Інші праці КВМ ДІІТ
Permanent URI for this collection
ENG: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КВМ ДІІТ by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 44
Results Per Page
Sort Options
Item Тяговий привід локомотива(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2006) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: Тяговий привід локомотива містить раму двовісного візка, електродвигуни, двоступінчасті редуктори, ведучу, проміжну і ведену шестерні.Item Пристрій для клепання фрикційних планок візків вантажних вагонів(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2006) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: Пристрій для клепання фрикційних планок візків вантажних вагонів має скобу, двоплечий важіль, ріжки-утримувачі заклепок. Скоба шарнірно з'єднана з додатковою штангою.Item Складаний багорик(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: Складаний багорик належить до обладнання рибалки і може бути використано під час рибної ловлі спінінгом, нахлистом та під час вудіння на кризі.Item Пристрій для очищення колісної пари(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина Володимирівна; Євтюхов, Костянтин ГеннадійовичUK: Пристрій для очищення колісної пари складається з ротора, що має внутрішнє та зовнішнє опорні кільця, між якими розміщено ролики, на внутрішньому кільці виконано зубчастий вінець, зв'язаний з приводом зубчастої шестірні та захоплювачами через шестерні, черв'яки, а також гвинтові передачі, на внутрішньому і зовнішньому кільцях жорстко закріплені під кутом один до одного упори, захоплювачі з'єднані між собою рейкою через шарніри, до рейки приєднано захисний кожух мийного пристрою, всередині кантувача розташовано платформу з рейками, на яких вмонтовано механізми обертання та скидання колісної пари. Захисний кожух, який закриває колісну пару через захоплювачі, в перевернутому стані кантувача заповнений мийним розчином і виконує функцію ванни для колісної пари.Item Маніпулятор для складання візка вантажного вагона(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: Маніпулятор для складання візка вантажного вагона має змонтовані на рухомій платформі механізми захвату та переміщення фрикційних клинів, механізм переміщення пружин ресорного комплекту візка. При цьому вказаний механізм включає в себе розміщену на корпусі площадку, зв'язану з приводом її зворотно-поступального переміщення в зону розташування пружин, положення яких фіксується приливками у формі зрізаного конуса. Площадка виконана з прорізами по ширині приливків та по довжині її переміщення, по кількості та в місцях розташування указаних приливків на нижньому поясі боковини.Item Пристрій для відведення мастил дисперсного стану від молота(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: Пристрій для відведення мастил дисперсного стану від молота має жорстку ділянку круглого перерізу та повітровипускний отвір. Горизонтальна частина повітропроводу має нахил в сторону випускного отвору, жорстко закріплена за допомогою коліна до вертикального зрізаного металевого конуса, який в нижній своїй частині відповідає розміру отвору верхньої частини станини молота, та закріплена до станини через еластичний матеріал.Item Прес-гайковерт для складання поглинаючого апарата автозчепу рухомого складу залізниць(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: Прес-гайковерт для складання поглинаючого апарата автозчепу рухомого складу залізниць має раму, закріплений на ній пневматичний прес з пневмопідсилювачем та гайковерт, що складається з силового циліндра зі штоком, обгінної муфти, виконавчого органа і керуючого механізму, і забезпечений упорно-напрямним пристроєм у вигляді вільно встановленого упорного кільця з радіальними пазами та рухомими призмами, підпружиненими в радіальному напрямку, а виконавчий орган виконано у вигляді вільно встановленого двостороннього торцевого ключа, зв'язаного з обгінною муфтою шліцьовим з'єднанням, а шток силового циліндра взаємодіє зі штоком пневмопідсилювача. Над пневматичним пресом на нерухомо закріплену плиту шарнірно прикріплено поворотну плиту, обидві вони мають отвір по вертикальній осі, через який проходить силова головка пневмопреса та фіксатор, котрий фіксує положення поворотної плити відносно нерухомої, при цьому поворотна плита по периметру днища корпуса поглинаючого апарата має огородження, стінки якого мають нахил та звужуються до центра отвору, та на ній закріплена опора, котра переміщується по нерухомій плиті, центр руху якої проходить через вертикальну вісь шарнірного з'єднання.Item Установка для нагрівання кінців заготовок(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: Установка для нагрівання кінців заготовки має нагрівальну камеру у вигляді футерованого порожнистого контуру, вентиляційний канал, розташований в тілі установки, виведений під зонт витяжки. Нагрівальна камера встановлена вертикально, має циліндричну форму та завантажувальні отвори на різних рівнях по висоті, оперта на під у формі круга з огороджувальним бар'єром по його колу, який має доріжку по колу на своїй внутрішній поверхні відносно