Статті КАЕ
Permanent URI for this collection
ENG: Articles
Browse
Browsing Статті КАЕ by Author "Бондаренко, Юрій Сергійович"
Now showing 1 - 7 of 7
Results Per Page
Sort Options
Item Вибір критеріїв для оцінки електромагнітної сумісності тягових перетворювачів перспективних електровозів(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Бондаренко, Юрій СергійовичUK: Стаття присвячена обґрунтуванню та вибору, серед існуючих, критеріїв для визначення електромагнітної сумісності статичного перетворювача підвищеної частоти, що входить до складу сучасного електрорухомого складу, з системами електрифікованих залізниць.Item Дослідження електромагнітної сумісності тягових статичних перетворювачів електрорухомого складу з системами електрифікованих залізниць(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Бондаренко, Юрій СергійовичUK: Стаття містить опис експериментальної установки, що імітує роботу тягового асинхронного електроприводу, створеної для реалізації умов фізичного дослідження показників електромагнітної сумісності систем електрифікованих залізниць. Вимоги до експериментальної установки: забезпечення створення відповідного тягового зусилля; реалізація динаміки зміни навантаження електрорухомого кладу з урахуванням зміни профілів колії; реалізація процесу керування електрорухомого складу контролером машиніста в умовах зміни навантаження. З метою практичної перевірки відповідності створеної експериментальної установки визначеним до неї вимогам здійснено візуалізацію процесів, що супроводжують її функціонування, шляхом її запуску та контролю відповідних параметрів.Item Експериментальна установка для дослідження електромагнітної сумісності тягових статичних перетворювачів електрорухомого складу з системами електрифікованих залізниць(Донецький інститут ззалізничного транспорту, Донецьк, 2012) Бондаренко, Юрій СергійовичUK: Стаття містить опис експериментальної установки, що імітує роботу тягового асинхронного електроприводу, створеної для реалізації умов фізичного дослідження показників електромагнітної сумісності систем електрифікованих залізниць.Item Можливість реалізації активної фільтрації перешкод тягового струму у колах СЦБ та зв’язку електрифікованих залізниць(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Бондаренко, Юрій СергійовичUK: У статті розглянуте питання впливу тягового струму електрорухомого складу на кола СЦБ та зв’язку електрифікованих залізниць, розглянуто можливість використання принципів активної фільтрації сигналів із застосуванням фізичного моделювання впливу тягового струму.Item Особливості експериментального дослідження електромагнітної сумісності статичних перетворювачів електрорухомого складу(ДонІЗТ, Донецьк, 2012) Бондаренко, Юрій СергійовичUK: В статті наведено обгрунтування умов та особливостей подальшого експериментального дослідження електромагнітної сумісності статичних перетворювачів електрорухомого складу з системами електрифікованих залізниць з врахуванням забезпечення раціональності досліджень.Item Підвищення ефективності тягового асинхронного електропривода(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Бондаренко, Юрій Сергійович; Хорошко, О. А.; Безрученко, Валеріан МиколайовичUK: Показано використання асинхронного частотнорегульованого тягового електропривода при значному збільшенні потужності та швидкості електровоза.Item Швидкість зміни струму при короткому замиканні в силових колах електрорухомого складу з урахуванням вихрових струмів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Дубинець, Леонід Вікторович; Карзова, Оксана Олександрівна; Бондаренко, Юрій СергійовичUK: У статті розглянуто питання впливу вихрових струмів на швидкість зміни струму короткого замикання, представлена математична модель для розрахунку струмів короткого замикання в режимі тяги в силових колах електрорухомого складу постійного струму та наведено результати досліджень.