Факультет "Управління енергетичними процесами" (раніше "Електрифікація залізниць")
Permanent URI for this community
ENG: Faculty "Railway Electrification" (Faculty "Electrification of the railways")
Browse
Browsing Факультет "Управління енергетичними процесами" (раніше "Електрифікація залізниць") by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 1288
Results Per Page
Sort Options
Item Исследование электромеханических процессов противобоксовочных систем электроподвижного состава(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1967-04) Петрович, Леонид ВикентьевичRU: Разработаны методы исследования электромеханических процессов при боксовании и действии противобоксвочных систем с использованием математических машин непрерывного действия, которые позволяют установить оптимальные параметры этих систем. Предложен и практически использован новый метод регистрации скольжения боксующей колёсной пары посредством измерения частоты перемагничивания якоря тяговой машины.Item Анализ методов антикоррозионной защиты подземных сооружений(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта., 1974-12-20) Дьяков, Виктор АлексеевичRUS: В работе рассматривается метод определения потенциалов рельсов за время хода электровоза по межподстанционной зоне. Потенциал и энергию токоведущих рельсов предлагается использовать для защиты подземных сооружений от электрокоррозии.Item Влияние износа колесных пар на боковые колебания четырехосных полувагонов(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1984-04-11) Михайленко, Виталий МихайловичRU: В работе проводится изучение зависимостей изменения показателей динамических качеств четырехосных полувагонов, определяемых боковыми колебаниями, от износа колесных пар при интенсивной эксплуатации. Дана оценка техническим решениям, реализуемым в конструкциях ходовых частей грузовых вагонов с улучшенными динамическими характеристиками.Item Совершенствование средств и методов автоматического контроля и диагностирования тепловозов с гидродинамической передачей(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1988-05-25) Ляшук, Виталий МихайловичRUS: Разработана методика повышения эффективности функционирования информационно-диагностической системы, учитывающая структуру ее построения и частоту опроса датчиков диагностических параметров. Усовершенствована методика оценки технического состояния кривошипно-шатунного механизма дизеля.Item Системы питания дизелей типа СМД(Пороги, Днепропетровск, 1996) Строков, Александр Петрович; Головчук, Андрей ФедоровичRU: Проведено описание устройства и работы элементов систем питания топливом и воздухом тракторных и комбайновых дизелей типа СМД. Детально рассмотрены диагностирование, техническое обслуживание и регулирование агрегатов системы питания и применяемое при этом оборудование, стенды и приспособления. Описаны возможные неисправности дизелей СМД, вызванные отказами отдельных элементов cистем питания. Представлена последовательность операций по устранению неисправностей в них. Публикуемый материал предназначен для студентов инженерных факультетов высших учебных заведений, учащихся техникумов, колледжей, а также для специалистов сельского хозяйства.Item Розробка і оцінка надійності технологічного процесу відновлення деталей електровозів гальваничним залізненням(Дніпропетровський державний техничний університет залізничного транспорту, 1996-03-22) Міхайленко, Юрій ВолодимировичUK: Використання результатів роботи дозволило розробити і впровадити нову технологію відновлення деталей електровозів.Item Підвищення надійності систем керування рухомим складом залізниць на базі сучасних комутаційних елементів(Дніпропетровський державний технічний університет залізничного транспорта, 1998) Маренич, Оксана ЛеонідівнаUKR: Дисертація присвячена питанням теоретичних та експериментальних досліджень по проблемам підвищення надійності систем керування рухомим складом залізниць на базі сучасних комутаційних елементів. Розроблені математичні моделі для визначення безвідказності роботи герконів з урахуванням специфічних умов експлуатації рухомого складу, теоретичні передумови уніфікації релейних елементів, методи підвищення надійності систем керування, принципи будови та експлуатації цих систем у вигляді совокупності функціональних блоків з потрібним рівнем безвідказності кожного з них. Наведені приклади практичного впровадження результатів досліджень у схемах електровозів, тепловозів, пасажирських вагонів; наведені дані про економічну ефективність впровадження результатів роботи.Item Автоматизація управління системою змащування гребенів коліс