Інші праці ПКТБ ПМРСК і ШС
Permanent URI for this collection
ENG: Other works
Browse
Recent Submissions
Item Стенд для випробувань залізничних осей колісних пар на втомну міцність(ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2020) Кебал, Іван Юрійович; Тьокотєв, Олександр Миколайович; Шатов, Віктор Анатолійович; Згребна, Світлана МиколаївнаUKR: Стенд для випробувань залізничних осей колісних пар на втомну міцність складається з електродвигуна, муфти, редуктора на опорі та стійок опори випробуваної осі залізничного колеса. Перетворювач складається з ексцентрикового вала з підшипниковими вузлами, шатуна з поршнем, що розташовано в циліндрі, трубопроводу, робочого поршня, розташованого у робочому циліндрі, до якого приєднані сенсор зусилля і гідроакумуляторItem Стенд для випробувань коліс залізничних і осей колісних пар на втомну міцність(ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2020) Кебал, Іван Юрійович; Тьокотєв, Олександр Миколайович; Романюха, Микола Романович; Згребна, Світлана МиколаївнаUKR: Стенд для випробувань коліс залізничних і осей колісних пар на втомну міцність складається з електродвигуна, муфти, редуктора на опорі та стійки опори випробуваної осі залізничного колеса. Також містить перетворювач, який складається з ексцентрикового вала з підшипниковими вузлами, шатунів з поршнями, що розташовані в циліндрах, які працюють в протифазі, трубопроводу, робочих поршнів, розташованих у робочих циліндрах, до яких приєднані сенсори зусилля і гідроакумуляторItem Колісна пара з переставними колесами(ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2019) Кебал, Іван Юрійович; Романюха, Микола Романович; Згребна, Світлана Миколаївна; Тьоктєв, Олександр Миколайович; Мурашова, Наталія ГеннадіївнаUKR: Колісна пара з переставними колесами містить вісь, колеса, нерухомі втулки, шліци, кільця упорні, гайки, гумові чохли, два кільцевих пази на кінцевих частинах колеса. Також додатково встановлено змінний елемент, на якому виконані два кільцевих пази та півмуфтаItem Стенд для випробувань залізничних коліс на втомну міцність(ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2019) Кебал, Юрій Вікторович; Романюха, Микола Романович; Шатов, Віктор Анатолійович; Білошицький, Едуард ВасильовичUKR: Стенд для випробувань залізничних коліс на втомну міцність складається з електродвигуна, муфти, редуктора на опорах та стійкі опори випробуваного колеса. Важільна система складається з важеля, розташованого на стійці, пружного демпфера і сенсора зусилля.Item Перетворювач для живлення енергоємних пристроїв від поїзної магістральної мережі(ДП «Український інститут промислової власності», Київ, 2018) Босий, Дмитро Олексійович; Саблін, Олег Ігорович; Кебал, Іван Юрійович; Мямлін, Сергій Сергійович; Хоменко, Ірина ЮріївнаUKR: Перетворювач для живлення енергоємних пристроїв від поїзної магістральної мережі містить високовольтний випрямляч, до виходу якого підключений DC/DC перетворювач з наступним приєднанням інверторних блоків. Містить датчик напруги, вихід якого підключено до інтелектуальної системи керування вихідними параметрами інверторних блоків, яка ідентифікує режим тягового електроспоживання та приймає рішення щодо вихідної потужності інверторних блоків.Item Опалювальна система пасажирського вагона (патент 116042)(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2017) Мямлін, Сергій Віталійович; Кебал, Юрій Вікторович; Дуганов, Олександр Георгійович; Поух, Едуард Федорович; Білошицький, Едуард ВасильовичUKR: Опалювальна система пасажирського вагона складається з котла, розширювача, циркуляційного насоса, вентилів, розвідних труб, нагрівальних труб. Нагрівальні труби пофарбовані покриттям з різним ступенем чорноти.Item Колісна пара з розсувними колесами (патент 122182)(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2017) Мямлін, Сергій Віталійович; Пшенько, Валерій Олександрович; Романюха, Микола Романович; Згребна, Світлана Миколаївна; Шатов, Віктор Анатолійович; Мурашова, Наталія