Бакалаврські випускні роботи
Permanent URI for this community
ENG: Bachelor Thesis
Browse
Browsing Бакалаврські випускні роботи by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 349
Results Per Page
Sort Options
Item Технології відновлення профілю бандажів електровозів без викатки колісних пар на базі локомотивного депо «Львів-Захід»(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Хміль, Костянтин АнатолійовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 41 сторінці, містить 8 ілюстрацій, 5 таблиць та 13 використаних джерел. Метою роботи є розробка комплексу заходів по відновленню профілю бандажів електровозів без викатки колісних пар. Предмет дослідження – технології відновлення профілю бандажів електровозів без викатки колісних пар. Об’єкт дослідження - бандажі колісних пар електровозів. Для досягнення зазначеної вище мети у бакалаврській роботі проведено аналіз наукових робіт та проаналізовано існуючі технології, присвячені питанням удосконалення технології відновлення профілю бандажів електровозів за допомогою обробки різанням та за допомогою наплавлення без викатки колісних пар, надано пропозиції щодо удосконалення технології відновлення профілю бандажів електровозів без викатки колісних пар на базі локомотивного депо «Львів-Захід».Item Проектування бази даних навчально-методичних видань кафедри електронних обчислювальних машин за методом «Сутність-зв’язок» та її обробка(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Довга, Ганна РоманівнаUKR: Пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи бакалавра: 49 с., 33 рис., 2 табл., 2 додатки, 19 джерел. Об’єкт розробки – база даних навчально-методичних видань кафедри електронних обчислювальних машин. Мета роботи – проєктування бази даних навчально-методичних видань кафедри електронних обчислювальних машин за методом «Сутність-зв’язок» та її обробка. Методи дослідження – порівняння характеристик додатків MySQL Workbench з Microsoft Access, співставлення можливостей MySQL Workbench з можливостями SQL Microsoft Access за наступними напрямками: використання DDL, використання DQL, а також створення вкладених запитів. Створено в MySQL Workbench спроєктовану за методом «Сутність-зв’язок» базу даних навчально-методичних видань кафедри ЕОМ на основі даних репозиторію УДУНТ та даних викладацького складу кафедри. Проведено зрівняння програм MySQL Workbench з Microsoft Access за наступними ознаками: загальні характеристики, інтерфейс та вартість. Виконано зрівняння можливостей MySQL Workbench та SQL Microsoft Access за напрямками дослідження: використання DDL та DQL, створення вкладених запитів. Рекомендовано створену базу даних навчально-методичних видань до використання на сайті кафедри ЕОМ. Переведення лабораторних робіт з SQL Microsoft Access на MySQL Workbench недоцільно, але MySQL Workbench може бути рекомендований до використання здобувачами першого (бакалаврського) ступеня спеціальності «Комп’ютерна інженерія» при виконанні індивідуального завдання з дисципліни «Бази даних».Item Розробка навчальної демонстраційної моделі Ajax- запитів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Таряник, Сергій ВалерійовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 61 сторінках, містить 15 ілюстрацій, 2 таблиць та 24 використаних джерел. В бакалаврській роботі об’єктом дослідження є процес складання вебдодатків з технологією асинхронної передачі даних - Ajax. Предметом даної роботи є технологія AJAX на основі навчальної демонстраційної моделі інформаційної додатку обміну даних. Об’єктом дизайну є веб-сайт, який дозволяє користувачам обмінюватися інформацією, тобто повідомленнями, як у випадку соціальної мережі. За допомогою технології Ajax користувальницький інтерфейс нашого об’єкта дизайну працює у фоновому режимі, тобто веб-додаток, через який веб-сайт надсилає запити на сервер без перезавантаження у фоновому режимі і звідти завантажує потрібні користувачеві дані. Це основна ідея складання теми інтерфейсу користувача сьогодні. Головною перевагою цієї системи є інтуїтивний інтерфейс, який в деталях описує принципи роботи ajax запитів на простих та зрозумілих прикладах. В додатку існує декілька методів які виконують такі дії