Статті КАЕ
Permanent URI for this collection
ENG: Articles
Browse
Browsing Статті КАЕ by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 70
Results Per Page
Sort Options
Item Вплив уніфікації релейних елементів на надійність систем керування рухомим складом(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003) Дубинець, Леонід Вікторович; Момот, Олександр ІвановичUKR: У статті з використанням теорії імовірності досліджено вплив зменшення типів запасних реле на рівень їхньої безвідмовної роботи. Показана доцільність проведення уніфікації усіх видів реле, які застосовуються у системах керування рухомим складом залізниць, з використанням сучасних мікроконтролерів.Item Статистическая полумарковская модель оценки показателей надежности электромеханической системы(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2004) Кажан В. Е.RU: В работе рассматривается полумарковская модель процесса эксплуатации и приводится алгоритм оценки показателей надежности электромеханической системы, основанный на методе статистического моделирования (рис. 1) [5].Item Експертиза технічних умов – важливий етап розробки та виготовлення виробів для рухомого складу залізниць(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, Дніпропетровськ, 2006) Мямлін, Сергій Віталійович; Дубинець, Леонід Вікторович; Вислогузов, Віктор Тихонович; Дуганов, Олександр ГеоргійовичUKR: Важливим етапом розробки та виготовлення виробів для рухомого складу є якісна експертиза проектів технічних умов ще на стадії їх розробки. У статті наведені складові частини проекту технічних умов, критерії відповідності проекту існуючим нормам, основні характерні недоліки проектів та механізм їх усунення.Item Уніфікація реле – ефективний шлях підвищення надійності систем керування рухомим складом у сучасних умовах(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2006) Дубинець, Леонід Вікторович; Карзова, Оксана Олександрівна; Маренич, Оксана Леонідівна; Момот, Олександр ІвановичUKR: Показаний рівень уніфікації реле у схемах керування діючим рухомим складом, можливість суттєвого його підвищення, що важливо як з точки зору зменшення витрат в експлуатації на утримання систем керування, так і з точки зору покращення ремонтопридатності релейних пристроїв.Item Сучасні мікроконтролери в схемах рухомого складу(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Устименко, Дмитро ВолодимировичUKR: Наведена загальна структура мікроконтролера, сформульовані основні вимоги до нього та периферійних пристроїв у разі застосування в системах автоматичного керування рухомим складом. Проведено аналіз і визначена перспективна структура сучасних систем керування на базі мікроконтролерної техніки.Item Вплив допусків на виготовлення деталей магнітної ланки додаткових полюсів на степінь іскріння тягових двигунів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Безрученко, Валеріан Миколайович; Шаповалов, Андрій В’ячеславович; Запишний, Е. О.UK: Розглянуто який вплив роблять допуски на виготовлення магнітного ланцюга додаткових полюсів на ступінь іскріння тягових двигунів. Показано вплив зміни повітряного зазору під додатковими полюсами на визначення області безіскрової роботи та правильне налагодження цієї області.Item Математична модель електропривода поршневого компресора з двигуном ДК 406 (ДК 409) електропоїзда ЕР2 (препринт)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Дубинець, Леонід Вікторович; Устименко, Дмитро Володимирович; Краснов, Роман Володимирович; Карзова, Оксана ОлександрівнаUKR: Запропонована математична модель електропривода поршневого компресора з двигуном ДК406 (ДК409).Item Визначення якості комутації тягових двигунів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Безрученко, Валеріан Миколайович; Шаповалов, Андрій В’ячеславовичUK: У статті показано вплив зміни повітряних зазорів під додатковими полюсами на положення середньої лінії зони безіскрової роботи. Запропоновано спосіб прогнозування положення середньої лінії зони безіскрової роботи залежно від відхилень геометричних параметрів магнітного кола додаткових полюсів.Item Особливості побудови математичної моделі електромеханічної системи з двигунами постійного струму(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Кедря, Михайло МихайловичUKR: В статті розглядаються умови, при яких перехідні процеси в електромеханічних системах з двигунами постійного струму найточніше відображають властивості двигунів з точки зору зміни електромагнітної та механічної енергії. Надані рекомендації щодо використання розглянутих методів при побудові математичних моделей.Item Тягово-энергетические испытания (ТЭН) рельсового автобуса 620 м(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Боднарь, Борис Евгеньевич; Гагин, Л. Ф.; Гилевич, О. И.; Варфоломеев, В. У.; Бобырь, Дмитрий Валерьевич; Очкасов, Александр