Інші праці КПБД
Permanent URI for this collection
ENG: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КПБД by Author "Курган, Микола Борисович"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Науково-технічне забезпечення залізничного сполучення Україна – Євросоюз(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, 2018) Курган, Микола Борисович; Курган, Дмитро МиколайовичUKR: Монографія присвячена розробці науково-методологічних підходів і практичних рекомендацій щодо забезпечення сталого розвитку залізничних перевезень у міжнародному сполученні Україна – Євросоюз. У зв’язку з інтенсивним розвитком процесів інтеграції залізничного транспорту України у європейську транспортну систему великого значення набувають такі питання, як функціонування міжнародних транспортних коридорів (МТК), уведення в оборот спеціалізованого рухомого складу, застосування європейських технологій роботи прикордонних станцій. Ґрунтуючись на результатах вітчизняних і зарубіжних наукових розробок, намічено шляхи вирішення проблеми при застосуванні комплексного підходу до модернізації транспортних коридорів у межах України з метою підвищення швидкості руху поїздів і скорочення терміну обороту рухомого складу, застосування європейських ASCS-технологій для безперевалочного транспортування вантажів залізницями різних стандартів. Розвинуто теорію вибору й оцінки варіантів транспортування вантажів залізницями різних стандартів, що враховує обсяги й темп зростання перевезень, етапи й розмір інвестування проектів, отримання доходів.Item Наукові основи перебудови існуючих залізниць України для впровадження швидкісного руху поїздів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2004) Курган, Микола БорисовичUK: Дисертація присвячена розробці науково-методичних основ і практичних рекомендацій для впровадження швидкісного руху поїздів. Дослідження виконуються з використанням системного підходу, ураховують передумови впровадження швидкісного руху на міжнародних транспортних коридорах у межах України. На основі імовірнісної моделі потоку поїздів, проведених експериментів і теоретичних досліджень розроблена нормативна база для реконструкції плану і поздовжнього профілю швидкісних залізниць. Запропонована комплексна методика дозволяє із заданою ймовірністю розраховувати потрібні капітальні вкладення для перебудови кривих ділянок колії, визначати заходи, впровадження яких зменшує прискорення, що діють на пасажирів, віддаляє час їхньої стомлюваності й покращує комфортабельність їзди. Розроблена математична модель вибору стратегії оптимальної реконструкції залізниці. Застосування методу векторної оптимізації і полуадитивних функцій надає можливість знаходити раціональну швидкість руху на кожному об'єкті чи ділянці за неадитивним критерієм. Отримані теоретичні й практичні результати використані при виконанні науково-дослідних робіт за завданням V Комісії ОСЗ, Міністерства транспорту України, Укрзалізниці, під час розробки чотирьох нормативних документів.Item Проектування і розрахунки конструкцій залізничної колії(Хай-Тек Прес, Київ, 2019) Даніленко, Едуард Іванович; Молчанов, В. М.; Курган, Микола Борисович; Бойко, В. Д.; Твердомед, В. М.; Олійник, О. А.; Сорока, О. О.UK: Описано основоположні принципи оптимального проектування конструкції залізничної колії, викладена послідовність етапів вибору та раціонального проектування основних елементів конструкції верхньої будови колії, наведені сучасні методики проектування інженерних розрахунків рейкової колії в прямих і кривих ділянках: в тому числі для ділянок, призначенних для експлуатації поїздів зі звичайними швидкостями руху, і також для ділянок прискоренного (V=141-160 км/год) і швидкісного ( V=161-200 км/год) руху поїздів; розглянуто конструкції та методи проектування стрілочних переводів та інших конструкцій з’єднань і пересічень колії, в тому числі роглянуті особливості проектування стрілочних переводів для прискоренного і швидкісного руху поїздів. Усі наведені методи проектування і розрахунків залізничної колії супроводжуються числовими прикладами в яких розглянуті різноманітні інженерні задачі в проектуванні різних елементів залізничної колії. Призначений для студентів, магістрів, аспірантів виших навчальних закладів спеціальностей 273 «Залізничний транспорт» та 275 « Транспортні технології» денної та заочної форми навчання.Item Теоретичні основи впровадження високошвидкісного руху поїздів в Україні(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2016) Курган, Микола Борисович; Курган, Дмитро МиколайовичUKR: Монографія присвячена розробці теоретико-методологічних підходів і практичних рекомендацій щодо визначення технічних можливостей створення високошвидкісних магістралей (ВШМ) в Україні. Для вирішення цього завдання застосовано системний підхід, який включає аналіз світового досвіду, дослідження передумов до організації високошвидкісного руху поїздів в Україні, способи стикування вітчизняної мережі залізниць з європейської, проектування траси ВШМ, що передбачає розробку вимог і нормативів з проектування плану та поздовжнього профілю, обґрунтування конструкції залізничної колії, умов взаємодії колії з рухомим складом тощо. Ґрунтуючись на результатах наукових розробок (вітчизняних і зарубіжних), намічені шляхи вирішення проблеми, що стосуються проектування траси ВШМ і створення високошвидкісної мережі в Україні з урахуванням геополітичних, топографічних і ін. умов. Розвинуто теорію розрахунків динамічної взаємодії рейкової колії з рухомим складом, запропоновано сучасні підходи оцінки надійності роботи залізничної колії в умовах високошвидкісного руху поїздів. Для наукових працівників, аспірантів та магістрів, які займаються проблемами проектуванням високошвидкісних магістралей.