V Міжнародна конференція «Інноваційні технології в науці та освіті. Європейський досвід»
Permanent URI for this collection
ENG: V International Conference «Innovative Technologies in Science and Education. European Experience», November 29, 2022
Browse
Browsing V Міжнародна конференція «Інноваційні технології в науці та освіті. Європейський досвід» by Author "Ступак, Юрій Олександрович"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Використання рентгеноструктурного аналізу для дослідження продуктів термічної деструкції пиловугільного палива(Журфонд, Дніпро, 2022) Ступак, Юрій ОлександровичUKR: Розглянуто результати моделювання процесу горіння пилоподібного палива в лабораторних умовах на установці типу «вертикальна трубчаста піч». Умови горіння часток були наближеними до умов горіння пилоподібного палива у фурмі та фурменому осередку доменної печі. Показано можливість використання методу рентгенівської дифракції (XRD) в комплексі з іншими методами досліджень при оцінці (підборі) ПВП та добавок до нього для вдування в доменну піч з метою досягнення найкращих результатів за ступенем спалювання та еквівалентною заміною коксу. Проведені дослідження підтвердили гіпотезу про те, що горіння коксового залишку вугілля відбувається у фурменому осередку доменної печі. У порожнині фурми встигають пройти лише початкові стадії горіння без помітної деструкції вуглецевого залишку.Item Розробка і використання навчальних відеоматеріалів, відзнятих в умовах діючого виробництва (як додаткового навчально-методичного забезпечення освітніх компонент ОПП Металургія "Основи обробки металів" та "Основи металургії")(Журфонд, Дніпро, 2022) Ступак, Юрій ОлександровичUKR: Розглянуто основні методичні засади та окремі технічні засоби для створення та використання в навчальному процесі навчальних відеофільмів і презентацій, які допомагають ознайомитися з основними технологічними агрегатами металургії, пояснюють суть процесів, що в них відбуваються. Показано, що дидактичною перевагою таких навчальних засобів є висока їхня ефективність через можливість ознайомлення з агрегатами та технологічними процесами «в зручних умовах у зручний час», особливо, коли доступ здобувачів вищої освіти до діючих технологічних агрегатів вельми ускладнений, або взагалі не є можливим. На підставі накопиченого досвіду надані рекомендації щодо методології виготовлення навчальних відеоматеріалів для здобувачів освіти інженерних спеціальностей та найбільш ефективні з точки зору автора підходи в роботі за створення навчального відео.