центра, куди закладені сталеві кульки, що імітують опорний підшипник для повороту нагрівальної камери. В центрі поду закріплено нагрівальний елемент у вигляді газового пальника, при цьому під має опорні частини, що дозволяють вільно переміщати установку по підлозі.Item Пристрій для очищення колісної пари (патент 20313)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина Володимирівна; Євтюхов, Костянтин ГеннадійовичUK: Пристрій для очищення колісної пари має портал, захисний кожух з функцією підйому, приводи обертання та скидання колісної пари, соплову систему, причому соплова система має розподільник та патрубки з закріпленими соплами, спрямованими на поверхню дисків та в місця посадки дисків на осі, а також патрубки з горизонтальною площадкою із соплами.Item Фрикційний клиновий гаситель коливань екіпажного візка транспортного засобу(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Мямлін, Сергій Віталійович; Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: Фрикційний клиновий гаситель коливань екіпажного візка транспортного засобу має клин, встановлений на пружинах ресорного підвішування і контактуючий нахиленою поверхнею з відповідною поверхнею надресорної балки візка, з вертикальною поверхнею через жорстко закріплену на клині знімну пластину, яка містить зносостійкі елементи, розміщені між розвантажувальними виступами, з фрикційною планкою, яку закріплено на боковій рамі візка. Зносостійкі елементи виконано у вигляді знімних металокерамічних пластинок, кожна з яких має розвантажувальні виступи, ширина яких вибирається з розрахунку розміщення отвору під електрозаклепки.Item Пристрій для очищення мийного розчину(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина Володимирівна; Михайлов, Володимир СергійовичUK: Пристрій для очищення мийного розчину містить каркас з розміщеними в ньому металевими ємностями, кожна з яких має перегородку висотою нижче стінок ємностей, що розділяє ємності на дві рівні частини. В одній з яких до днища вварена наскрізна труба висотою, нижчою за перегородку. Кожна ємність має шарнірно закріплену кришку, яка по периметру стінок має ущільнювач. До однієї з кришок приварено розтрубом зовні зрізаний конус з діаметром, більшим ніж діаметр труби, яка приварена до днища верхньої ємності. Для ущільнення між розтрубом та трубою верхньої ємності використано кільце з податливого матеріалу круглого перерізу.Item Пристрій для закривання кришки люка піввагона (патент 22987)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина Володимирівна; Ковальчук, Надія ІванівнаUK: Пристрій для закривання кришки люка піввагона складається з силового циліндра, шарнірно закріпленого на рамі візка, і захвата кришки люка. Силовий циліндр має два розхідні поршні, штоки яких мають пружини різної жорсткості. Жорсткість пружини верхнього штока менша, ніж нижнього на величину ваги кришки люка. Захват кришки виконаний на верхній частині верхнього штока, а нижня частина штока рухомо з'єднана з опорою.Item Стенд для дослідження сили тертя у ковзанах візка вантажного вагона (патент 31842)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Коротенко, Михайло Леонідович; Блохін, Євген Петрович; Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина Володимирівна; Грановський, Роман Беркович; Федоров, Євген ФедоровичUK: Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона містить рейки, нерухому платформу, П-подібну стійку, закріплену на фундаменті, органи вертикального та горизонтального навантаження, поворотну навколо вертикальної осі опору кочення, пульт керування, пристрій для записування результатів досліджень. На нерухомій основі, розміщеній нижче рівня головок рейок, по вертикальній осі стенда змонтовано орган вертикального навантаження, на рухомій частині якого жорстко зафіксовано основу опорного підшипника кочення, в центрі її знаходиться другий підшипник кочення, який служить центром повороту рухомої частини опорного підшипника, що має балку та захвати за середню частину осей колісних пар візка, а поперечна балка П- подібної стійки імітує конструкції шворневої балки кузова вагона з п'ятником, ковзанами, верхня частина опорного підшипника виконана з можливістю повертання навколо вертикальної осі органом горизонтального навантаження подвійної дії, закріпленого до неповоротної частини опорного підшипника, а його шток шарнірно закріплений до поворотної частини опорного підшипника, при цьому до нерухомої частини закріплено упор для контакту з виступом рухомої частини підшипника, положення якого визначає кут з вершиною на осі шворня візка, визначений площиною контакту між ковзунами, та кінцевий вимикач органа горизонтального навантаження, крім того стенд обладнано пристроєм центрування та фіксації візка відносно вертикальної осі стенда та пристроєм виштовхування візка зі стенда.Item Ковзун візка залізничного вагона(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Мямлін, Сергій Віталійович; Босов, Аркадій Аркадійович; Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: Ковзун візка залізничного вагона має пружно-пружинну конструкцію у вигляді Г-подібної плити з жорстко закріпленим