Інші праці КІВтаУП (ДМетІ)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Інші праці КІВтаУП (ДМетІ) by Author "Корогод, Наталія Петрівна"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item До питання вивчення та впровадження передового зарубіжного досвіду трансферу технологій(Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», 2022) Корогод, Наталія Петрівна; Новородовська, Тетяна СергіївнаUKR: В Україні майже єдиним джерелом фінансування наукових досліджень є державне, і особливим чином це стосується закладів вищої освіти (ЗВО), створюється велика кількість інноваційних розробок, проєктів і технологій, об’єктів права інтелектуальної власності (ІВ). Імплементація таких новостворених передових технологій підприємствами України відіграє ключову роль як у зростанні конкурентоспроможності підприємств, так і економіки країни в цілому. Водночас, існує проблема трансферу технологій, створених на базі ЗВО, що полягає у відсутності ефективної взаємодії між ЗВО та бізнесом. Тому вироблення політики ЗВО України у сфері ІВ й трансферу технологій, набуття вмінь просувати та комерціалізувати інноваційні розробки від ЗВО до бізнесу, зокрема на основі вивчення, узагальнення й впровадження передового зарубіжного досвіду сприятиме їх затребуваності, допоможе українському бізнесу бути обізнаному щодо їх наявності й звертатися до вітчизняних розробників щодо придбання необхідної технології. Сьогодні зостається фактом, що більшість вітчизняних ЗВО не сфокусовані на комерціалізації результатів своїх наукових досліджень.Item Об'єкти права інтелектуальної власності як основна складова бізнесу в сучасних умовах(Науково-дослідний інститут інтелектуальної власності НАПрН України, Київ, 2022) Корогод, Наталія Петрівна; Новородовська, Тетяна Сергіївна; Тимченко, Дар'я ОлександрівнаUKR: У сучасних умовах господарювання створення та подальше функціонування бізнесу у будь-якій галузі неможливе без використання об’єктів права інтелектуальної власності (надалі за текстом – ОПІВ). Вже під час розроблення бізнес-проєктів необхідно обов’язково звертати увагу на ОПІВ, що можуть бути включені до складу таких проєктів. Серед найбільш розповсюджених ОПІВ, без яких важко уявити собі будь-який бізнес-проєкт, є торговельні марки, об’єкти авторського права, промислові зразки та винаходи.Item Охорона прав на торговельні марки, що використовується у мережі інтернет як протидія недобросовісній конкуренції(Львівський національний університет імені Івана Франка, 2022) Корогод, Наталія Петрівна; Швець, Євгенія СергіївнаUKR: У даний час усе більшої популярності набувають інтернет-магазини, що продають товари та/або надають послуги у мережі Інтернет – інформаційному просторі, де є можливість здійснювати різні правочини, у тому числі й комерційні. Учасники цих правочинів створюють веб-сайти або рекламні сторінки в мережі Інтернет, де основну роль відіграють саме торговельні марки – позначення, яке вирізняє товари та послуги одних осіб серед таких самих або споріднених з ними товарів і послуг інших осіб. Споживач може і не знати комерційне позначення суб’єкта підприємницької діяльності, але він точно знає, що замовив на сайті продукцію або послугу, яка має відому торговельну марку (бренд). З використанням в цифровому середовищі торговельної марки компанія (фірма, організація, підприємство) має наступні переваги: полегшується ідентифікація продукції у мережі Інтернет; гарантується, що товар або послуга мають визначений рівень якості; зменшується порівняння за цінами аналогічних товарів; оскільки споживачі усвідомлюють відмінність торговельних марок у мережі Інтернет; збільшується престиж (імідж) продукції; у споживачів складається враження, що вони менше ризикують, купуючи даний товар в мережі Інтернет; відомість торговельної марки впливає на збільшення каналів збуту; легше переходити до випуску нових категорій товарів, які будуть мати конкурентоспроможність. У разі успішності і популярності певного перспективного бізнесу, незареєстрована торговельна марка може стати об’єктом порушень. Такі дії в українському законодавстві отримали назву неправомірного використання позначень (недобросовісна конкуренція), у західних джерелах, а віднедавна й у вітчизняних наукових розвідках, описують поняттям «паразитичний маркетинг». Маловідомі компанії можуть спрямовувати свої дії на імітацію (підробку) дизайну товару, логотипу компанії, її найменування, а також назви конкретного бренду тощо. Більш того, доволі часто недобросовісними конкурентами запозичуються й окремі елементи рекламного образу компанії або продукту. Охорона торговельної марки та визнання її брендом є важливими кроками у діяльності будь-якої компанії, яка працює в мережі Інтернет.Item Інноваційні економічно-організаційні взаємозв’язки університетів і підприємств – проблеми та перспективи(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, Україна, 2023) Корогод, Наталія ПетрівнаUKR: У статті розглянуті умови ефективної інноваційної діяльності, серед яких створення системи спеціальних стимулів для реалізації нововведень; встановлення наукових, юридичних економічних зв’язків із науковими установами, організаціями, закладами вищої освіти (ЗВО) власної країни та зарубіжжя. Зазначаються причини, через які велика кількість технологій, а також об’єктів права інтелектуальної власності, створених, наприклад, в університетах України, не передаються промисловим підприємствам багато; пропонуються шляхи вирішення проблем і подальші перспективи розвитку взаємовідносин між ЗВО та підприємствами у сфері інноваційної діяльності, зокрема, на основі передового вітчизняного та зарубіжного досвіду у цій сфері.