Магістерські роботи кафедри Локомотиви (КЛ)
Permanent URI for this collection
ENG: Master Thesis Locomotives
Browse
Browsing Магістерські роботи кафедри Локомотиви (КЛ) by Author "Гринь, Микола Малхазович"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Підвищення надійності тягових двигунів локомотивів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Гринь, Микола МалхазовичUKR: Кваліфікаційна робота складається з пояснювальної записки та графічної частини. Пояснювальна записка складається з трьох розділів на 90 сторінках, налічує 29 ілюстрацій, 8 таблиць та 10 літературних джерел. Об’єктом дослідження у дипломній магістерській роботі в роботі є тяговий двигун, а предметом – його характеристики надійності, заходи та методи щодо її підвищення. Мета роботи полягає у підвищенні надійності тягових електродвигунів локомотивів. Результати аналізу надійності локомотивів показують, що на електрообладнання припадає близько 47% відмов. Більш всього відмов (25%) виникає за пробігах до 120 тис км. Після незначного зменшення кількості відмов, при пробігах до 200 тис км, починається повторне їх зростання. Для пробігу до проведення ремонту ПР-3 припадає 78% всіх відмов. Для підвищення надійності колекторно-щіткового апарату та ТЕД в цілому пропонується використовувати щітки нової конструкції, що містять електропровідне мастило, електропровідні вуглецеві нитки, вертикальні канали для підводу мастила та адсорбуючі шари з вуглецевої тканини. Наведені конструкційні особливості нових щіток, що пропонуються до використання. Така конструкція щітки для тягових електродвигунів дозволить не тільки знизити лінійний знос і іскріння при роботі електричних машин рухомого складу залізниць, а й зменшити падіння напруги перехідного контакту колектор-щітка на 0,5 В. Це призведе до зменшення втрат потужності та збільшення ККД тягових двигунів постійного і пульсуючого струму. Для нових конструкцій щіток розраховані електромеханічні характеристики та ККД ТЕД. В результаті розрахунку встановлено, що ТЕД з щітками нової конструкції має ККД на 0,3% більше ніж серійний. Результати роботи можуть бути застосовані в локомотивобудівельних заводах при проектуванні локомотивів, а також локомотивних депо для поліпшення показників надійності локомотивів.