Інші праці КВМ ДІІТ
Permanent URI for this collection
ENG: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КВМ ДІІТ by Author "Мямлін, Сергій Віталійович"
Now showing 1 - 8 of 8
Results Per Page
Sort Options
Item Гальмова важільна передача візка залізничного транспортного засобу(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Блохін, Євгеній Петрович; Мямлін, Сергій Віталійович; Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: 1. Об'єкт винаходу: гальмова важільна передача візка залізничного транспортного засобу. 2. Галузь застосування: залізничний транспорт, може бути використано в конструкції гальмової важільної передачі транспортного засобу. 3. Суть винаходу. Гальмова важільна передача візка залізничного транспортного засобу має закріплені на надресорній балці та боковинах важелі, тріангелі та закріплені на них гальмові колодки, які передають зусилля на поверхню кочення колеса колісної пари. Новим є те, що вертикальні важелі в своїй нижній частині з'єднані з розпірною тягою через кінематичні пари четвертого класу у вигляді гумової втулки. 4. Відома гальмова важільна передача візка транспортного засобу, яка використовується для збільшення зусилля від штока гальмового циліндра та для передачі цього зусилля на гальмові колодки. Передача складається з важелів, які між собою з'єднуються шарнірами, тобто обертовими кінематичними парами. 5. Технічний результат. Підвищення ефективності роботи гальмової важільної передачі через використання в ній технічних рішень, які технологічно обґрунтовані, а також підвищення надійності функціонування гальмової важільної передачі, особливо в кривих ділянках колії, що в свою чергу позитивно вплине на безпеку руху на залізницях.Item Гальмова важільна передача візка залізничного транспортного засобу (патент 78951)(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2013) Блохін, Євгеній Петрович; Мямлін, Сергій Віталійович; Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUKR: Гальмова важільна передача візка залізничного транспортного засобу містить закріплені на надресорній балці та боковинах важелі, тріангелі та закріплені на них гальмові колодки, які передають зусилля на поверхню кочення колеса колісної пари. Вертикальні важелі в своїй нижній частині з'єднані з розпірною тягою через кінематичні пари четвертого класу у вигляді гумової втулки.Item Гальмова важільна передача візка залізничного транспортного засобу (патент 78953)(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2013) Блохін, Євгеній Петрович; Мямлін, Сергій Віталійович; Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUKR: Гальмова важільна передача візка залізничного транспортного засобу містить тріангелі та закріплені на них гальмові колодки. Вертикальні важелі в своїй нижній частині з'єднані з розпірною тягою через кінематичні пари четвертого класу у вигляді кульового підшипника.Item Ковзун візка залізничного вагона(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Мямлін, Сергій Віталійович; Босов, Аркадій Аркадійович; Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: Ковзун візка залізничного вагона має пружно-пружинну конструкцію у вигляді Г-подібної плити з жорстко закріпленим на ній приливком для фіксації пружини, на пружину встановлено фрикційний клин, похила поверхня якого взаємодіє з опорною площадкою плити через зносостійкий елемент, причому зносостійкі елементи виконано у вигляді змінних металокерамічних пластинок, жорстко закріплених на площинах тертя.Item Пристрій для очищення колісної пари (патент 86264)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Мямлін, Сергій Віталійович; Панасенко, Віталій Якович; Михайлов, Володимир Сергійович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: Пристрій для очищення колісної пари має портал, захисний кожух з функцією підйому, приводи обертання та скидання колісної пари, соплову систему, яка має розподілювач та патрубки з закріпленими соплами, направленими на поверхню дисків та в місця посадки дисків на осі, а також патрубки з горизонтальною площадкою із соплами, які зміщено в горизонтальній площині відносно вертикалі розташування колісної пари. Для підвищення якості очищення колісної пари кількість патрубків пропорційна довжині поверхні колісної пари, що очищується, кожний з них безпосередньо підключений до колектора та має рівну кількість конічно звужених до виходу сопел, рівновіддалених від поверхонь, що очищуютьсяItem Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона (патент 109955)(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2015) Мямлін, Сергій Віталійович; Міщенко, Андрій Анатолійович; Клименко, Ірина Володимирівна; Панасенко, Віталій Якович; Федоров, Євген ФедоровичUKR: 1. Об'єкт винаходу: стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона. 2. Галузь використання: випробувальна техніка, а саме - для дослідження сили тертя у ковзунах - бокових опорах кузова на візок вантажного вагона при його обертанні відносно кузова вагома. 3. Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона має рейки, закріплені в центральній частині на поворотній навколо вертикальної осі платформі, що опирається на опорний підшипник, П-подібну стійку, закріплену на фундаменті, органи вертикального та горизонтального навантаження, пульт керування, контролювання та записування результатів дослідження. Новим є те, що на П-подібній стійці на нерухомій перекладині закріплено орган вертикального навантаження, на штоку якого закріплено рухому балку, яка імітує шворневу балку кузова вагона з п’ятником і ковзунами, рейки жорстко закріплені па рухомій платформі, котра закріплена на опорному підшипнику та має центрувальний підшипник, який служить центром повороту рухомої платформи з можливістю повертання навколо вертикальної осі органом горизонтального навантаження подвійної дії, закріпленим до фундаменту, до якого закріплений упор для контакту з виступом рухомої платформи, положення якого визначає кут α з вершиною на осі шворня візка, визначений площиною контакту між ковзунами та кінцевим вимикачем органу горизонтального навантаження. 4. Альтернативне рішення: стенд для дослідження сили тертя у ковзунах вагона, який не має органу вертикального навантаження, що ускладнює конструкцію стенда та підвищує кошторис ремонту вагона. 5. Технічний результат. Організації вертикального навантаження на візок і визначення сили тертя у ковзунах в залежності від навантаження візка та надання під час випробуваннях на стенді візку природних умов роботи: можливість забігати одній боковині відносно іншої, вибирати зазори між гребенем коліс та головкою рейок, переміщення надресорної балки на можливі зазори.Item Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона (патент 92527)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Мямлін, Сергій Віталійович; Міщенко, Андрій Анатолійович; Клименко, Ірина Володимирівна; Панасенко, Віталій Якович; Федоров, Євген ФедоровичUK: Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона містить рейки, закріплені в центральній частині на поворотній навколо вертикальної осі платформі, що опирається на опорний підшипник, П-подібну стойку, закріплену на фундаменті, органи вертикального та горизонтального навантаження, пульт керування, контролювання та записування результатів дослідження. На П-подібній стойці на нерухомій перекладині закріплено орган вертикального навантаження, на штоку якого закріплено рухому балку, яка імітує шкворневу балку кузова вагона з п'ятником і ковзунами, рейки жорстко закріплені на рухомій платформі, котра закріплена на опорному підшипнику та має центрувальний підшипник, який служить центром повороту рухомої платформи з можливістю повертання навколо вертикальної осі органом горизонтального навантаження подвійної дії, закріпленим до фундаменту, до якого закріплений упор для контакту з виступом рухомої платформи, положення якого визначає кут α з вершиною на осі шкворня візка, визначений площиною контакту між ковзунами та кінцевим вимикачем органу горизонтального навантаження.Item Фрикційний клиновий гаситель коливань екіпажного візка транспортного засобу(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Мямлін, Сергій Віталійович; Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: Фрикційний клиновий гаситель коливань екіпажного візка транспортного засобу має клин, встановлений на пружинах ресорного підвішування і контактуючий нахиленою поверхнею з відповідною поверхнею надресорної балки візка, з вертикальною поверхнею через жорстко закріплену на клині знімну пластину, яка містить зносостійкі елементи, розміщені між розвантажувальними виступами, з фрикційною планкою, яку закріплено на боковій рамі візка. Зносостійкі елементи виконано у вигляді знімних металокерамічних пластинок, кожна з яких має розвантажувальні виступи, ширина яких вибирається з розрахунку розміщення отвору під електрозаклепки.