Навчально-науковий центр "Мости та тунелі"
Permanent URI for this community
UK: Навчально-науковий центр "Мости та тунелі"
EN: Educational and Scientific Center
EN: Educational and Scientific Center
Browse
Browsing Навчально-науковий центр "Мости та тунелі" by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 56
Results Per Page
Sort Options
Item Застосування сталевих балок з попереднім вигином в сталезалізобетонних прогонових будовах мостів(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Лагоржевський, Іван АнатолійовичUK: В магістерській роботі розроблені варіанти балок та на основі техніко-економічного порівняння виконана розробка конкретного варіанту. Виконаний аналітичний розрахунок плити проїзної частини. Проведено розрахунок сталевих балок з попереднім вигином в сталезалізобетонних прогонових будовах мостів. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні параметрів сталевих балок з попереднім вигином в сталезалізобетонних прогонових будовах мостів. Об’єкт дослідження – сталезалізобетонна прогонова споруда. Предмет дослідження – напружено-деформований стан прогонової споруди. Метод дослідження – аналітичний.Item Особливості проектування криволінійних сталезалізобетонних автодорожніх балок(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Віданов, Артем ДмитровичUK: Об’єктом дослідження є споруда №13, що знаходиться у місті Запоріжжя. Споруда №13 представляє собою криволінійну, сталезалізобетонну автодорожню балку, естакаду. Метою моєї магістерської роботи є отримання результатів переміщень від стадій зведення. Коли встановлюється опалубка та виконується бетонування автодорожньої плити проїзду, є потреба в контролюванні відміток переміщень. Це можливо зробити тільки маючи модель, яка наведена у даній роботі. Переміщення це є кінцевий результат, згідно переміщенням буде виконуватись монтаж. Без цих даних бетонування плити не є можливим. У даній роботі виконано аналітичний розрахунок та моделювання МКЕ у ПК Midas Civil. Були отримані зусилля та порівняння отриманих результатів. Моделювання виконано у вісім стадій зведення з урахуванням реологічних властивостей бетону на кожній зі стадій. Отримані результати переміщень на кожній стадії зведення. Галузь застосування приведених споруд мaє великий спектр мостобудування у всьому світі. Використовується як автомобільних переправ, так і для залізничних мостів під високошвидкісні потяги.Item Обґрунтування технології підсилення земляного полотна на основі бурозмішувальної технології(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Резуник, Юлія ВадимівнаUK: В магістерській роботі проведено аналіз стану питання проєктування підсиленого земляного полотна залізниці. Застосовано методику математичного моделювання земляного полотна за допомогою методу скінченних елементів та розроблено алгоритм розрахунку підсиленого земляного полотна з допомогою комплексу SCAD. Виконано математичне моделювання варіантів підсилення земляного полотна на основі бурозмішувальної технології із варіацією геометричних параметрів елементів підсилення. Проведено обґрунтування технології підсилення земляного полотна на основі бурозмішувальної технології. Мета роботи полягає в обґрунтування технології підсилення земляного полотна на основі бурозмішувальної технології. Об’єкт дослідження – підсилене залізничне земляне полотно. Предмет дослідження – параметри підсилення земляного полотна на основі бурозмішувальної технології. Метод дослідження – метод скінченних елементів.Item Обґрунтування спорудження колонної станції метрополітену глибокого закладення із клинчастими перемичками(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Візір, Павло АндрійовичUK: В магістерській роботі виконано аналіз геологічних та гідрогеологічних умов будівництва та проведене обґрунтування конструкції станції з клинчастими перемичками. Виконані статичний розрахунок та чисельний аналіз колонної станції із клинчастими перемичками методом скінченних елементів. Проведене обґрунтування спорудження колонної станції метрополітену глибокого закладення із клинчастими перемичками БВР. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях при спорудженні станції метрополітену БВР. Мета роботи полягає в обґрунтуванні спорудження колонної станції метрополітену глибокого закладення із клинчастими перемичками та визначенні параметрів напружено-деформованого стану її оправи. Об’єкт дослідження – колонна станція метрополітену глибокого закладення із клинчастими перемичками. Предмет дослідження – напружено-деформований стан колонної станції метрополітену глибокого закладення із клинчастими перемичками. Метод дослідження – метод скінченних елементів.Item Особливості проектування та будівництва металевих залізничних мостів на діючих залізничних перегонах(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Тимошенко, Дмитро ВалентиновичUK: Дипломний проект представлений на 129 сторінках та містить 31 рисункок, 13 таблиць, 62 літературних джерел, 1 додаток. Об’єкт: Залізничний шляхопровід над автомобільною дорогою. Мета: Рішення задач по тимчасовому перевлаштуванню існуючого перегону та розроблення способу будівництва шляхопроводу. Робота складається з 5 розділів. В першому розділі наведені основні будівельні рішення по конструкціям шляхопроводу та приведені основні технічні показники. В другому розділі описується організаційно-технічна послідовність основних робіт при будівництві даного шляхопроводу. В третьому розділі приводиться розрахунки системи шпунтової огорожі. В четвертому розділі наведений розрахунок головних балок прогонової будови з пониженим перерізом в приопорних вузлах. В п’ятому розділі описані вимоги стосовно безпеки праці при будівництві опор шляхопроводу та дії працівників в аварійних ситуаціях.Item Обґрунтування раціональних рішень при реконструкції балкового залізобетонного автомобільного мосту(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Процик, Володимир ВасильовичUK: В магістерській роботі проведено аналіз проблеми реконструкції для мостів, що не відповідають сучасним нормам проєктування і існуючим реальним навантаженням від автомобільного транспорту. Розроблені три варіанти реконструкції та на основі техніко-економічного порівняння обраний конкретний варіант. Виконаний аналітичний розрахунок плити проїзної частини. В програмному комплексі «ЛІРА» було виконано розрахунок зусиль в балках. Виконано порівняльний розрахунок і визначення оптимального варіанту реконструкції автодорожнього мосту. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні раціональних рішень при реконструкції балкового залізобетонного автомобільного мосту. Об’єкт дослідження – залізобетонна прогонова споруда. Предмет дослідження – силові фактори при експлуатації прогонової споруди. Методи дослідження – аналітичний та метод скінченних елементів.Item Обґрунтування параметрів при проектуванні сталезалізобетонної прогонової споруди(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Щербина, Дарина ІгорівнаUK: В магістерській роботі проведено аналіз проблеми реконструкції, що отримала найбільшу значимість, особливо для мостів, розташованих на магістральних дорогах. Розроблені варіанти капітального ремонту та на основі техніко-економічного порівняння виконана розробка конкретного варіанту. Виконаний аналітичний розрахунок плити проїзної частини. Проведено розрахунок сталезалізобетонних балок мостів з врахуванням особливостей їх роботи. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні параметрів при проектуванні сталезалізобетонної прогонової споруди. Об’єкт дослідження – сталезалізобетонна прогонова споруда. Предмет дослідження – напружено-деформований стан прогонової споруди. Метод дослідження – аналітичний.Item Розробка раціональних рішень при реконструкції аркового залізобетонного автомобільного мосту через річку Уж(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Соколов, Микола АндрійовичUK: В магістерській роботі проведено аналіз проблеми реконструкції при наявності в експлуатації мостів з різними технічними параметрами і експлуатаційними показниками, різноманітними конструктивними схемами, матеріалами, технологією будівництва, вантажопідйомністю тощо. Розроблені варіанти мостового переходу та на основі техніко-економічного порівняння обране конструктивне рішення мосту. Виконаний аналітичний розрахунок монолітної накладної плити. Проведено розрахунок вартості будівництва та детально розроблено організацію робіт під час спорудження посту. