Інші праці КТСЛ ДІІТ (раніше КУЕР (ДІІТ)
Permanent URI for this collection
ENG: Other Works DTSL DIIT (before DMOWRT DIIT)
Browse
Browsing Інші праці КТСЛ ДІІТ (раніше КУЕР (ДІІТ) by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 66
Results Per Page
Sort Options
Item Исследование надвига и уборки вагонов при работе стационарных вагоноопрокидывателей(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1971-06-25) Яневич, Виталий ЗахаровичRU: В данной работе разработаны основные принципы организации надвига груженых составов на стационарные вагоноопрокидыватели и уборке вагонов после разгрузки с использованием силы тяжести. В результате теоретических и экспериментальных исследований установлена оптимальная организация надвига груженых составов, при которой возможна реализация проектной производительности вагонооприкидывателей.Item Підвищення ефективності роботи залізничних станцій на основі оптимізації поздовжнього профіля станційних колій(Дніпропетровський державний технічний університет залізничного транспорту., 2001) Козаченко, Дмитро МиколайовичUKR: Робота присвячена питанням оцінки впливу поздовжнього профілю станційних колій на будівельно-експлуатаційні витрати та його оптимізації.Item Оперативне розподілення потоків порожніх вагонів на полігоні дирекції перевезень(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна., 2002) Кириченко, Ганна ІванівнаUK: Досліджується підвищення ефективності використання порожніх вантажних вагонів за допомогою створення інформаційно-керуючих систем оперативного розподілу вагонопотоків на полігоні дирекції перевезень.Item Оптимізація маси вантажних поїздів і колійного розвитку технічних станцій у транспортних коридорах(Дніпропетровський державний університет залізничного транспорту, 2002) Музикіна, Галина ІванівнаUR: Робота присвячена вирішенню завдання підвищення ефективності функціонування транспортних коридорів шляхом оптимізації маси вантажних поїздів та колійного розвитку технічних станцій. Системний підхід до вирішення таких складних завдань вимагає розгляду всіх основних факторів, що впливають на загальний критерій і визначають стан перевізного процесу.Item Удосконалення системи контейнерних перевезень на залізницях України(Видавництво Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2006) Бех, Петро ВікторовичUKR: Дисертаційна робота присвячена вирішенню наукової задачі оптимізації розподілу контейнеропотоків на мережі залізниць, що дозволяє підвищити ефективність контейнерних перевезень. Розглядаються питання переходу на найбільш економічні і прогресивні технології формування і пропуску прискорених контейнерних поїздів на станціях, дільницях та напрямках, які відповідають вимогам ринку. В роботі вперше запропоновано математичну модель для формалізації процесу контейнерних перевезень, що дозволяє враховувати інтереси вантажовідправників при організації контейнеропотоків і за рахунок цього підвищувати конкурентоспроможність залізниць на ринку контейнерних перевезень; удосконалено методику визначення собівартості контейнерних перевезень та розрахунку доцільності призначення контейнерних поїздів. Одержала подальший розвиток методика прогнозування контейнерних потоків, яка дозволяє враховувати нерівномірність надходження контейнерів на вантажні термінали за сезоном, днями тижня та протягом доби. Розроблені методики, програмне забезпечення для вирішення задач вибору раціональної організації контейнеропотоків та рекомендації з розрахунку собівартості контейнерних перевезень впроваджені у перевізному процесі Придніпровської залізниці та в роботі Українського державного центру транспортного сервісу “Ліски”, що підтверджується актами, наведеними в дисертації. Також результати роботи використовуються в учбовому процесі при вивченні дисципліни “Організація вантажної та комерційної роботи на залізничному транспорті”.Item Зчіпний пристрій рейкового транспорту(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Мямлін, Сергій Віталійович; Бондар, Олександр Сергійович; Недужа, Лариса Олександрівна; Козаченко, Дмитро МиколайовичUKR: Зчіпний пристрій рейкового транспорту містить дві з'єднувальні головки з фіксуючими пристроями у вигляді підпружинених стрижнів, кожен з яких оснащений механізмом розчеплення. З'єднувальні головки виконані у вигляді конусів, підпружинені стрижні розміщені на зчіпній муфті, причому жорсткість притискної пружини, більша від жорсткості віджимної пружини.Item Модели, методы и алгоритмы автоматизированного проектирования железнодорожных станций(Маковецкий Ю. В., Днепропетровск, 2010) Бобровский, Владимир Ильич; Козаченко, Дмитрий Николаевич; Вернигора, Роман Витальевич; Малашкин, Вячеслав ВитальевичRUS: Монография посвящена вопросам автоматизации проектирования путевого развития железнодорожных станций. Книга предназначена для ученых, инженеров, аспирантов, студентов высших учебных заведений железнодорожного транспорта.Item Оптимизация режимов торможения отцепов на сортировочных горках(Маковецкий Юрий Вадимович, Днепропетровск, 2010) Бобровский, Владимир Ильич; Козаченко, Дмитрий Николаевич; Божко, Николай Павлович; Рогов, Н. В.; Березовый, Николай Иванович; Кудряшов, Андрей ВадимовичRUS: Монография посвящена разработке методов оптимизации режимов торможения отцепов на сортировочных горках. Книга предназначена для ученых, инженеров, аспирантов, студентов высших учебных заведений железнодорожного транспорта.Item Подвижной состав и технологии RailRunner для бимодальных перевозок(Севастополь, 2010) Пшинько, Александр Николаевич; Мямлин, Сергей Витальевич; Козаченко, Дмитрий Николаевич; Фоскетт, Чарльз; Граафф, ВольфгангENG: Description of the bi-modal transportation technology is presented in the report. Introduction of vehicles which are able to travel by rails as well as by road allows to cut transportation and stores marshalling costs considerably. The proposed technology allows to increase competitiveness of railway transport considerably at transportation of freight in universal and specialized containers.Item Розвиток теоретичних основ оцінки техніко-експлуатаційної ефективності та безпеки функціонування сортувальних гірок(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В.Лазаряна, 2011) Козаченко, Дмитро МиколайовичUKR: Дисертація присвячена питанням підвищення безпеки та експлуатаційної ефективності процесу розформування-формування составів вантажних поїздів за рахунок покращення якості правлінських та проектних рішень, що приймаються на підставі науково-обґрунтованих методів оцінки сортувальних гірок. У роботі виконано дослідження технічного забезпечення сортувальних гірок України та вагонопотоків, що на них переробляються. Для дослідження величини сил, що діють між вагонами відчепа, між окремими елементами вагона та у його взаємодії з колією розроблено імітаційну модель, в якій відчеп розглядається як просторова динамічна система. На основі запропонованої моделі розроблено методи оцінки безпеки регульованого скочування відчепів. Удосконалено методи оцінки динаміки скочування відчепів з гірки за рахунок урахування випадкового характеру їх параметрів та умов їх скочування. Це дозволило досліджувати вплив режимів гальмування на параметри розподілу випадкових величин швидкості та часу скочування відчепа. Для оцінки якості режимів гальмування розроблено комплекс імовірнісних показників. Сформульована задача вибору режимів гальмування відчепів состава як задача пошуку таких швидкостей їх виходу з гальмових позицій, що забезпечують мінімальну величину вікон на сортувальних коліях та мінімімальний ризик нерозділення відчепів на стрілках при заданому рівні безпеки сортувального процесу. Задача формалізована і розв’язана як задача динамічного програмування. Розроблено модель розформування потоку составів. Методами моделювання оцінено ефективність впровадження розрахункової швидкості підходу вагонів до відчепів на сортувальних коліях та підвищення точності реалізації уповільнювачами заданих швидкостей виходу з гальмових позицій. Результати роботи впроваджені на Придніпровській, Донецькій та Литовській залізницях, при розробці нормативного документа „Правила і норми проектування сортувальних пристроїв на залізницях України” та у навчальному процесі при підготовці спеціалістів і магістрів за спеціальністю «Організація перевезень і управління на залізничному транспорті».Item Підвищення ефективності процесу перевезень за рахунок визначення раціональних параметрів поїздопотоків(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2011) Мозолевич, Григорій ЯковичUA: Дисертація присвячена питанням удосконалення пропуску потоків поїздів на залізничних напрямках за рахунок оптимізації параметрів поїздопотоків з метою визначення раціональної маси та довжини поїздів. Вперше встановлено функціональний зв'язок між зустрічними поїздопотоками по станціям обороту поїзних локомотивів та отримано його математичні характеристики. Виявлено, що на технічних станціях залізниць частина операцій припадає на кількість составів, що обслуговується, а частина – на їх довжину, і не врахування цього фактору призводить до похибок при оптимізації параметрів поїздопотоків. Удосконалено модель залізничного напрямку, що на відміну від існуючих, дозволяє досліджувати роботу залізничних станцій та дільниць в єдину синергетичну систему. Удосконалено метод визначення раціональних параметрів