Статті КККГ
Permanent URI for this collection
ENG: Articles
Browse
Browsing Статті КККГ by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 207
Results Per Page
Sort Options
Item Исследования напряженно-деформированного состояния пути со скреплением КПП(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2003) Уманов, Марк Ионович; Ковалев, Вячеслав Викторович; Сова, С. Н.UK: Проведена оцінка напружено-деформованого стану колії зі скріпленнями КПП під впливом дослідного рухомого складу, а також жорсткостних характеристик такої колії. Зіставлення цих показників з аналогічними для колії зі скріпленнями КБ показали досить близьку відповідність.Item Обґрунтування параметрів плану лінії для ліквідації бар’єрних місць при реконструкції залізниці(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003) Рибкін, Віктор Васильович; Курган, Микола Борисович; Халіпова, Наталія Володимирівна; Харлан, Володимир ІвановичUK: Запропонований підхід обґрунтування параметрів плану лінії для ліквідації бар’єрних місць базується на моделюванні просторових коливань вантажного і пасажирського вагонів, що забезпечує комфортабельність їзди пасажирів при провадженні швидкісного руху.Item История, достижения, перспективы отраслевой путеиспытательной научно-исследовательской лаборатории Днепропетровского национального университета железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2003) Рыбкин, Виктор Васильевич; Моисеенко, Констатин ВладимировичUK: У статті подана історія розвитку і основні напрямки діяльності Галузевої колієвипробувальної науково-дослідної лабораторії Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна.Item Определение допускаемых скоростей движения грузовых вагонов по ж.-д. путям колеи 1520 мм(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2003) Рыбкин, Виктор Васильевич; Мямлин, Сергей Витальевич; Рейдемейстер, Алексей Геннадьевич; Трякин, А. Г.; Халипова, Наталья Владимировна; Данович, Виктор ДаниловичUK: Стаття присвячена питанням установлення допустимих швидкостей руху різних типів чотиривісних вантажних вагонів з візками моделей 18-100 (ЦНДІ-Х3) при різному завантаженні. Наведено результати комплексних досліджень динамічних якостей вагонів і оцінений їхній вплив на залізничну колію. У результаті досліджень пропонується установити диференційований підхід до установлення допустимих швидкостей руху для порожніх і навантажених вагонів.Item Оцінка параметрів пружної клеми марки КП-5.2(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003) Костюк, Михайло Дмитрович; Рибкін, Віктор Васильович; Бондаренко, Ірина Олександрівна; Іванченко, Н. М.UKR: У даній роботі проведена чисельна оцінка параметрів працездатності пружної клеми марки КП-5.2. Визначені геометричні характеристики поперечного перерізу клеми, жорсткість клеми, а також виконані перевірні розрахунки клеми на міцність та витривалість.Item Влияние параметров грунта на значения вертикального модуля упругости пути(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2003) Данович, Виктор Данилович; Рыбкин, Виктор Васильевич; Патласов, Александр Михайлович; Бондаренко, Ирина АлександровнаUKR: У данній роботі доведена необхідність корегування значень вертикального модуля пружності колії шляхом врахування роду грунта земляного полотна, його стану та товщини й стану баластного шару. Надана чисельна оцінка параметрів, що впливають на модуль пружності колії.Item Знаходження вертикальної нерівності залізничної колії вагона-колієвимірника(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003) Рибкін, Віктор Васильович; Сисин, Микола ПетровичUK: У статті пропонуються два способи знаходження вертикальної нерівності колії в залежності від вимірів вагона–колієвимірника–на основі тригонометричних рядів і чисельний спосіб. Для оцінки точності вимірювань було визначено вертикальні нерівності по обох рейкових нитках і перекос, який було порівняно з виміряним перекосом.Item Биографический очерк о Моисее Абрамовиче Фришмане(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2003) Рыбкин, Виктор Васильевич; Кутный, Е. А.Item Раціоналізація перебудови кривих в плані при підвищенні швидкостей руху поїздів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003) Рибкін, Віктор Васильович; Курган, Дмитро Миколайович; Курган, Микола Борисович; Харлан, Володимир ІвановичUKR: Запропонований підхід перебудови кривих в плані базується на мінімізації дії вантажного рухомого складу на колію і комфортабельній їзді пасажирів при впровадженні швидкісного руху.Item Результаты определения фактических значений жесткости пути для исследований взаимодействия пути и подвижного состава(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2003) Татуревич, Анатолий ПавловичUK: У роботі викладені результати визначення фактичних жорсткостей і модулів пружності колії для дослідження взаємодії колії і рухомого складу з врахуванням конструкцій верхньої будови колії, що змінилися за останні роки, особливо на залізобетонних шпалах. Уточнено значення модулів пружності підрейкових основ при горизонтальному вигині і крутінні рейкових ниток.Item Моделювання життєвого циклу залізничних рейок в колії(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003) Рибкін, Віктор Васильович; Баль, Олена МиронівнаUK: В статті здійснюється моделювання життєвого циклу рейок в колії з метою визначення і прогнозування їх стану в будь-який момент часу.Item Применение номограмм для