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета дослідження полягає в розробці раціональних рішень при реконструкції аркового залізобетонного автомобільного мосту через річку Уж. Об’єкт дослідження – залізобетонна прогонова споруда. Предмет дослідження – силові фактори при експлуатації прогонової споруди. Метод дослідження – аналітичний.Item Обґрунтування альтернативної лінії Дніпровського метрополітену з проектом будівництва підводної частини. Перегінні тунелі підводної частини(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Самборська, Яна БорисівнаUK: В магістерській роботі проведено аналіз особливостей будівництва підводних тунелів. Розроблені варіанти оправи та проведено їх техніко-економічне порівняння. Виконаний аналітичний розрахунок оправи перегінного тунелю підводної частини та її чисельний аналіз. Проведене обґрунтування щитової проходки перегінного тунелю підводної частини із аналізом технологічних процесів. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях при перегінних тунелів підводної частини. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні спорудження перегінних тунелів підводної частини альтернативної лінії Дніпровського метрополітену та у визначенні закономірностей напружено-деформованого стану їх оправи під час дії гідростатичного тиску. Об’єкт дослідження – перегінні тунелі підводної частини альтернативної лінії Дніпровського метрополітену. Предмет дослідження – напружено-деформований стан перегінних тунелів підводної частини. Метод дослідження – метод скінченних елементів.Item Спорудження станції метрополітену колонного типу із збірного залізобетону(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Поташник, Руслана ОлегівнаUK: В магістерській роботі виконано аналіз впливу геологічних та гідрогеологічних умов будівництва на технологію спорудження станції із збірного залізобетону. Виконані розрахунки колонної станції метрополітену глибокого закладення із збірного залізобетону. Проведене обґрунтування технології спорудження колонної станції метрополітену глибокого закладення із залізобетонних блоків з використанням тимчасового кріплення. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях в умовах розробки породи буро-вибуховим способом при спорудженні станції метрополітену. Мета роботи полягає в обґрунтуванні технології спорудження колонної станції метрополітену глибокого закладення із залізобетонних блоків з використанням тимчасового кріплення. Об’єкт дослідження – станція метрополітену глибокого закладення колонного типу із збірного залізобетону. Предмет дослідження – технологія будівництва колонної станції метрополітену глибокого закладення із збірного залізобетону. Метод дослідження – метод скінченних елементів.Item Обґрунтування альтернативної лінії Дніпровського метрополітену з проектом будівництва підводної частини. Аналіз транспортної проблеми та спорудження станцій метрополітену(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Гузиєнко, Михайло ВалерійовичUKR: В магістерській роботі виконано аналіз транспортної проблеми м. Дніпра та станцій метрополітену глибокого закладення. Виконаний чисельний аналіз напружено-деформованого стану станцій метрополітену глибокого закладення пілонного та колонного типу. Розроблена технологія БВР проходки станційних тунелів. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях при спорудженні станції метрополітену БВР. Мета дослідження полягає в отриманні параметрів напружено-деформованого стану станцій метрополітену пілонного та колонного типу глибокого закладення та обґрунтуванні спорудження станції метрополітену пілонного типу для альтернативної лінії Дніпровського метрополітену. Об’єкт дослідження – станції метрополітену пілонного та колонного типу глибокого закладення. Предмет дослідження – напружено-деформований стан станцій метрополітену пілонного та колонного типу глибокого закладення. Метод дослідження – метод скінченних елементів.Item Закономірності напружено-деформованого стану металевих автодорожніх мостів(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Федченко, Валерія ЮріївнаUK: В магістерській роботі проведено визначення закономірностей напружено-деформованого стану металевих автодорожніх мостів. Робота складається з 5 розділів. В першому розділі дається загальна характеристика мосту на основі якого буде запроектована плита. В другому розділі стисло описуються розрахункові схеми і методи сталевих прогонових будов. В третьому розділі проводиться моделювання двох варіантів мосту з різними видами верхніх ортотропних плит (за першим варіантом – трапецієподібні повздовжні ребра, за другим – смугові повздовжні ребра). В четвертому розділі розраховуємо дані варіанти мосту аналітичним методом. В п’ятому розділі описані вимоги безпеки праці під час влаштування металевої нерозрізної прогонової будови на автодорожніх мостах та дії працівників в аварійній ситуації при локально несправній лінії