локомотивів(Дніпропетровський державний технічний університет залізничного транспорту, 1999) Афанасов, Андрій МихайловичUKR: В роботі розроблено і виготовлено ряд модифікацій систем автоматичного змащування гребенів для локомотивів. Запропоновано методику визначення раціональної величини ступеня зниження інтенсивності зносу гребенів, що забезпечує відсутність технологічного зносу бандажа локомотива.Item Підвищення надійності релейної апаратури електрорухомого складу залізниць України(Дніпропетровський державний технічний університет залізничного транспорту, 2001) Муха, Андрій МиколайовичUKR: Дисертація присвячена підвищенню надійності релейної апаратури систем керування електрорухомим складом. У роботі визначені показники надійності і техніко-економічні показники експлуатації релейної апаратури діючого електрорухомого складу (ЕРС). Запропоновано при модернізації систем керування діючого ЕРС і проектуванні нового (перспективного) застосовувати уніфіковану гібридну релейну апаратуру на базі високонадійних мікроконтролерів. Запропоновано базову структурну схему проміжного тягового реле на базі мікроконтролера, що дозволяє, використовуючи математичний апарат теорії автоматичного регулювання і результати проведеного аналізу електричних завад у схемах електрорухомого складу, вирішити задачі по забезпеченню необхідної стійкості реле до електричних завад. Визначені показники надійності запропонованих реле на базі мікроконтролерів, проведене їх порівняння з відповідними показниками, застосовуваних у теперішній час якірних електромагнітних тягових реле. Проведений порівняльний аналіз підтвердив доцільність, з точки зору підвищення надійності систем керування електровозами й електропоїздами, заміни якірної релейної апаратури пропонованими релейними пристроями.Item Наукові основи визначення раціонального ряду потужностей вантажних електровозів для залізниць України(Дніпропетровський державний технічний університет залізничного транспорту., 2001-05-11) Гетьман, Геннадій КузьмичUK: Розроблено методику визначення раціональної градації потужності вантажних електровозів. Як критерії оптимальності приймається мінімум надлишкової потужності і мінімум кратності тяги, необхідної для формування тягових зчепів необхідної потужності з тягових модулів.Item Автоматизована система обліку та контролю електроенергії дистанцій електропостачання залізниць(Дніпропетровський державний технічний університет залізничного транспорту, 2002-02-05) Кузнецов, Валерій ГеннадійовичUKR: У дисертації розроблена нова автоматизована система обліку і контролю електроенергії дистанцій електропостачання залізниць (АСКОЕ), що відрізняється розширеними функціями, що дозволяють впливати на економію електроенергії. У числі додаткових функцій АСКОЕ – раціональне переведення тягових підстанцій на диференційовані тарифи оплати за активну та реактивну електроенергію, контроль за раціональним електрообігрівом приміщень дистанцій електропостачання, прогнозування місячних витрат електроенергії тягових підстанцій, непрямий контроль за спрацьовуванням ресурсу тягових трансформаторів.Item Спосіб видалення шлаку із топки(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2003) Бруслик, Руслан Анатолійович; Кравець, Володимир ВолодимировичUK: Спосіб видалення шлаку із топки, при якому створюють парогазовий прошарок. Парогазовий прошарок створюють на поді топки, де шлак, гранулюючись, зноситься до льотки. При цьому швидкість потоку вибирається, виходячи з охолодження частинки шлаку.Item Імовірнісне прогнозування параметричної надійності корпусів букс електровозів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003) Костін, Микола Олександрович; Артемчук, Віктор ВасильовичUKR: Виконано імовірнісне прогнозування параметричної надійності корпусів букс колісних пар електровозів за критерієм зносу. Знайдено закон розподілу величини діаметра D корпуса при будь-якому значенні пробігу l електровоза. Виконано прогнозування величини імовірності відмови корпусів букс різних типів електровозів за пробіг до ПР 3, тобто за Lk – L0. При цьому розрахунки виконано для нових корпусів, відновлених наплавкою і залізненням.Item Підвищення надійності корпусів букс колісних пар електровозів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2003) Артемчук, Віктор ВасильовичUK: Дисертація присвячена підвищенню надійності роботи та здешевленню ремонта буксових вузлів колісних пар електровозів шляхом відновлення їх корпусів позаванним проточним електролітичним залізненням. Розроблено математичну імовірнісну модель і методику оцінки більш високих показників надійності технологічного процесу