Інші праці ПКТБ ПМРСК і ШС
Permanent URI for this collection
ENG: Other works
Browse
Browsing Інші праці ПКТБ ПМРСК і ШС by Author "Кушнір, Анастасія Володимирівна"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
Item Кришка люка піввагона(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Кебал, Юрій Вікторович; Ягода, Павло Олександрович; Сидор, Олег Ярославович; Кушнір, Анастасія ВолодимирівнаUK: Кришка люка піввагона має петлі та складається з двох поперечних бічних і трьох поздовжніх обв'язок П-подібного профілю, перекритих штампованим листом з гофрами. Між кріпленнями петель розміщена підсилююча планка. Петлі люка виконані клепаними.Item Кришка люка піввагона (патент 58976)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Кебал, Юрій Вікторович; Ягода, Павло Олександрович; Сидор, Олег Ярославович; Кушнір, Анастасія ВолодимирівнаUK: Кришка люка піввагона містить петлі, дві поперечні бічні і три поздовжні (передню, середню і задню) обв'язки, перекриті штампованим листом з гофрами, які розташовані поперек поздовжньої осі піввагона. Передня обв'язка утворена загнутим штампованим листом і двома Г-подібними профілями.Item Кришка люка піввагона (патент 59225)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Кебал, Юрій Вікторович; Ягода, Павло Олександрович; Сидор, Олег Ярославович; Кушнір, Анастасія ВолодимирівнаUK: Кришка люка піввагона складається з двох поперечних бічних і трьох поздовжніх (передньої, середньої і задньої) обв'язок, перекритих штампованим листом. Поздовжня середня обв'язка складається із двох балок і листа кришки люка, виконаного плоским.Item Кузов піввагона(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Кебал, Юрій Вікторович; Мацюк, Антон Сергійович; Кушнір, Анастасія ВолодимирівнаUK: Кузов піввагона складається з двох бокових стін, утворених з металевої обшивки, привареної до верхньої обв'язки, замкнутій по всій довжині профілю, двох кутових стояків, двох шворневих та чотирьох проміжних стійок; що в свою чергу приварені до нижньої обв'язки, двох торцевих стін, утворених з металевої обшивки, звареної з верхньою обв'язкою, двома кутовими стояками та поперечними поясами. Кутовий стояк у верхній своїй частині має виріз, котрий описує конфігурацію верхньої обв'язки, що приварюється до нього.Item Рама піввагона(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Кебал, Юрій Вікторович; Мацюк, Антон Сергійович; Кушнір, Анастасія ВолодимирівнаUK: Рама піввагона містить шворневу балку коробчастого перерізу, яка складається з чотирьох вертикальних, двох горизонтальних листів, жорстко з'єднаних між собою двома накладками та пластинами, розташованими між вертикальними листами, та п'ятника, прикріпленого до шворневої балки. Вертикальні листи шворневої балки розташовані під кутом відносно вертикалі та звужуються по всій довжині, починаючи від місця зварювання з хребтовою балкою, утворюючи трапецеїдальний переріз.