електропередачі у місці підключення ручного електричного інструменту.Item Аналітичні закономірності технології відновлення конструкцій фундаментів та основ на базі буроін’єкційних свердловин(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Петров, Олег МиколайовичUK: В магістерській роботі проведено аналіз задачі відновлення конструкцій фундаментів та основ. Виконаний аналітичний розрахунок напружено-деформованого стану системи «фундамент–основа» із визначенням міцності основ, геометричних розмірів фундаменту та його осідань. Виконаний чисельний аналіз напружено-деформованого стану системи «фундамент–основа», для чого створені скінченно-елементні моделі, що максимально повно відтворюють взаємодію відновлених частин системи. Отримані аналітичні закономірності буроін’єкційної технології відновлення конструкцій фундаментів та основ. Мета дослідження полягає в отриманні аналітичних закономірностей технології відновлення конструкцій фундаментів та основ на базі буроін’єкційних свердловин. Об’єкт дослідження – фундаменти та підфундаментна основа. Предмет дослідження – напружено-деформований стан системи «фундамент–основа». Метод дослідження – метод скінченних елементів.Item Напружено-деформований стан металевих прогонових будов складних просторових конструкцій(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Співак, Дмитро СергійовичUK: У магістерській роботі проведено аналіз особливостей трубобетонних мостів. Розроблено схему аркової прогонової будови. Виконаний програмний та аналітичний розрахунок схеми. Проведені перевірки головних елементів. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях будівництва мосту. Метою роботи є загальне порівняння напружено-деформованого стану двох мостових споруд під автодорогу. Порівнюється однопрогонова аркова будова з існуючою нерозрізною трипрогоновою металевою балкою із суцільною стінкою. Предмет дослідження – напружено-деформований стан аркової прогонової будови. Метод дослідження – метод скінченних елементів.Item Обґрунтування альтернативної лінії Дніпровського метрополітену з проектом будівництва підводної частини. Перегінні тунелі, що споруджуються NATM(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Попова, Катерина ЮріївнаUK: В магістерській роботі проаналізовані інженерно-геологічні та гідрогеологічні умови будівництва. Розроблені варіанти оправи та проведено їх техніко-економічне порівняння. Проведений чисельний аналіз конструкції оправи перегінного тунелю NATM на основі методу скінченних елементів. Розроблений проєкт спорудження перегінного тунелю NATM. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях при спорудженні NATM на основі БВР. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні перегінних тунелів, що споруджуються NATM, при спорудженні альтернативної лінії Дніпровського метрополітену. Об’єкт дослідження – перегінний тунель, що споруджується новоавстрійським методом (NATM). Предмет дослідження – напружено-деформований стан перегінного тунелю, що споруджується NATM. Метод дослідження – метод скінченних елементів.Item Дослідження впливу рівня максимальної швидкості руху поїздів на вартість перебудови кривих(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Стригальова, Маргарита ІгорівнаUKR: Магістерська робота виконана на 77 сторінках, містить 37 ілюстрацій, 12 таблиць, 20 використаних джерел та 3 додатки. В роботі був проведений аналіз поздовжнього профілю і плану лінії, загальний стан ділянки, розглянуто причини, за якими можливе обмеження швидкості руху поїздів. Запропоновані заходи, які дозволяють підвищити швидкість руху. Розглянуто питання охорони праці при виконанні перебудови кривих. Дослідження ґрунтуються на аналізі фактичних даних поздовжніх профілів ділянки Рудня-Почаївська – Здолбунів, обмежень швидкостей руху, які закладено до графіка руху поїздів. Розрахунки виконано з застосуванням програм MoveRW, RWPlan, Microsoft Excel. Об’єкт досліджень – дослідження впливу кривих на максимальну шквидкість. Предмет досліджень – параметри ділянки залізниці Рудня–Почаївська – Здолбунів. Мета роботи – дослідити питання збільшення швидкості на ділянці.Item Обґрунтування способу будівництва трьохсклепінчастої станції метрополітену з урахуванням напружено-деформованого стану ґрунтового масиву в процесі будівництва. Розрахунок параметрів напружено-деформованого стану (комплексна дипломна магістерська робота)(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Вотченко, Діана