ГеннадіївнаUKR: Колісна пара з розсувними колесами містить вісь, колеса, нерухомі втулки, гільзи, зубчаті муфти, гайки, гумові чохли. Додатково між потовщеним краєм розтискної втулки та блокуючого стакана встановлено кільце конічне "плаваюче".Item Опалювальна система пасажирського вагона(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2017) Кебал, Юрій Вікторович; Білошицький, Едуард Васильович; Мямлін, Сергій СергійовичUKR: Опалювальна система пасажирського вагона складається з розширювача, котла, розвідних труб. Стояки мають більший діаметр прохідного отвору ніж нагрівальні труби.Item Колискове підвішування візка залізничного транспортного засобу(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2017) Кебал, Юрій Вікторович; Палій, Юрій Федорович; Білошицький, Едуард Васильович; Кебал, Іван ЮрійовичUKR: Колискове підвішування візка залізничного транспортного засобу складається з підресорної балки та тяг. Валики опираються на сайлентблоки і фіксуються між собою елементами кріплення.Item Ковзун вертикальний постійного контакту надресорної балки візка пасажирського вагона(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2017) Кебал, Юрій Вікторович; Палій, Юрій Федорович; Білошицький, Едуард Васильович; Кебал, Іван ЮрійовичUKR: Ковзун вертикальний постійного контакту надресорної балки візка пасажирського вагона. Додатково містить опору ковзуна, пружину еластомерну, кришку ковзуна.Item Залізничний вагон для перевезення електромобілів з можливістю підзарядки(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2017) Кебал, Іван Юрійович; Мямлін, Сергій Сергійович; Босий, Дмитро Олексійович; Саблін, Олег Ігорович; Хоменко, Ірина ЮріївнаUKR: Залізничний вагон для перевезення електромобілів з можливістю підзарядки, що складається з кузова, двох візків, механічної та пневматичної гальмівних систем, ударно-тягових пристроїв. Містить систему енергоживлення.Item Механізм відкривання і закривання кришок розвантажувальних люків вагонів-хоперів для перевезення сипучих вантажів(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2017) Кебал, Юрій Вікторович; Палій, Юрій Федорович; Тьокотєв, Олександр МиколайовичUKR: Механізм відкривання і закривання кришок розвантажувальних люків вагонів-хоперів для перевезення сипучих вантажів складається з поворотної кришки люка, виконаної у вигляді сегмента циліндра, і своєї опуклою циліндричною поверхнею примикає до рамки отвору розвантажувального люка, що містить закріплений в опорах під бункером приводний вал шарнірно з'єднаний з кришкою. Для поступального руху кришки люка цапфи розташовані в кулісних прорізах опор.Item Піввагон з глухим кузовом(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2016) Мямлін, Сергій Віталійович; Барановський, Денис Миколайович; Кебал, Іван ЮрійовичUKR: Піввагон з глухим кузовом містить встановлену на два ходових візки раму, утворену хребтовою, поперечними кінцевими, шворневими і проміжними балками, закріплений на рамі кузов, що складається з несучої підлоги, бічних і торцевих стінок зі стійками, профілями обв'язки і листів обшивки, автозчепних пристроїв та гальмівного обладнання. Несуча підлога виготовлена з симетрично-вигнутого профілю.Item Колісна пара з розсувними колесами(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2016) Мямлін, Сергій Віталійович; Романюха, Микола Романович; Кебал, Іван Юрійович; Палій, Юрій Федорович; Згребна, Світлана Миколаївна; Тьокотєв, Олександр МиколайовичUKR: Колісна пара з розсувними колесами містить, стакани, цангові втулки, нерухомі втулки, гільзи, кільця упорні, зубчаті муфти, гайки, гумові чохли, гальмівні диски. Для компенсації зносу колісної втулки встановлена зубчата муфта.Item Пружно-роликовий ковзун постійного контакту(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2015) Мямлін, Сергій Віталійович; Барановський, Денис Миколайович; Кебал, Юрій Вікторович; Кебал, Іван ЮрійовичUKR: Пружно-роликовий ковзун постійного контакту складається з суцільнолитого металевого