Науково-дослідний інститут рухомого складу, колії та транспортних споруд
Permanent URI for this community
ENG: Research Institute of Rolling Stock, Track and Transport Facilities
Browse
Browsing Науково-дослідний інститут рухомого складу, колії та транспортних споруд by Author "Барановський, Денис Миколайович"
Now showing 1 - 7 of 7
Results Per Page
Sort Options
Item Вплив модифікування трибосистем дизелів спеціального самохідного рухомого складу на інтенсивність їх зносу(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Мямлін, Сергій Віталійович; Барановський, Денис МиколайовичUK: Теоретично доведено, що інтенсивність зносу трибосистем дизелів спеціального самохідного рухомого складу залізниць при лазерному модифікуванні буде зменшуватись при зростанні концентрації надлишкових вакансій у поверхневих шарах. При цьому буде спостерігатись процес вакансійно-дислокаційного переповзання у сполучених поверхневих шарах трибосистем дизелів, тобто протікання процесів самоорганізації. Останнього можна досягти при застосуванні дискретного лазерного модифікування робочих поверхонь трибосистем дизелів з основним елементом вуглецем у вигляді вуглекислого газу чи природного графіту з ніобієм.Item Дослідження характеру і величини зносу трибосистем дизелів спеціального самохідного рухомого складу залізниць(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Мямлін, Сергій Віталійович; Барановський, Денис МиколайовичUK: У роботі наведено результати експериментальних досліджень характеру та величини зносу відповідальних трибосистем циліндропоршневої групи та кривошипно-шатунного механізму дизелів спеціального самохідного рухомого складу залізниць. Показано, що характер зносу гільз циліндрів та шийок колінчастого валу негативно впливають на техніко-експлуатаційні параметри і лімітують ресурс дизелів у цілому. Величина зносу пропорційна напрацюванню дизелів, але спостерігаються випадки значних відхилень значень величини та інтенсивності зносу деталей відповідальних трибосистем, які впливають на встановлений ресурс дизелів до капітального ремонту.Item Спосіб зменшення зносу деталей дизелів при ковзанні(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Мямлін, Сергій Віталійович; Барановський, Денис МиколайовичUK: Спосіб зменшення зносу деталей дизелів при ковзанні включає мащення. В залежності від навантаження струминно подають оливу між поверхнями тертя, де відсутнє мащення.Item Спосіб моніторингу технічного стану дизелів(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Мямлін, Сергій Віталійович; Барановський, Денис МиколайовичUK: Спосіб моніторингу технічного стану дизелів, що включає діагностування. На окремих елементах дизеля встановлюють діагностичні датчики, інформація з діагностичних датчиків за допомогою мобільного зв'язку поступає до електронно-обчислювальної машини, програмне забезпечення якої обробляє та забезпечує контроль технічних показників роботи дизелів.Item Спосіб проведення технічного обслуговування дизелів(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2013) Мямлін, Сергій Віталійович; Барановський, Денис МиколайовичUKR: Спосіб проведення технічного обслуговування дизелів, який передбачає оцінку їх технічного стану та заміну масла. Заміну масла виконують у залежності від значення годинної витрати палива за певною формулою.Item Спосіб підвищення довговічності гільз циліндрів дизелів(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Мямлін, Сергій Віталійович; Барановський, Денис МиколайовичUK: Спосіб підвищення довговічності гільз циліндрів дизелів, який передбачає термозміцнення, причому характерні місця граничного зносу додатково дискретно зміцнюють концентрованими потоками енергії чи методами пластичної деформації.Item Спосіб підвищення ресурсу колінчастого вала дизеля(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Мямлін, Сергій Віталійович; Барановський, Денис МиколайовичUK: Спосіб підвищення ресурсу колінчастого вала дизеля, який передбачає лазерну обробку робочих поверхонь, причому у зону лазерного опромінення подають природний графіт.