Борисович; Шепотенко, А. П.; Евдомаха, Григорий ВасильевичRUS: Авторами предложена методика проведения тягово-энергетических испытаний рельсового автобуса. В соответствии с разработанной методикой проведены испытания, результаты проведения которых изложены в статье.Item Обґрунтування вибору потужності тягового перетворювача багатосистемних електровозів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Муха, Андрій МиколайовичUKR: У статті проведений аналіз впливу виду тягового двигуна на потужність тягового статичного перетворювача. Введено поняття модуль тягового перетворювача й отримані основні кількісні співвідношення для тягових перетворювачів з різним числом модулів.Item О возможности модернизации электровозов переменного тока с коллекторными тяговыми двигателями(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Безрученко, Валериан Николаевич; Гилевич, О. И.; Муха, Андрей Николаевич; Шаповалов, Андрей ВячеславовичRUS: Рассмотрены вопросы введения нового режима работы тяговых коллекторных электродвигателей и применения статических преобразователей с целью повышения энергетических показателей электровозов переменного тока.Item Вплив умов експлуатації на надійність двигунів компресорів електропоїздів постійного струму(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропептровськ, 2007) Дубинець, Леонід Вікторович; Устименко, Дмитро Володимирович; Жернаков, Є.О; Краснов, Роман ВолодимировичUKR: На основі статистичних даних досліджено вплив умов експлуатації на надійність двигунів компресорів електропоїздів постійного струму. Основною причиною високої пошкоджуваності двигунів є значний перегрів обмоток якоря та головних полюсів в наслідок тривалих перевантажень по струмові. Одним з шляхів вирішення цієї проблеми є вдосконалення апаратури захисту.Item Математична модель електропривода поршневого компресора з двигуном ДК 406 (ДК 409) електропоїзда ЕР2(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Дубинець, Леонід Вікторович; Устименко, Дмитро Володимирович; Краснов, Роман Володимирович; Карзова, Оксана ОлександрівнаUKR: 3апропонована математична модель електропривода поршневого компресора з двигуном ДК 406 (ДК409).Item Вкладання безстикової колії на оздоровленому земляному полотні(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Патласов, Олександр Михайлович; Арбузов, Максим Анатолійович; Рибкін, Віктор ВасильовичUKR: Розроблено методику визначення можливості укладання безстикової колії на оздоровленому земляному полотні. Введено такі критерії стабілізації земляного полотна як показник стабілізації та коефіцієнт стабілізації.Item Дослідження перехідних процесів при пускові двигуна компресора електропоїзда ЕР2 (ЕР1) (препринт)(НТУ "ХПІ", Харків, 2008) Дубинець, Леонід Вікторович; Устименко, Дмитро Володимирович; Краснов, Роман ВолодимировичUKR: Представлена математична модель системи мотор-компресор електропоїзда ЕР2 та наведені результати моделювання перехідних процесів в ній при пускові та коливаннях напруги живлення.Item Визначення швидкості зміни струму у колах тягових двигунів електрорухомого складу при різних режимах роботи(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2008) Карзова, Оксана ОлександрівнаUK: У статті розглянуті питання збільшення швидкодії апаратів захисту силових кіл електрорухомого складу, представлена математична модель двигуна послідовного збудження та наведені результати моделювання перехідних процесів у режимі пуску при різних значеннях напруги в контактній мережі.Item Визначення еквівалентного струму навантаження при випробуванні тягових електродвигунів на нагрівання без вентиляції(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Дубинець, Леонід Вікторович; Устименко, Дмитро Володимирович; Лоза, Петро ОлексійовичUKR: Запропоновано методику теоретичного визначення еквівалентного струму навантаження при випробуванні тягових електродвигунів на нагрівання без примусової вентиляції. Наведено результати розрахунку вказаного струму для тягового двигуна типу ЭД-118А та експериментально підтверджено точність методу.Item Мотор-компрессор ЭПС как объект регулирования(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Гилевич, О. И.; Дронов, Р. О.; Кушнерык, Я. П.; Корец, Е. В.UK: У статті проводиться аналіз роботи мотор-компресора в перехідних режимах, що значною мірою впливає на його надійність та визначає готовність локомотива до виконання його функцій.Item Вплив допусків на комутацію тягових двигунів при перехідних процесах(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Дубинець, Леонід Вікторович; Шаповалов, Андрій В’ячеславовичUKR: У статті показано залежність ступеня іскріння тягового двигуна від практичної реалізації допусків на геометричні параметри магнітного кола додаткових полюсів при перехідних режимах під час відриву струмоприймача від контактної мережі та подальшого відновлення живлення.