коробчастого корпусу з суцільними бортами, розділеного суцільною поперечною перемичкою на два відсіки, двох пружних опор з полімерного матеріалу, металевого ковпачка та циліндричного катка. В корпус встановлено пружний елемент, який складається з однієї пружини, на який спирається підставка з розташованим на ній роликом, обмеженим пластинкою.Item Привід ручного гальма рейкового транспортного засобу (патент 102696)(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2015) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Романюха, Микола Романович; Мурашова, Наталія Геннадіївна; Кебал, Іван ЮрійовичUKR: Привід ручного гальма рейкового транспортного засобу містить встановлений в корпусі вал, на одному кінці якого виконана різьба, котра не є самогальмівною, зв'язана з розміщеною в корпусі гайкою, яка має можливість осьового переміщення, і в свою чергу взаємодіюча з поворотним важелем, зв'язаним з гальмовими колодками, а на іншому кінці вала встановлено штурвал. Штурвал має можливість осьового переміщення, в маточині якого радіально розташовано штифт і фіксатор зворотного ходу, виконаний у вигляді колеса, на якому аксіально розташовано кілька пазів, жорстко закріпленого на валу і взаємодіючого із згаданим колесом запобіжником, встановленого на важелі розчеплення з можливістю обертання навколо осі, розташованої в корпусі приводу.Item Бічна рама візка вагону(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2015) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Кебал, Іван Юрійович; Шатов, Віктор Анатолійович; Мямлін, Сергій Сергійович; Селезньова, Юлія Володимірівна; Фесак, Валерій ЮрійовичUKR: Бічна рама візка вагона складається з верхнього горизонтального поясу з консолями, які утворюють буксові /щелепні/ прорізи, нижнього поясу, що переходить у похилі пояси, які з'єднують верхній і нижній пояси, утворюючи ресорний отвір з опорною площадкою під ресорне підвішування, на якій розміщені бонки і бурти для фіксації пружин ресорного підвішування, на бічних стінках ресорного прорізу розміщені направляючі для обмеження зміщення фрикційних клинів. Центральна частина верхнього поясу потовщена і має пряму конфігурацію, яка за допомогою радіусу R1 переходить у похилу площадку з ухилом а відносно до центральної частини. При цьому похила площадка за допомогою радіусу R2 переходить в пряму площадку, яка в свою чергу сполучається з консоллю радіусом R3.Item Буксовий вузол колісної пари (патент 102705)(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2015) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Пшенько, Валерій Олександрович; Палій, Юрій Федорович; Романюха, Микола Романович; Колесников, Сергій Романович; Кебал, Іван ЮрійовичUKR: Буксовий вузол колісної пари містить адаптер, полімерну зносостійку вставку на адаптері і касетний підшипниковий вузол. На підшипник зі стандартним зовнішнім кільцем з двох сторін запресовують упорні кільця, за допомогою яких підшипниковий вузол набуває типових розмірів.Item Кришка люка піввагона зі зниженою масою(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2015) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Романюха, Микола Романович; Мурашова, Наталія Геннадіївна; Кебал, Іван Юрійович; Фесак, Валерій ЮрійовичUKR: Кришка люка піввагона складається з двох поперечних і двох поздовжніх (середньої і задньої) обв'язок, перекритих штампованим листом. На передній частині штампованого листа розташовані металеві накладки.Item Ковзун візка вантажного вагона (патент 101188)(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2015) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Кебал, Юрій Вікторович; Шатов, Віктор Анатолійович; Згребна, Світлана Миколаївна; Михальчук, Олексій МихайловичUKR: Ковзун візка вантажного вагона містить пружний елемент, ковпачок, корпус, ролик, вкладиш. На корпусі на двох зовнішніх поверхнях бортів в зоні кріплення ковзуна до надресорної балки, виконані ребра жорсткості, які мають близькі до прямокутного трикутника профілі.