ЮріївнаUK: Магістерська робота виконана на 66 сторінках, містить 35 ілюстрацій, 1 таблиця та 37 використаних джерел. В магістерській роботі виконано аналіз інженерно-геологічних умов будівництва трьохсклепінчастої станції. Проведений розрахунок конструкції трьохсклепінчастої станції пілонного типу. Обґрунтовано спосіб проходки на суцільну виробку станційного тунелю з тимчасовим кріпленням та монтажем постійної оправи станційних тунелів з відставанням від забою. Виконаний аналіз напружено-деформованого стану тимчасового кріплення станційних тунелів в зоні їх взаємного впливу при будівництві з урахуванням послідовності зведення конструкцій трьохсклепінчастої станції метрополітену. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях при проведенні вибухових робіт та під час проходки тунелю. Мета дослідження – отримати закономірності напружено-деформованого стану ґрунтового масиву та тимчасового кріплення на проміжних етапах спорудження станційних тунелів, на які впливають будівельні процеси розробки ґрунту та зведення тимчасового кріплення. Об’єкт дослідження – трьохсклепінчаста станція пілонного типу глибокого закладення. Метод дослідження – моделювання напружено-деформованого стану тимчасового кріплення станційних тунелів та ґрунтового масиву на проміжних етапах будівництва методом скінченних елементів за допомогою програмного комплексу Lira for Windows.Item Дослідження горизонтальної жорсткості рейко-шпальної решітки(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Балдін, Ілля ВасильовичUKR: Магістерська робота виконана на 83 сторінках, містить 47 рисунків, 9 таблиць та 10 використані джерела. Колія повинна постійно забезпечувати безперебійний і безпечний рух поїздів із встановленими швидкостями та навантаженнями, які передаються від колісної пари на рейки. Формування горизонтальних нерівностей та утворення хвилі вигину рейко-шпальної решітки при викиді плітей безстикової колії залежать від горизонтальної жорсткості. При високій жорсткості горизонтальні нерівності мають меншу амплітуду. Викид безстикової колії буде менш ймовірний при високій горизонтальній жорсткості рейко-шпальної решітки. В даній роботі проведено дослідження жорсткості рейко-шпальної решітки різної конструкції, в різному технічному стані, та розроблено рекомендації для покращення стабільності колії. В роботі запропонована конструкція регульованої діагоналі жорсткості, її спосіб встановлення та схема частоти і положення діагоналей рейко-шпальної решітки, що дозволить підняти горизонтальну жорсткість мінімум в 4 рази.Item Дослідження утримання плітей безстикової колії в межах станції(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Калантай, Ілля ВалерійовичUKR: Магістерська робота виконана на 73 сторінках, містить 25 рисунків, 11 таблиць та 11 використані джерела. Головна суть безстикової колії полягає в тому, що добре закріплені рейкові пліті при підвищенні або зниженні їх температури не можуть змінювати свою довжину. Через це в них виникають значні поздовжні температурні зусилля, які в найгарячішу літню спеку можуть призвести до викиду колії, а в зимові морозні дні — до розривів рейок або стиків у зрівнювальних прольотах через зріз болтів. Ці особливості безстикової колії вимагають дотримання особливих правил їх укладання, утримання та ремонту. Головні колії станції є продовженням колій на перегонах. Безстикова колія на них влаштовується як і на перегонах. Експлуатації безстикової колії на станції ускладнена певними особливостями роботи та експлуатації станційних колій. На основі досліджень утримання плітей безстикової колії в межах станції, проведених в даній роботі, надані рекомендації.Item Розробка заходів щодо збільшення несучої здатності грунтів насипів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Анікеєва, Анжеліка СергіївнаUKR: Магістерська робота виконана на 84 сторінках, містить 2 рисунків, 14 таблиць та 7 використаних джерел. В магістерській роботі розглядаються методи збільшення міцностних параметрів грунтів насипів за допомогою геотекстильних матеріалів. в роботі розглянуті експериментально-теоретичні передумови механіки ґрунтів. основні розрахункові моделі ґрунтів, основні вимоги до земляного полотна, надійність колії. приведені дефекти та деформації земляного полотна. виконані дослідження роботи геотекстильних Матеріалів як армуючого матеріла грунта а саме проведені випробування ґрунту на міцність.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »