Статті КЕП (ДМетІ)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Статті КЕП (ДМетІ) by Author "Бодня, Дмитро Андрійович"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Особливості та значення клієнтського капіталу в організаційно-економічному управлінні підприємством(Видавництво «Молодий вчений», Одеса, 2024) Гулик, Тетяна Володимирівна; Бодня, Дмитро АндрійовичUKR: Стаття присвячена вивченню теоретичних та практичних особливостей клієнтського капіталу та його впливу на організаційно-економічне управління підприємством. Досліджено поняття «клієнтський капітал» його значення та роль в економічній науці. Підприємство на протязі усього свого життєвого циклу приділяє максимальну увагу клієнтському капіталу, вивчаючи основні його складові для підвищення ефективності роботи підприємства в цілому. Механізм функціонування клієнтського капіталу дуже тісно пов'язаний з достатнім обсягом інформації накопиченій у клієнтській базі, яка складає одне з провідних місць загальної CRM-системи підприємства. Клієнтська база має бути структурованою, простою в оновлені даних (під чим розуміють додавання, видалення та зміну даних), висока швидкість вивантаження даних з бази на відповідний запит, незалежність даних, безпека даних у базі, адекватність відображення даних для відповідної предметної області, простий інтерфейс користування тощо. Економічна наука ще вивчає та накопичує знання про технології управління клієнтським капіталом, а отже дана область є дуже актуальною.