маси та довжини поїздів у логістичному ланцюгу вантажопотоків, який на відміну від існуючих враховує витрати клієнтів залізниць на закупівлю та зберігання вантажів, витрати, пов’язані із параметрами поїздопотоків, а також зміну обсягів та структури вантажопотоків. Наукові результати, отримані у дисертаційній роботі, а також розроблені моделі та методи можуть бути використані при визначенні раціональних параметрів маси та довжини поїздів на основних напрямках залізничних перевезень. Розроблено програмне забезпечення дозволяє здійснювати імітаційне моделювання та оцінку показників роботи залізничного напрямку, в тому числі локомотивного парку, в умовах зміни обсягів, параметрів та структури поїздопотоків.Item Розвиток теоретичних основ оцінки техніко-експлуатаційної ефективності та безпеки функціонування сортувальних гірок (дисертація)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2011) Козаченко, Дмитро МиколайовичUKR: Дисертація присвячена питанням підвищення безпеки та експлуатаційної ефективності процесу розформування-формування составів вантажних поїздів за рахунок покращення як ості правлінських та проектних рішень, що приймаються на підставі науково-обґрунтованих методів оцінки сортувальних гірок. У роботі виконано дослідження технічного забезпечення сортувальних гірок України та вагонопотоків, що на них переробляються. Для дослідження величини сил, що діють між вагонами відчепа, між окремими елементами вагона та у його взаємодії з колією розроблено імітаційну модель, в якій відчеп розглядається як просторова динамічна система. На основі запропонованої моделі розроблено методи оцінки безпеки регульованого скочування відчепів. Удосконалено методи оцінки динаміки скочування відчепів з гірки за рахунок урахування випадкового характеру їх параметрів та умов їх скочування. Це дозволило досліджувати вплив режимів гальмування на параметри розподілу випадкових величин швидкості та часу скочування відчепа. Для оцінки якості режимів гальмування розроблено комплекс імовірнісних показників. Сформульована задача вибору режимів гальмування відчепів состава як задача пошуку таких швидкостей їх виходу з гальмових позицій, що забезпечують мінімальну величину вікон на сортувальних коліях та мінімімальний ризик нерозділення відчепів на стрілках при заданому рівні безпеки сортувального процесу. Задача формалізована і розв’язана як задача динамічного програмування. Розроблено модель розформування потоку составів. Методами моделювання оцінено ефективність впровадження розрахункової швидкості підходу вагонів до відчепів на сортувальних коліях та підвищення точності реалізації уповільнювачами заданих швидкостей виходу з гальмових позицій. Результати роботи впроваджені на Придніпровській, Донецькій та Литовській залізницях, при розробці нормативного документа „Правила і норми проектування сортувальних пристроїв на залізницях України” та у навчальному процесі при підготовці спеціалістів і магістрів за спеціальністю «Організація перевезень і управління на залізничному транспорті».Item Совершенствование конструкции и технологии работы сортировочных комплексов железнодорожных станций(Маковецкий Ю. В., Днепропетровск, 2012) Бобровский, Владимир Ильич; Козаченко, Дмитрий Николаевич; Колесник, Антон Игоревич; Демченко, Евгений Борисович; Дорош, Андрей СергеевичRUS: Монография посвящена разработке методов совершенствования конструкции горок и технологии работы сортировочных комплексов станций. Книга предназначена для ученых, инженеров, аспирантов, студентов высших учебных заведений железнодорожного транспорта.Item Підвищення ефективності організації руху поїздів на залізничних напрямках з паралельними ходами (дисертація)(Державний ВНЗ «Національний гірничий університет», 2013) Логвінова, Наталія ОлександрівнаUKR: Дисертація присвячена питанням підвищення ефективності організації руху вантажних поїздів на залізничних напрямках з метою визначення раціональних розмірів руху поїздів по паралельним ходам в умовах швидкісного руху пасажирських поїздів та оптового ринку електроенергії. В дисертації вперше сформульовано і вирішено оптимізаційну задачу щодо організації поїздопотоку на залізничних напрямках з паралельними ходами в умовах диференційованих тарифів на електроенергію, що дозволяє скоротити витрати залізниці на просування вантажних поїздів. Удосконалено оцінку залежності витрат на просування вантажних поїздів при розподілі руху між паралельним ходам в період денного руху прискорених пасажирських поїздів на основі вирішення оптимізаційної задачі методами лінійного програмування. Удосконалено економіко-математичну модель залізничного напрямку з паралельними ходами, використання якої