2015
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2015 by Author "Гаврилюк, Володимир Ілліч"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Визначення опору ізоляції баласту рейкового кола без фазових вимірів та виключення залежностей(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2015) Романцев, Іван Олегович; Гаврилюк, Володимир ІллічUK: Розробка методу виміру опору ізоляції баласту без додаткових вимірів фазових співвідношень сигналів та порушення працездатності. Методика. Для розробки методу розглянуті найбільш прості виміри в рейкових колах без відключення колійного реле, сформовані схема вимірів електричних сигналів в рейковому колі, необхідні вихідні залежності та початкові обмеження, описані попередні розрахунки для подальших обчислень, послідовність отримання результату, отримані нові залежності електричних сигналів в рейкових колах, вихідні дані для обмеження математичної моделі при визначенні опору ізоляції баласту. Результати. Отримані дані дають можливість сформувати процес беззу-пинного обслуговування рейкового кола при вимірі опору ізоляції баласту. Наукова новизна. Отримані нові залежності електричних сигналів в рейкових лініях при використанні методу без закриття руху по рейковому колі. Практичне значення. Отримані дані дозволяють удосконалити методологічну базу проведення вимірів в рейкових колах при удосконалення існуючого обслуговування або методів діагностування рейкових ліній.Item Метод моделювання системи тягового електропостачання(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2015) Сердюк, Тетяна Миколаївна; Мелешко, В. В.; Гаврилюк, Володимир ІллічUK: Удосконалено математичну модель системи тягового електропостачання змінного струму, яка може стати науковим обґрунтуванням методу виміру гармонік зворотного тягового струму. За результатами моделювання й аналізу відповідних експериментальних даних було з’ясовано, що в найгірших умовах опиняються рейкові кола, розташовані в районі тягових підстанцій та в місцях знаходження локомотивів, оскільки струм гармонійних завад в такому разі буде найбільшим. Біля тягової підстанції відбувається збір всього зворотного тягового струму. Експериментальний та аналітичний аналіз показав, що найбільш небезпечними є гармонійні завади частотою 25, 75, 100 й 125 Гц для колійного реле кодових рейкових кіл 25 Гц.Завади даною частотою можуть привести до його помилкового спрацьовування. Причиною виникнення струмів завад вказаної частоти можуть бути регулятори пуску тягових двигунів, випрямлячі електровозів, робота щітково-колекторного механізму тягових та допоміжних двигунів, система зовнішнього електропостачання. Спектральний аналіз зворотного тягового струму дозволяє не тільки виявити небезпечні з погляду нормального функціонування пристроїв автоматики гармоніки, але і несправності в роботі різних елементів системи тягового електропостачання (тягових двигунів, тиристорних перетворювачів локомотивів, устаткування тягових підстанцій постійного струму). За результатами моделювання й аналізом відповідних експериментальних даних було з’ясовано, що в якнайгірших умовах опиняються рейкові кола, розташовані в районі тягових підстанцій. В рейковому колі, де знаходиться локомотив й суміжному з ним, струм завад від тягових двигунів локомотива буде максимальним, в інших РК цей струм буде меншим завдяки роботі дросель-трансформаторів, згладжуючим фільтрам РК й струмам утікання.