як: надсилать адресу (ім'я, пошта, нік) на вказану адресу, після вказує код і час виконання запиту, отримують дані за вказаною адресою (ви можете вибрати фільтрацію запитуваних даних), також дозволять вимикати або вимикати налаштування кешу та змінювати налаштування, після показу коду статусу та часу виконання запиту, надсилають номер (ідентифікатор, ім'я, пошта, нік) на вказану адресу, після надсилання вказують код статусу та час виконання запитів також видалять адресу за вказаною адресою, після видалення показує код статусу та час виконання запиту. Мета роботи –розробка навчальної демонстраійної моделі Ajax- запитів. Об’єкт розробки процес складання вебдодатків з технологією асинхронної передачі даних - Ajax.Item Розробка систем аналізу часових характеристик використання динамічної пам’яті в OC Windows(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Моренко, Андрій ОлександровичUKR: Бакалаврська робота виконана на 45 сторінках, містить 22 ілюстрації, 4 таблиці та 16 використаних джерел. В бакалаврській роботі виконано огляд аналогів, також проведено опитування зацікавлених сторін. Проведено огляд літератури необхідної для проектування програмного забезпечення, обрано необхідні технології. Визначено вхідні та вихідні дані, проведено формалізацію задачі а також проведено розробку фізичного проекту. Було спроектовано усю необхідну архітектуру проекту. Спроектовано та реалізовано зручний інтерфейс користувача. Обґрунтовано вибір мови програмування та фреймворків. Мета роботи – створити програму для аналізу часових характеристик використання динамічної пам’яті в OC Windows. Об’єкт розробки – програма для аналізу виділення та розподілення динамічної пам’яті.Item Розробка програмних засобів веб-системи дистанційного обліку навчальної успішності(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Крикунов, Дмитро ВалентиновичUKR: Бакалаврська робота виконана на 47 сторінках, містить 18 ілюстрацій, 1 таблицю та 15 використаних джерел. Об’єкт розробки – веб-системи дистанційного обліку навчальної успішності, її алгоритм та програмна реалізація. Мета роботи – поліпшення процесу передачі інформації щодо навчальних відомостей на кафедру, збереження дати та часу відправки відомості викладачем та її отримання на кафедрі. Методи дослідження – аналіз існуючого програмного забезпечення, подібного до нашого, його порівняння та тестування програмної реалізації. Одержані результати – розроблено веб-додаток по технології SPA. Архітектура програми влаштована так, що при початковому запуску користувач бачить основний контент сайту в браузері, а нові дані завантажуються на ходу при необхідності, наприклад, при прокручуванні або кліку на кнопку. Використання цієї технології дозволило нам досягти максимальної швидкодії та кращого досвіду використання додатку. Для розробки веб-системи було використано сучасний JavaScript фреймворк, а саме React. Результати роботи можуть бути застосовані в університеті та поліпшити процес передачі відомостей на навчальну кафедру.Item Дослідження ефективності експлуатації тепловозів ТЕ33А на ділянках Львівської залізниці(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Лань, Руслан ІгоровичUKR: Бакалаврська робота виконана на 49 сторінках, містить 7 ілюстрацій, 6 таблиць та 16 використаних джерел. Об’єкт дослідження – тепловози серії ТЕ33А виробництва General Electric. Предмет дослідження – методи ефективності використання тепловозів ТЕ33А в залежності від умов їх експлуатації. Мета роботи – дослідження доцільності та ефективності експлуатації тепловозів ТЕ33А на ділянках Львівської залізниці. У вступі обґрунтовано актуальність теми, сформульовано мету, об'єкт та предмет дослідження. Проаналізовано загальні основи управління експлуатаційною роботою та розглянуто основні заходи щодо покращення пропускної здатності залізничних ліній. Наведено основні конструктивні частини тепловоза ТЕ33А компанії General Electric та їх технічні характеристики, а саме дизельний двигун GEVO12, тяговий генератор 5GMG205 та тяговий електродвигун 5GEB30. Проведено дослідження ефективності реалізації сили тяги тепловоза ТЕ33А на ділянках Львівської залізниці, показано особливості тягової характеристики тепловоза ТЕ33А та запропоновано шляхи підвищення сили тяги по зчепленню.Item Проєкт реконструкції безстикової колії з використанням комплексу сучасних машин на довготривало закритому перегоні(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Медвідь, Володимир МироновичUKR: Бакалаврська робота виконана на 52 с., 6 рис., 4 табл., 2 додатки, 5 джерел. В бакалаврській роботі на основі типових технологічних процесів розроблено проект організації робіт з реконструкції (модернізації) безстикової колії з рейок типу Р65 на безстикову конструкцію з рейок типу Р65, залізобетонні шпали, скріплення типу КБ, баласт щебеневий. Реконструкція (модернізація) колії здійснюється за 5 етапів на перегоні довжиною 6 км, що закривається на 10 робочих днів, максимальна потреба монтерів колії склала 48 чоловік. Розроблено графіки виконання робіт на довготривало закритому перегоні довжиною 6 к м.Результати роботи можуть використовуватись колійною машинною станцією під час проведення ремонтних робіт. Об’єкт розробки –технологічний процес реконструкції (модернізації) безстикової колії на довготривало-закритому перегоні. Мета роботи – розробити проект організації робіт на ділянці Д-Е безстикової довжиною 6 км Львівської дистанції колії на основі типових технологічних процесів.Item Розробка програмних засобів аналізу методів захисту JavaScript фреймворків(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Олійник, Ілля ОлександровичUKR: Бакалаврська робота виконана на 105 сторінках, містить 19 ілюстрацій, 9 таблиць та 9 використаних джерел. Під час виконання дипломної роботи були написані веб-додаток на основі фреймворку React, на мові Typescript, та авто тести, які демонструють базові методи захисту вбудовані у фреймворк. На основі автотестів було складено аналіз вразливостей та методи їх усунення. Проведено розробку внутрішніх та зовнішніх систем веб-додатку, розроблений інтерфейс користувача та спроєктовані основні алгоритми та база даних для сайту. Проведено тестування написаної програми. Мета роботи – розробка веб-додатку, який демонструє захист для одного із фреймворків, як для наявних базових методів, так і для власних методів розробника. Об’єкт розробки – веб-сайт «Company».Item Підвищення тягових властивостей легкового автомобіля(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Велоз Круз, Андерсон ЖозелоUKR: Бакалаврська кваліфікаційна робота виконана на 57 сторінках, містить 21 ілюстрацій, 10 таблиць та 11 використаних джерел. В даному дипломному проекті підвищуються тягові характеристики автомобіля Daewoo Lanos 1,5. Підвищення параметрів потужності здіййснюється за рахунок встановлення 4-ступеневої автоматичної коробки передач та підвищення об’єму двигуна до 1700 см3. Для цього виконані необхідні розрахунки на підставі конкретних технічних даних, побудувані графіки та проаналізувані тягово-швидкісні та паливно-економічні властивості модернізованого автомобіля. За результатами розрахунків побудувані зовнішні швидкісні, тягові та динамічні характеристики, визначені прискорення автомобіля на передачах, вивчені залежності швидкості автомобіля від шляху та швидкості автомобіля від часу при розгоні, зроблені розрахунки зупинного шляху автомобіля, досліджена залежність витрати пального від швидкості.Item Використання технологій тепловізійного контролю технічного стану паливної апаратури тепловозних дизелів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Ціник, Іван СергійовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 41 сторінці, містить 7 ілюстрацій, 3 таблиці та 21 використане джерело. Об’єктом дослідження є дизельні установки тепловозів. Предмет дослідження – технологія тепловізійного контролю технічного стану паливної апаратури тепловозних дизелів. Мета роботи – розробка заходів по удосконаленню технології тепловізійного контролю технічного стану паливної апаратури тепловозних дизелів. У вступі обґрунтовано актуальність теми, сформульовано мету, об'єкт та предмет дослідження. У першому розділі проаналізовано наукові праці, присвячені темі роботи. У другому розділі висвітлено та проаналізовано можливості використання тепловізійного методу контролю технічного стану паливної апаратури тепловозних дизелів. Третій розділ присвячено математичному моделюванню процесу нагрівання паливного трубопроводу високого тиску паливної апаратури тепловозних дизелів. У четвертому розділі висвітлені питання охорони праці та пожежної безпеки при обслуговуванні тепловоза в депо.Item Розробка графічної моделі і аналіз роботи станції Львів за умови збільшення обсягів вантажної роботи(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Доскач, Діана ЯрославівнаUKR: Бакалаврська робота виконана на 65 сторінках, містить 36 таблиць та 8 використаних джерел. Об’єкт розробки – технологія роботи сортувальної станції. Мета роботи – виконати аналіз роботи сортувальної станції за умови збільшення обсягів вантажної роботи. Методи дослідження – побудова добового плану-графіка, розрахунок основних показників роботи станції. Виконано аналіз існуючої технології роботи станції за умови збільшення обсягів вантажної роботи. Розроблено добовий план-графік роботи сортувальної станції за умови збільшення обсягів вантажної роботи та визначено основні показники роботи станції. Виконано перевірку технічної оснащеності станції в умовах збільшення вантажної роботи. Аналіз отриманих значень показників показує, що запропонований варіант технології роботи сортувальної станції забезпечує виконання обсягів перевезеня при їх збільшенні. Однак для визначення повної ефективності необхідно провести більш складні і детальні техніко-економічні розрахунки.Item Конструювання колонної станції метрополітену із обґрунтуванням технології її спорудження(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Наріченко, Анастасія ВасилівнаUKR: В бакалаврській роботі виконано аналіз інженерно-геологічних та гідрогеологічних умов будівництва. Проведене варіантне проєктування колонної станції глибокого закладення та виконане техніко-економічне порівняння. Проведений розрахунок конструктивних елементів станційної конструкції методом скінченних елементів на основі модифікованого методу Метродіпротрансу. Обґрунтовано параметри міцності конструктивного елементу тунелю (залізобетонний блок). Обґрунтовано технологію будівництва колонної станції глибокого закладення. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета роботи – конструювання колонної станції метрополітену із обґрунтуванням технології її спорудження. Об’єкт розробки – колонна станція метрополітену глибокого закладення. Метод дослідження – метод скінченних елементів на основі модифікованого методу Метродіпротрансу.Item Стійкість рішення диференційного рівняння, що описує роботу параметричного генератора частоти(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Кокулов, Сергій СергійовичUKR: Було проведено аналіз існуючих методів дослідження стійкості рішення диференційного рівняння, яке описує роботу параметричного генератора частоти на колінеарних магнітних полях, який використовується в якості вторинного джерела живлення і в якості засобу захисту від дії перенапруг, від дії розрядів блискавок. В результаті дослідження розглянуто методи Рауса-Гурвіца, Ляпунова та Матьє-Хілла. Проведено аналіз методів дослідження стійкості рішення нелінійного диференційного рівняння другого порядку та обрано найбільш ефективний, яким виявився метод Матьє-Хілла. Він є доволі не складним та не громіздким. Отримано точки на діаграмі нестійкості, які повністю відображають роботу параметричного генератору частоти на неколінеарних магнітних полях і демонструють роботу пристрою після досягнення ним точки біфуркації. Мета роботи: дослідження стійкість рішення диференційного рівняння, що описує роботу параметричного генератора частоти. Об’єкт дослідження: фізичні процеси в роботі параметричного генератора частоти.Item Проєкт організації робіт з капітального ремонту колії на ділянці А-В Підзамчівської дистанції колії(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Чорна, Аліна ІванівнаUKR: Бакалаврська робота виконана на 37 с., 22 рис., 9 табл., 1 додаток, 9 джерел. В бакалаврській роботі розроблено проект оздоровлення хворого земляного полотна з наявними в ньому дефектами у вигляді баластного ложа і спливів укосів. Для оздоровлення земляного полотна прийнято застосувати дренажну прорізь шляхом осушення баластних лож односторонньою