дозволяє визначити найбільш раціональний розподіл поїздопотоку між ділянках напрямків. Удосконалено методику розрахунку пропускної спроможності залізничних ділянок, яка на відміну від існуючих дозволяє враховувати наявність швидкісного руху пасажирських поїздів в денний час доби. Наукові положення, висновки та рекомендації, отримані в дисертаційній роботі, а також розроблені процедури і методи можуть бути використані при створенні автоматизованих систем підтримки прийняття рішень для оперативного розподілення поїздопотоку по паралельним ходам в умовах швидкісного руху пасажирських поїздів та диференційованих тарифів на електроенергію, при розробці АРМ диспетчерського персоналу оперативно-розпорядчих відділів дирекцій та залізниць.Item Пристрій для укладання на колії гальмівних башмаків(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2013) Сковрон, Ігор Ярославович; Дідечкін, Тихін Олександрович; Матвієнко, Христина ВасілівнаUKR: Пристрій для укладання на колії гальмівних башмаків для регулювання скочування вагонів з гірки, який містить рухомі ріжки з кільцевими амортизаторами.Item Підвищення ефективності роботи сортувальних гірок на основі удосконалення методів управління розформуванням составів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2013) Таранець, Ольга ІгорівнаUK: Дисертація присвячена питанням підвищення ефективності роботи технічних засобів, що забезпечують розформування поїздів на сортувальних станціях за рахунок удосконалення методів управління скочуванням відчепів. У роботі виконано комплексне обслідування сортувальних гірок України, визначено характеристики вагонопотоків, що прибувають у розформування та умов навколишнього середовища.Удосконалено імітаційну модель скочування відчепів з гірки. На основіімітаційних експериментівза допомогою удосконаленої моделі, дослідженовплив різних факторів на величину середнього квадратичного відхилення часу скочування відчепа. Також досліджено вплив точності інформації про характеристики відчепів на умови інтервального та прицільного регулювання швидкості скочування відчепів. Удосконалено ітераційний метод оптимізації режимів гальмування, що дозволяє використовувати його для оперативного управління процесом скочування відчепів з гірки в умовах дії випадкових факторів.Удосконалено метод оцінки якості прицільного регулювання швидкості відчепів, який на відміну від існуючих, дозволяє отримувати його показники в умовах вимірювання ходових характеристик відчепів при їх скочуванні з гірки. Результати роботи впроваджені на станції Нижньодніпровськ-Вузол Придніпровської залізниці для удосконалення її роботи; в навчальному процесі при підготовці спеціалістів та магістрів спеціальності «Організація перевезень та управління на залізничному транспорті» Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту в дисциплінах «Управління експлуатаційною роботою та якість перевезень».Item Удосконалення управління транспортними вантажними комплексами в транспортних вузлах(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2013) Окороков, Андрій МихайловичUKR: Дисертація присвячена питанню підвищення рівня транспортного обслуговування вантажовласників за рахунок удосконалення управління транспортними вантажними комплексами, розташованими в транспортних вузлах. В роботі виконано дослідження умов роботи станцій Дніпропетровського транспортного вузла, встановлені характеристики вантажо- та вагонопотоків, які переробляються на них, та параметрів технічного оснащення. Для визначення умов роботи ТВК розроблено імітаційну модель визначення попиту на транспортні послуги та прогнозування обсягів збуту транспортної продукції. Сформовано цільову функцію процесу транспортного обслуговування в ТВК. Розроблено методи управління ТВК для стратегічного та тактичного рівнів, визначено функціональні залежності експлуатаційних витрат ТВК від кількості виробничих ресурсів. Результати роботи рекомендовані до впровадження на вантажних станціях Придніпровської та Одеської залізниць, а також використовуються в навчальному процесі при підготовці спеціалістів та магістрів спеціальності «Організація перевезень і управління на залізничному транспорті» Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту ім. В.Лазаряна в дисциплінах «Логістика», «Управління ланцюгами постачань».Item Підвищення ефективності роботи сортувальних гірок на основі удосконалення методів управління розформуванням составів (дисертація)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2013) Таранець, Ольга ІгорівнаUKR: Дисертація присвячена питанням підвищення ефективності роботи технічних засобів, що забезпечують розформування поїздів на сортувальних станціях за рахунок удосконалення методів управління скочуванням відчепів. У роботі виконано комплексне обслідування сортувальних гірок України, визначено характеристики вагонопотоків, що прибувають у розформування та умов навколишнього середовища.