(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Дробниця, Іван Вадимович
UKR: Магістерська робота виконана на 73 сторінках та містить 54 ілюстрацій, 11 таблиць, 25 літературних джерел.
В магістерській роботі описуються загальні дані мосту та результати обстеження моста. Проведений аналіз стану прогонової будови та її дефектів. Проведений розрахунок визначення вантажопідйомності балок проїзної частини прогонової будови. Визначено вплив дефектів на вантажопідйомність балок проїзної частини. Виконано моделювання дослідної прогонової будови та виявлено напружено-деформований стан балок проїзної частини. Мета дослідження – визначення напружено-деформованого стану балок проїзної частини поверхового сполучення залізничного мосту. Об’єкт дослідження – металева прогонова будова. Предмет дослідження – напружено-деформований стан балок проїзної частини поверхового сполучення. Метод дослідження – метод скінченних елементів, аналітичний метод.