роздільною бортовою вирізкою та відсипати віджимну берму. Вибрано конструкцію із геомембраною для основної площадки земляного полотна. Розраховано всі необхідні об’єми робіт та розроблено заходи з охорони праці під час виконання робіт з оздоровлення земляного полотна. Результати роботи можуть використовуватись колійними машинними станціями з ремонту земляного полотна. Об’єкт розробки – основна площадки земляного полотна залізничної колії. Мета роботи – розробити проектні рішення з підсилення основної площадки земляного полотна.Item Удосконалення системи технічної експлуатації та ремонту тепловозів на підприємстві «Львіввугілля»(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Вельган, Тарас ВолодимировичUKR: Бакалаврська робота виконана на 55 сторінках, містить 5 ілюстрацій, 8 таблиць та 8 використаних джерел. Об’єкт розробки – процес експлуатації та система утримання локомотивів депо «Львіввугілля».. Мета роботи – підвищення ефективності використання тепловозів депо «Львіввугілля» (далі – депо) шляхом аналізу системи технічної експлуатації та розробки шляхів її удосконалення. У результаті аналізу запропоновано ряд заходів з удосконалення системи технічної експлуатації тепловозів, серед яких організація пункту ТО з оглядовими канавами, удосконалення способів обслуговування локомотивів машиністами. Розраховані основні показники ремонту тепловозів ТЭМ2 у депо і запропоновано відповідне технологічне оснащення, яке необхідне для проведення ремонтів даного виду. Розроблено рекомендації по обслуговуванню тепловозів ТЭМ2 машиністами, що перекваліфіковуються з тепловозів ЧМЭ3. Розроблена технологія очищення секцій холодильника при перевірці на протікання охолоджувачів. Для цього підібрано додаткове обладнання для створення необхідного тиску подачі водоповітряної суміші в секцію холодильника. Результати роботи можуть бути впроваджені у локомотивному депо. Результати роботи можуть стати основою для створення дослідної установки, яка дозволить впровадити метод очищення секцій холодильника при їхній перевірці.Item Двоканатна підвісна вантажна дорога з кільцевим рухом. Комплексний проект. Імітаційне моделювання динаміки приводу зі шківом змінного моменту інерції(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Гроза, Єгор СергійовичUKR: Обсяг кваліфікаційної роботи – 55 аркушів, кількість рисунків – 21. Метою кваліфікаційної роботи є виконати проектний розрахунок вантажної канатної дороги з кільцевим рухом; встановити діапазон зміни моменту інерції шківа під час перехідних процесів у роботі приводу канатної дороги. Для досягнення поставленої мети у кваліфікаційній роботі вирішений ряд завдань, основними з яких є наступні: виконаний огляд і аналіз відомих існуючих конструкцій канатних доріг, та виконаний аналіз відомих патентних рішень; виконаний проектний розрахунок приводу зі шківом змінного моменту інерції; виконаний імітаційне моделювання приводу зі шківом змінного моменту інерції за допомогою програми Solidworks із застосування додатку SW Motion; отримані графіки моменту інерції та власної частоти; зроблені висновки за результатами виконання роботи; виконаний ряд графічних матеріалів, що ілюструють дану роботу, а також підготовлена відповідна презентація.Item Аналіз маневрової роботи на вузловій станції(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Брик, Андрій ІвановичUKR: Бакалаврська робота виконана на 55 сторінках, містить 9 ілюстрацій. 6 таблиць та 16 використаних джерел. Об’єкт дослідження – маневрова робота на вузловій станції. У дипломному прєкті досліджено маневрову роботу вузлової станції. Розглянуто вимоги нормативних документів та інстукцій, а також вимоги до проєктування сортувальних станцій. Досліджуючи тривалість окремих напіврейсів при перестановці вагонів, пропонується виконання маневрової роботи з максимально можливою кількістю вагонів, що дозволить зменшити час виконання маневрової роботи та ефективно використовувати тяговий рухомий склад. Підвищення паливної економічності маневрових тепловозів може бути досягнуто організаційними заходами по покращенню використання локомотивів, а також за рахунок технічних рішень, що дозволяють покращити витратні характеристики дизелів, їх