Удосконалено імітаційну модель скочування відчепів з гірки. На основіімітаційних експериментівза допомогою удосконаленої моделі, дослідженовплив різних факторів на величину середнього квадратичного відхилення часу скочування відчепа. Також досліджено вплив точності інформації про характеристики відчепів на умови інтервального та прицільного регулювання швидкості скочування відчепів. Удосконалено ітераційний метод оптимізації режимів гальмування, що дозволяє використовувати його для оперативного управління процесом скочування відчепів з гірки в умовах дії випадкових факторів.Удосконалено метод оцінки якості прицільного регулювання швидкості відчепів, який на відміну від існуючих, дозволяє отримувати його показники в умовах вимірювання ходових характеристик відчепів при їх скочуванні з гірки. Результати роботи впроваджені на станції Нижньодніпровськ-Вузол Придніпровської залізниці для удосконалення її роботи; в навчальному процесі при підготовці спеціалістів та магістрів спеціальності «Організація перевезень та управління на залізничному транспорті» Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту в дисциплінах «Управління експлуатаційною роботою та якість перевезень».Item Підвищення ефективності організації руху поїздів на залізничних напрямках з паралельними ходами(Державний ВНЗ «Національний гірничий університет», 2013) Логвінова, Наталія ОлександрівнаUKR: Дисертація присвячена питанням підвищення ефективності організації руху вантажних поїздів на залізничних напрямках з метою визначення раціональних розмірів руху поїздів по паралельним ходам в умовах швидкісного руху пасажирських поїздів та оптового ринку електроенергії. В дисертації вперше сформульовано і вирішено оптимізаційну задачу щодо організації поїздопотоку на залізничних напрямках з паралельними ходами в умовах диференційованих тарифів на електроенергію, що дозволяє скоротити витрати залізниці на просування вантажних поїздів. Удосконалено оцінку залежності витрат на просування вантажних поїздів при розподілі руху між паралельним ходам в період денного руху прискорених пасажирських поїздів на основі вирішення оптимізаційної задачі методами лінійного програмування. Удосконалено економіко-математичну модель залізничного напрямку з паралельними ходами, використання якої дозволяє визначити найбільш раціональний розподіл поїздопотоку між ділянках напрямків. Удосконалено методику розрахунку пропускної спроможності залізничних ділянок, яка на відміну від існуючих дозволяє враховувати наявність швидкісного руху пасажирських поїздів в денний час доби. Наукові положення, висновки та рекомендації, отримані в дисертаційній роботі, а також розроблені процедури і методи можуть бути використані при створенні автоматизованих систем підтримки прийняття рішень для оперативного розподілення поїздопотоку по паралельним ходам в умовах швидкісного руху пасажирських поїздів та диференційованих тарифів на електроенергію, при розробці АРМ диспетчерського персоналу оперативно-розпорядчих відділів дирекцій та залізниць.Item Удосконалення управління транспортними вантажними комплексами в транспортних вузлах (дисертація)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2013) Окороков, Андрій МихайловичUKR: Дисертація присвячена питанню підвищення рівня транспортного обслуговування вантажовласників за рахунок удосконалення управління транспортними вантажними комплексами, розташованими в транспортних вузлах. В роботі виконано дослідження умов роботи станцій Дніпропетровського транспортного вузла, встановлені характеристики вантажо- та вагонопотоків, які переробляються на них, та параметрів технічного оснащення. Для визначення умов роботи ТВК розроблено імітаційну модель визначення попиту на транспортні послуги та прогнозування обсягів збуту транспортної продукції. Сформовано цільову функцію процесу транспортного обслуговування в ТВК. Розроблено методи управління ТВК для стратегічного та тактичного рівнів, визначено функціональні залежності експлуатаційних витрат ТВК від кількості виробничих ресурсів. Результати роботи рекомендовані до впровадження на вантажних станціях Придніпровської та Одеської залізниць, а також використовуються в навчальному процесі при підготовці спеціалістів та магістрів спеціальності «Організація перевезень і управління на залізничному транспорті» Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту ім. В.Лазаряна в дисциплінах «Логістика», «Управління ланцюгами постачань».