Магістерські роботи кафедри Локомотиви (КЛ)
Permanent URI for this collection
ENG: Master Thesis Locomotives
Browse
Browsing Магістерські роботи кафедри Локомотиви (КЛ) by Author "Вдовиченко, Олександр Сергійович"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Аналіз шляхів та розробка заходів економії енергоресурсів на тягу поїздів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Вдовиченко, Олександр СергійовичUKR: Магістерська дипломна робота на тему «Аналіз шляхів та розробка заходів економії енергоресурсів на тягу поїздів» загальним обсягом 6 аркушів демонстраційного матеріалу, 81 аркуш розрахунково-пояснювальної записки, яка складається з 3 розділів. Робота містить 10 ілюстрацій, 17 таблиць, 1 додаток та список літературних джерел з 27 найменувань. Об'єктом дослідження в магістерській дипломній роботі виступає енергоресурси, які витрачаються на тягу поїздів, а метою – аналіз шляхів та розробка заходів їх економії. Предмет дослідження – тягові властивості локомотивів, методики тягових розрахунків. Для досягнення мети роботи ми розробили заходи економії енергоресурсів на тягу поїздів з підвищенням ефективності використання локомотивів, які враховують вибір раціональної швидкості руху; раціоналізацію ділянок обертання локомотивів; підвищення маси поїзда; підвищення середньодобового пробігу локомотивів та середньодобової продуктивності локомотивів; автоматизацію процесу ведення поїзда та автоматизацію керуванням локомотивним парком. Більш детально розглянули питання автоматизації процесу ведення поїзда з розрахунком енергооптимальних режимів ведення із застосуванням ЕОМ, які б враховували сформовану на даний момент поїзну ситуацію й адекватно реагували на неї. Виконали розрахунки з математичного обґрунтування розроблених заходів економії енергоресурсів на тягу поїздів. Вони складаються з розрахунку режимів ведення поїзда класичним методом; визначення фактичної витрати електроенергії поїздом на ділянці на підставі фактичної поїздки; розрахунку режимів ведення вантажного поїзда з використанням програмного пакету та порівняння результатів тягових розрахунків за різними методами. Для цього був запропонований показник, який враховує витрату електроенергії на тягу, час у дорозі, масу складу та протяжність ділянки.