використання і теплотехнічний стан. Мета роботи – дослідження технології маневрової роботи з підвищенням паливної економічності маневрових локомотивів.Item Проєкт виконання середнього ремонту ділянки колії в умовах Бродівської дистанції колії Львівської залізниці(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Монастирська, Марія ВолодимирівнаUKR: Бакалаврська робота виконана на 51 сторінках, містить 14 ілюстрацій, 1 додаток, 9 таблиць та 19 використаних джерел. В бакалаврській роботі розроблено технологію виконання середнього ремонту колії із використанням колійної техніки з розробкою графіка виконання підготовчих, опоряджувальних, основних робіт у «вікно» та графіку «по днях», проведено дослідження розподілу напружень у баласті залізничної колії і встановлено, що напруження під шпалою розподіляються нерівномірно вздовж шпали, на кінцях шпали напруження є вищими, аніж у центральній частині шпали. Максимальні напруження концентруються у центрі призми і становлять 43 кПа, а на поверхні баластної призми виникають по краях шпали і максимальне їх значення становить 43 кПа. Також розглянуто роботи по виконанні робіт при одинокій заміні шпал і рейок та приведені шкідливі і небезпечні фактори, дії працівників в небезпечних ситуаціях. Об’єкт дослідження – технологічний процес середнього ремонту колії та баластний шар залізничної колії. Мета роботи – розробити технологічний процес виконання середнього ремонту колії та дослідження напруженого-деформованого стану баласту залізничної колії. Методи дослідження – використання методів на основі типових технологічних процесів виконання середнього ремонту з урахуванням характеристик та умов ділянки Бродівської дистанції колії та дослідження напруженого-деформованого стану баласту залізничної колії з використанням скінченно-елементного аналізу.Item Модернізація автономних локомотивів з використанням модульних силових установок(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Демків, Назарій ВолодимировичUKR: Бакалаврська робота виконана на 51 сторінці, містить 17 ілюстрації, 9 таблиць та 11 використаних джерел. Об’єкт дослідження – різні типи гібридних установок для тягового рухомого складу. Мета роботи – дослідження ефективності роботи силових установок тепловозів у перехідних режимах, шляхом застосування накопичувача енергії в силовому енергетичному колії. Методи дослідження – математичні методи дослідження ефективності застосування накопичувачів електричної енергії, враховуючи режими експлуатації тягового рухомого складу. Проаналізовано схеми роботи гібридних локомотивів з використанням сучасних світових технологій. Встановлено кількість ланок накопичувача енергії, його габаритні розміри, загальну маси накопичувача енергії, питому витрату палива, кількість зекономленого палива, годинну витрату палива та відповідно ККД тепловоза з накопичувачем енергії. Результати роботи можуть бути використані при проектуванні гібридних локомотивів, що дозволить зменшити витрати палива та підвищити економічність роботи тягового рухомого складу при різних режимах його експлуатації.Item Удосконалення технології ремонту електричних машин в умовах Львівського ЛРЗ(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Говдиш, Дмитро ТарасовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 55 сторінках, містить 3 ілюстрації, 4 таблиці та 14 використаних джерел. Об’єкт розробки – технологія ремонту електричних машин на Львівському ЛРЗ. Мета роботи – удосконалення технології ремонту електричних машин в умовах Львівського ЛРЗ. Методи дослідження використовують в удосконаленні процесу ремонту тягових електричних двигунів на Львівському локомотиворемонтному заводі шляхом реконструкції електромашинного цеху та удосконалення технології випробувань тягових електричних двигунів. Для досягнення вказаної мети у дипломному проекті проаналізовано технологічний процес ремонту тягових електродвигунів, запропоновано проект реконструкції та відповідне технологічне оснащення. Розглянуто організацію виробничого процесу ремонту в цеху з основними показниками та необхідною виробничою площею цеху. Опрацьовано проект технічного переоснащення електромашинного цеху, як можливості збільшення потужності ЛРЗ.