на ній приливком для фіксації пружини, на пружину встановлено фрикційний клин, похила поверхня якого взаємодіє з опорною площадкою плити через зносостійкий елемент, причому зносостійкі елементи виконано у вигляді змінних металокерамічних пластинок, жорстко закріплених на площинах тертя.Item Буксовий вузол(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: Буксовий вузол, який має буксу колісної пари, на яку опирається боковина візка, який відрізняється тим, що боковина опирається на буксу через кінематичну пару третього роду, наприклад опорний підшипник кочення, роль якого виконують жорстко закріплені високої твердості пластини, одна з яких знаходиться у верхній частині буксового прорізу боковини, а друга - між приливками корпуса букси, з якими контактують кульки, розміщені в отворах обойми, жорстко закріпленої між приливками корпуса букси, при цьому діаметр кульки більше висоти приливків букси, а товщина обойми менше діаметра кульки. 2. Буксовий вузол за п. 1, який відрізняється тим, що отвори в обоймі наскрізні, але у верхній площині мають менший від основного діаметр, щоб кульки виходили з обойми, але не випадали з неї.Item Тяговий привод локомотива(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: Тяговий привод локомотива, який складається з двох кососиметрично змонтованих на рамі двовісного візка електродвигунів, через двоступінчасті редуктори зв'язаних з відповідною колісною парою, кожний редуктор містить ведучу, ведену та проміжну шестерні, остання має вісь, з'єднану з реактивною та допоміжною тягами, шестерні знаходяться між собою в зачепленні, а ведена шестірня закріплена на осі колісної пари візка, який відрізняється тим, що осі проміжної та веденої шестерень розташовані на одній вертикальній осі,а тяги підпружинені.Item Пристрій для очищення колісної пари (патент 86264)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Мямлін, Сергій Віталійович; Панасенко, Віталій Якович; Михайлов, Володимир Сергійович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: Пристрій для очищення колісної пари має портал, захисний кожух з функцією підйому, приводи обертання та скидання колісної пари, соплову систему, яка має розподілювач та патрубки з закріпленими соплами, направленими на поверхню дисків та в місця посадки дисків на осі, а також патрубки з горизонтальною площадкою із соплами, які зміщено в горизонтальній площині відносно вертикалі розташування колісної пари. Для підвищення якості очищення колісної пари кількість патрубків пропорційна довжині поверхні колісної пари, що очищується, кожний з них безпосередньо підключений до колектора та має рівну кількість конічно звужених до виходу сопел, рівновіддалених від поверхонь, що очищуютьсяItem Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Коротенко, Михайло Леонідович; Блохін, Євген Петрович; Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина Володимирівна; Грановський, Роман Беркович; Федоров, Євген ФедоровичUK: Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона містить рейки, П-подібний стояк, закріплений на фундаменті, органи вертикального та горизонтального навантаження, поворотну навколо вертикальної осі опору кочення, опорний та центрувальний підшипники, пристрій для фіксації положення візка на стенді та його виштовхування, пульт керування, пристрій для записування результатів досліджень. На поперечній балці П-подібного стояка жорстко закріплений орган вертикального навантаження подвійної дії, по осі рухомої частини якого через опорний та центрувальний підшипники закріплена рухома, за рахунок розміщеного між нерухомою та рухомою частинами опорного підшипника механізму поворотної дії горизонтального навантаження, балка, котра імітує шворневу балку піввагона. Додатково рухома балка підвішена до згаданої вище поперечної балки за допомогою податливих елементів. Нерухома частина опорного підшипника має зв'язок з цією поперечною балкою за допомогою напрямних у вигляді шліцьових з'єднань.Item Гальмова важільна передача візка транспортного засобу(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: Гальмова важільна передача візка транспортного засобу, яка має закріплений на рамі візка гальмовий циліндр, важелі, гальмові колодки, що передають зусилля на поверхню кочення колеса колісної пари, яка відрізняється тим, що на поперечині важільної передачі між колесами кожної колісної пари та в місцях приєднання важелів до рами візка з'єднання виконано сферичними кінематичними парами.Item Буксовий вузол (патент 38901)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина Володимирівна; Міщенко, Андрій АнатолійовичUK: Буксовий вузол має буксу колісної пари, на яку опирається боковина візка. Боковина опирається на буксу через кінематичну пару третього роду, в якій пружний елемент циліндричної або прямокутної форми виготовлений з поліуретанового матеріалу, має вирізи у нижній своїй частині для зачеплення з ребрами опорної площини корпуса букси, розміщений між поздовжніми приливками корпуса та має висоту, котра перевищує висоту приливків на величину можливої його деформації.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »