаючого апарата автозчепу рухомого складу залізниць має раму, закріплений на ній пневматичний прес з пневмопідсилювачем та гайковерт, що складається з силового циліндра зі штоком, обгінної муфти, виконавчого органа і керуючого механізму, і забезпечений упорно-напрямним пристроєм у вигляді вільно встановленого упорного кільця з радіальними пазами та рухомими призмами, підпружиненими в радіальному напрямку, а виконавчий орган виконано у вигляді вільно встановленого двостороннього торцевого ключа, зв'язаного з обгінною муфтою шліцьовим з'єднанням, а шток силового циліндра взаємодіє зі штоком пневмопідсилювача. Над пневматичним пресом на нерухомо закріплену плиту шарнірно прикріплено поворотну плиту, обидві вони мають отвір по вертикальній осі, через який проходить силова головка пневмопреса та фіксатор, котрий фіксує положення поворотної плити відносно нерухомої, при цьому поворотна плита по периметру днища корпуса поглинаючого апарата має огородження, стінки якого мають нахил та звужуються до центра отвору, та на ній закріплена опора, котра переміщується по нерухомій плиті, центр руху якої проходить через вертикальну вісь шарнірного з'єднання.Item Пристрій для відведення мастил дисперсного стану від молота(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: Пристрій для відведення мастил дисперсного стану від молота має жорстку ділянку круглого перерізу та повітровипускний отвір. Горизонтальна частина повітропроводу має нахил в сторону випускного отвору, жорстко закріплена за допомогою коліна до вертикального зрізаного металевого конуса, який в нижній своїй частині відповідає розміру отвору верхньої частини станини молота, та закріплена до станини через еластичний матеріал.Item Пристрій для закривання кришки люка піввагона (патент 22987)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина Володимирівна; Ковальчук, Надія ІванівнаUK: Пристрій для закривання кришки люка піввагона складається з силового циліндра, шарнірно закріпленого на рамі візка, і захвата кришки люка. Силовий циліндр має два розхідні поршні, штоки яких мають пружини різної жорсткості. Жорсткість пружини верхнього штока менша, ніж нижнього на величину ваги кришки люка. Захват кришки виконаний на верхній частині верхнього штока, а нижня частина штока рухомо з'єднана з опорою.Item Пристрій для клепання фрикційних планок візків вантажних вагонів(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2006) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: Пристрій для клепання фрикційних планок візків вантажних вагонів має скобу, двоплечий важіль, ріжки-утримувачі заклепок. Скоба шарнірно з'єднана з додатковою штангою.Item Пристрій для очищення колісної пари(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина Володимирівна; Євтюхов, Костянтин ГеннадійовичUK: Пристрій для очищення колісної пари складається з ротора, що має внутрішнє та зовнішнє опорні кільця, між якими розміщено ролики, на внутрішньому кільці виконано зубчастий вінець, зв'язаний з приводом зубчастої шестірні та захоплювачами через шестерні, черв'яки, а також гвинтові передачі, на внутрішньому і зовнішньому кільцях жорстко закріплені під кутом один до одного упори, захоплювачі з'єднані між собою рейкою через шарніри, до рейки приєднано захисний кожух мийного пристрою, всередині кантувача розташовано платформу з рейками, на яких вмонтовано механізми обертання та скидання колісної пари. Захисний кожух, який закриває колісну пару через захоплювачі, в перевернутому стані кантувача заповнений мийним розчином і виконує функцію ванни для колісної пари.Item Пристрій для очищення колісної пари (патент 20313)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина Володимирівна; Євтюхов, Костянтин ГеннадійовичUK: Пристрій для очищення колісної пари має портал, захисний кожух з функцією підйому, приводи обертання та скидання колісної пари, соплову систему, причому соплова система має розподільник та патрубки з закріпленими соплами, спрямованими на поверхню дисків та в місця посадки дисків на осі, а також патрубки з горизонтальною площадкою із соплами.Item Пристрій для очищення колісної пари (патент 86264)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Мямлін, Сергій Віталійович; Панасенко, Віталій Якович; Михайлов, Володимир Сергійович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: Пристрій для очищення колісної пари має портал, захисний кожух з функцією підйому, приводи обертання та скидання колісної пари, соплову систему, яка має розподілювач та патрубки з закріпленими соплами, направленими на поверхню дисків та в місця посадки дисків на осі, а також патрубки з горизонтальною площадкою із соплами, які зміщено в горизонтальній площині відносно вертикалі розташування колісної пари. Для підвищення якості очищення колісної пари кількість патрубків пропорційна довжині поверхні колісної пари, що очищується, кожний з них безпосередньо підключений до колектора та має рівну кількість конічно звужених до виходу сопел, рівновіддалених від поверхонь, що очищуютьсяItem Пристрій для очищення мийного розчину(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина Володимирівна; Михайлов, Володимир СергійовичUK: Пристрій для очищення мийного розчину містить каркас з розміщеними в ньому металевими ємностями, кожна з яких має перегородку висотою нижче стінок ємностей, що розділяє ємності на дві рівні частини. В одній з яких до днища вварена наскрізна труба висотою, нижчою за перегородку. Кожна ємність має шарнірно закріплену кришку, яка по периметру стінок має ущільнювач. До однієї з кришок приварено розтрубом зовні зрізаний конус з діаметром, більшим ніж діаметр труби, яка приварена до днища верхньої ємності. Для ущільнення між розтрубом та трубою верхньої ємності використано кільце з податливого матеріалу круглого перерізу.Item Підставка під вудлище(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2013) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUKR: Підставка під вудлище містить металеву стійку, стержень, поперечину, ребра жорсткості, Г-подібний відросток, загартовані загострення, фіксатор.