Інші праці ПКТБ ПМРСК і ШС
Permanent URI for this collection
ENG: Other works
Browse
Browsing Інші праці ПКТБ ПМРСК і ШС by Author "Згребна, Світлана Миколаївна"
Now showing 1 - 7 of 7
Results Per Page
Sort Options
Item Ковзун візка вантажного вагона (патент 101188)(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2015) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Кебал, Юрій Вікторович; Шатов, Віктор Анатолійович; Згребна, Світлана Миколаївна; Михальчук, Олексій МихайловичUKR: Ковзун візка вантажного вагона містить пружний елемент, ковпачок, корпус, ролик, вкладиш. На корпусі на двох зовнішніх поверхнях бортів в зоні кріплення ковзуна до надресорної балки, виконані ребра жорсткості, які мають близькі до прямокутного трикутника профілі.Item Колісна пара з переставними колесами(ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2019) Кебал, Іван Юрійович; Романюха, Микола Романович; Згребна, Світлана Миколаївна; Тьоктєв, Олександр Миколайович; Мурашова, Наталія ГеннадіївнаUKR: Колісна пара з переставними колесами містить вісь, колеса, нерухомі втулки, шліци, кільця упорні, гайки, гумові чохли, два кільцевих пази на кінцевих частинах колеса. Також додатково встановлено змінний елемент, на якому виконані два кільцевих пази та півмуфтаItem Колісна пара з розсувними колесами(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2016) Мямлін, Сергій Віталійович; Романюха, Микола Романович; Кебал, Іван Юрійович; Палій, Юрій Федорович; Згребна, Світлана Миколаївна; Тьокотєв, Олександр МиколайовичUKR: Колісна пара з розсувними колесами містить, стакани, цангові втулки, нерухомі втулки, гільзи, кільця упорні, зубчаті муфти, гайки, гумові чохли, гальмівні диски. Для компенсації зносу колісної втулки встановлена зубчата муфта.Item Колісна пара з розсувними колесами (патент 122182)(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2017) Мямлін, Сергій Віталійович; Пшенько, Валерій Олександрович; Романюха, Микола Романович; Згребна, Світлана Миколаївна; Шатов, Віктор Анатолійович; Мурашова, Наталія ГеннадіївнаUKR: Колісна пара з розсувними колесами містить вісь, колеса, нерухомі втулки, гільзи, зубчаті муфти, гайки, гумові чохли. Додатково між потовщеним краєм розтискної втулки та блокуючого стакана встановлено кільце конічне "плаваюче".Item Кришка люка піввагона (патент 94901)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Кебал, Іван Юрійович; Пшенько, Валерій Олександрович; Романюха, Микола Романович; Згребна, Світлана Миколаївна; Шатов, Віктор Анатолійович; Палій, Юрій ФедоровичUK: Кришка люка піввагона складається з двох поперечних і трьох поздовжніх (передньої, середньої і задньої) обв'язок, перекритих штампованим листом. Поперечна середня обв'язка складається із двох балок, а сама кришка люка з протилежної від штампованого листа сторони перекрита додатковим листом.Item Стенд для випробувань залізничних осей колісних пар на втомну міцність(ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2020) Кебал, Іван Юрійович; Тьокотєв, Олександр Миколайович; Шатов, Віктор Анатолійович; Згребна, Світлана МиколаївнаUKR: Стенд для випробувань залізничних осей колісних пар на втомну міцність складається з електродвигуна, муфти, редуктора на опорі та стійок опори випробуваної осі залізничного колеса. Перетворювач складається з ексцентрикового вала з підшипниковими вузлами, шатуна з поршнем, що розташовано в циліндрі, трубопроводу, робочого поршня, розташованого у робочому циліндрі, до якого приєднані сенсор зусилля і гідроакумуляторItem Стенд для випробувань коліс залізничних і осей колісних пар на втомну міцність(ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2020) Кебал, Іван Юрійович; Тьокотєв, Олександр Миколайович; Романюха, Микола Романович; Згребна, Світлана МиколаївнаUKR: Стенд для випробувань коліс залізничних і осей колісних пар на втомну міцність складається з електродвигуна, муфти, редуктора на опорі та стійки опори випробуваної осі залізничного колеса. Також містить перетворювач, який складається з ексцентрикового вала з підшипниковими вузлами, шатунів з поршнями, що розташовані в циліндрах, які працюють в протифазі, трубопроводу, робочих поршнів, розташованих у робочих циліндрах, до яких приєднані сенсори зусилля і гідроакумулятор