Кафедра "Теоретична механіка" (з 2016 року каф. "Теоретична та будівельна механіка")
Permanent URI for this community
ENG: Department of Theoretical Mechanics 2016 "Theoretical and Structural Mechanics"
Browse
Browsing Кафедра "Теоретична механіка" (з 2016 року каф. "Теоретична та будівельна механіка") by Author "Болотова, Дар’я Михайлівна"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Спосіб виготовлення суцільнокатаного залізничного колеса(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2015) Вакуленко, Ігор Олексійович; Перков, Олег Миколайович; Болотова, Дар’я Михайлівна; Пройдак, Світлана ВікторівнаUKR: Спосіб виготовлення суцільнокатаного залізничного колеса, за яким при температурах 1200- 1250 °C обтискують заготовку на пресах, прокатують для формування ободу і гребеня, прошивають отвір в маточині, після цього здійснюють вигинання диска в напрямку внутрішньої бокової поверхні ободу. В місці переходу від диска до ободу і маточини, диск вигинають спочатку в сторону зовнішньої бокової поверхні ободу, а потім в протилежному напрямку, до остаточної форми за нормативною документацією на геометричні розміри залізничного колеса.Item Спосіб виготовлення суцільнокатаного залізничного колеса (патент 103564)(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2015) Вакуленко, Ігор Олексійович; Перков, Олег Миколайович; Болотова, Дар’я Михайлівна; Пройдак, Світлана ВікторівнаUKR: Спосіб виготовлення суцільнокатаного залізничного колеса, за яким при температурах 1200- 1250 °C обтискують заготівку на пресах, при температурах 1000-1050 °C прокатують для формування ободу і гребеня, прошивають отвір в маточині, здійснюють вигинання диска, охолодження на рольгангу до температури навколишнього середовища, колесо повторно нагрівають до температури 820-860 °C терміном 1,5 години, прискорено охолоджують обід водою до температури 400-450 °C і здійснюють відпуск колеса при температурах 500-550 °C тривалістю 2,5 години. Для підвищення міцності і тріщиностійкості металу ободу та збереження енергоносіїв, після завершення прокатки ободу і гребеня поверхню кочення колеса піддають прискореному охолодженню до температури 400-450 °C, прошивають отвір в маточині, вигинають диск і здійснюють відпуск колеса при температурах 500-550 °C тривалістю 2,5 год.Item Спосіб виготовлення суцільнокатаного залізничного колеса (патент 107282)(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2016) Вакуленко, Ігор Олексійович; Перков, Олег Миколайович; Болотова, Дар’я Михайлівна; Пройдак, Світлана ВікторівнаUKR: Спосіб виготовлення суцільнокатаного залізничного колеса, за яким при температурах 1200- 1250 °C обтискують заготівку на пресах, при температурах 1000-1050 °C прокатують для формування обода і гребеня, піддають поверхню кочення обода та бокові поверхні обода прискореному охолодженню до температур 400-450 °C, прошивають отвір в маточині, здійснюють вигинання диска, здійснюють відпуск колеса при температурах 500-550 °C тривалістю 2,5 години.