определения возвышения наружного рельса и допускаемых скоростей движения в кривых(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2003) Рыбкин, Виктор Васильевич; Патласов, Александр Михайлович; Власенко, А. В.UKR: У статті розглядається алгоритм побудови номограми для визначення підвищення зовнішньої рейки та допустимих швидкостей руху рухомого складу у кривих ділянках залізничної колії. Наводиться приклад використання номограми, побудованої за допомогою табличного процесора Microsoft Excel, для конкретних вихідних даних.Item Аналіз можливості застосування в Україні рухомого складу з примусовим нахилом кузова вагонів при організації швидкісного руху(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2004) Зубко, А. П.; Корженевич, Іван Петрович; Курган, Микола Борисович; Курган, Дмитро МиколайовичUKR: Проведений аналіз і визначена сфера застосування рухомого складу з примусовим нахилом кузова вагонів.Item Результаты экспериментальных исследований по воздействию на путь электровоза ДС3-001(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2004) Рыбкин, Виктор Васильевич; Уманов, Марк Ионович; Татуревич, Анатолий Павлович; Цыганенко, Владимир Вениаминович; Халипова, Наталья Владимировна; Ковалев, Вячеслав ВикторовичUK: Проведено результати експериментальних досліджень електровоза ДС3-001 по впливі на колію у прямих, кривих радіуса 400 і 600 м, а також у межах стрілочних переводів марки 1/9 і 1/11.Item К вопросу об устойчивости против вкатывания колеса на рельс для пустых грузовых вагонов(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2004) Рыбкин, Виктор Васильевич; Рейдемейстер, Алексей Геннадьевич; Халипова, Наталья Владимировна; Трякин, А. П.; Данович, Виктор ДаниловичRU: В статье рассматриваются вопросы определения устойчивости против вкатывания гребня колеса на головку рельса для различных моделей порожних четырехосных грузовых вагонов с тележками моделей 18-100 (ЦНИИ-Х3). Исследовано влияние характеристик вагона на время возможного вкатывания гребня колеса при движении вагона по прямой и в кривых малых и средних радиусов.Item Поперечні сили в рейках колії, що виникають під час руху поїздів по прогінниих будовах типу 690/7К(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2004) Борщов, Володимир Ілліч; Журбенко, Михайло Кузьмич; Трякін, А. П.UK: Робота присвячена експериментальному визначенню величин поперечних сил у рейках колії на прогінних будовах типу 690/7К під час руху по ним поїздів.Item Дослідження динамічних коливань балки на пружній дисипативній основі під дією рухомого навантаження при проходженні силової нерівності колії(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2004) Сисин, Микола Петрович; Рибкін, Віктор Васильович; Патласов, Олександр МихайловичUKR: У даній статті розглядається модель залізничної полотнини, що являє собою балку на пружній інерційній підставі під впливом квазистатичного навантаження, що рухається. Дослідження цієї моделі проводиться в умовах руху навантаження на колію з неоднорідністю гнучкості основи під рейками.Item Розвиток основних дефектів залізобетонних прогінних будов залізничних мостів у часі(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2004) Борщов, Володимир Ілліч; Климов, В. І.UA: Аналізується розвиток дефектів водовідводу, захисного шару бетону і корозії арматури, а також вилуговування розчину залізобетонних залізничних прогінних будов із звичайною стрижневою арматурою в часі. Встановлено залежність розвитку дефектів у часі залежно від конструкції, часу встановлення в міст і норм проектування.Item Установлення допустимих швидкостей руху поїздів по ділянці колії, відремонтованій із застосуванням сучасних колійних машин(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2005) Уманов, Марк Іонович; Циганенко, Володимир Веніамінович; Рейдемейстер, Олексій Геннадійович; Халіпова, Наталія Володимирівна; Ковальов, Вячеслав ВікторовичUK: Наведено результати експериментальних та теоретичних досліджень з визначення допустимих швидкостей руху поїздів по ділянках колії, відремонтованих в умовах тривалого закриття перегону із застосуванням колійних машин RM-80 (або аналогічної), ВПР, динамічного стабілізатора колії, та даються рекомендації відносно розробки технологічних процесів виконання ремонту колії з застосуванням вищенаведеної колійної техніки.Item Вимірювання нейтральної температури рейкової пліті безстикової колії(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2005) Рибкін, Віктор Васильович; Арбузов, Максим АнатолійовичUKR: Актуальною проблемою сьогоднішнього дня на залізниці є утримання безстикової колії. Зараз на залізницях України використовується неточний метод контролю напруженого стану рейкової пліті, що не дає безпосередньої та правдивої картини розподілу величини напружень вздовж колії. Тому виникає необхідність застосування нового методу контролю, за допомогою якого визначаються напруження не лише температурні та напруження від угону, але й початкові та залишкові, тобто сумарні поздовжні напруження. Враховуючи той факт, що рейка виготовлена із феромагнітного матеріалу, в основу вимірювання механічних напружень покладене явище магнітної пружності. На цьому явищі побудований прилад для контролю сумарних поздовжніх напружень статичного характеру в рейці. Технічний результат використання нового методу – підвищення точності, швидкості, зручності та надійності вимірювання механічних напружень.