відновлення, які дозволяють більш точно враховувати зміни параметрів якості процесу. Розраховано показники надійності технології відновлення електролітичним залізненням за трьома параметрами якості нанесених відновлювальних шарів: міцністю зчеплення, мікротвердістю і товщиною відновлювального шару. Розроблено модель формування поступових відмов за критерієм зносу, що враховує фізику явищ зношення. На основі результатів виконаних прискорених і експлуатаційних випробувань розраховано ресурс корпусів букс, відновлених різними методами. Методом імовірнісного прогнозування визначено імовірності відмов за критерієм зносу корпусів букс усіх типів досліджених електровозів за пробіг до ПР 3. Розглянуто механізм зносостійкості відновлювальних шарів заліза і її залежність від ряду факторів. Встановлено працездатність відновлених корпусів букс за критерієм витривалості. Розроблено і впроваджено технологію та установку відновлення; розраховано річний економічний ефект.Item Исследование турбулентной газовой струи в системе газодинамической отсечки шлака(НМетАУ, 2003) Гичёв, Юрий Александрович; Перцевой, Виталий АлександровичRU: Представлены результаты экспериментального исследования распределения давления вдоль оси импактной газовой струи, необходимые для конструирования соплового аппарата системы газодинамической отсечки шлака.Item Пристрій для автоматичного гальмування поїзда при сході вагона з рейок(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2003) Пшінько, Олександр Миколайович; Блохін, Євген Петрович; Мямлін, Сергій Віталійович; Михайленко, Віталій Михайлович; Оптовець, Світлана Петрівна; Євдомаха, Оксана ГригорівнаUA: Пристрій для автоматичного гальмування поїзда при сході вагона з рейок, що містить датчики вертикальних прискорень, встановлені на необресорених частинах вагона, фільтри нижніх частот, детектори, компаратор, джерело опірної напруги та блок включення гальм. Пристрій обладнаний блоком усереднення, до входів якого підключені виходи усіх детекторів, а його вихід під'єднано до входу суматора, другий вхід якого сполучено з джерелом опірної напруги, вихід суматора підключено до другого входу компаратора.Item Функциональная схема системы автоматического управления рекуперативным торможением для электровозов постоянного тока со статическими преобразователями(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2003) Висин, Николай Григорьевич; Власенко, Борис Трофимович; Кийко, Анатолий ИвановичUK: Розроблено функціональну схему системи автоматичного управління рекуперативним гальмуванням електровозів постійного струму при живленні обмоток збудження від статичного збуджувача.Item Оценка энергетической эффективности модульной тяги(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2003) Гетьман, Геннадий Кузьмич; Арпуль, Сергей ВикторовичUK: Запропоновано методику визначення енергетичної ефективності модульної тяги для забезпечення вантажних залізничних перевезень.Item Вплив уніфікації релейних елементів на надійність систем керування рухомим складом(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003) Дубинець, Леонід Вікторович; Момот, Олександр ІвановичUKR: У статті з використанням теорії імовірності досліджено вплив зменшення типів запасних реле на рівень їхньої безвідмовної роботи. Показана доцільність проведення уніфікації усіх видів реле, які застосовуються у системах керування рухомим складом залізниць, з використанням сучасних мікроконтролерів.Item Гаситель коливань рейкового транспортного засобу(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2003) Главацький, Казимир Цезарович; Івін, Віталій Федорович; Козак, Володимир Володимирович; Мямлін, Сергій Віталійович; Радкевич, Анатолій Валентинович; Самарець, Григорій Кирилович; Стеценко, Іван Дмитрович; Яковлєв, Сергій ОлександровичUKR: Гаситель коливань рейкового транспортного засобу має пружини, розташовані між надресорною балкою та не обресореною частиною візка, і поглинач енергії коливань. Поглинач енергії коливань розташований у корпусі, прикріпленому до не обресореної частини візка, має ведучий і ведений вали, сполучені між собою спіральною пружиною, зовнішній кінець якої з'єднаний із чашею ведучого вала, а внутрішній - з веденим валом. При цьому на ведучому валу є обгінна та запобіжна муфти, храпове колесо з підпружиненою собачкою, шарнірно прикріпленою до корпусу, а ведуча частина обгінної муфти у вигляді зубчастого колеса вільно посаджена на вал і кінематично зв'язана із зубчастою рейкою, прикріпленою до надресорної балки. При цьому ведений вал, за допомогою сполучної муфти, з'єднаний з генератором електричного струму.