Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Permanent URI for this community
UK:
В даному репозітарії представлені електронні версії статей, автори яких є членами спільноти університету.
Повний випуск кожного "Вісника ..." доступний в Національній бібліотеці України імені В. І. Вернадського або на сайті журналу "Наука та прогрес транспорту."
З 2013 року виходить під назвою "Наука та прогрес транспорту."
EN:
This repository contains e-articles whose authors are members of the community of the university.
Full version of each "Vesnik ..." is available at the Vernadsky National Library of Ukraine or on the website of the journal " Science and Transport Progress "
Since 2013, under the title of " Science and Transport Progress."
Browse
Browsing Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 1305
Results Per Page
Sort Options
Item Вип. 1 Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003)UK: У статтях наведені наукові дослідження, виконані авторами в Дніпропетровськом національному університеті залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна та інших організаціях. Статті присвячені вирішенню актуальних питань залізничного транспорту по наступних напрямках: автоматизовані системи керування, екологія на транспорті, економіка транспорту, електричний транспорт, залізнична колія, моделювання задач транспорту та екології, ремонт та експлуатація засобів транспорту, рухомий склад і тяга поїздів, транспортне будівництво. Вісник становить інтерес для працівників науково-дослідних організацій, викладачів вищих навчальних закладів, докторантів, аспірантів, магістрантів та інженерно-технічних працівників.Item Темпи реформування системи управління на залізницях окремих держав світу(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003) Тесленко, Тетяна ВікторівнаUK: Зміст статті передбачає аналіз темпів реформування структур управління залізничним транспортом в Німеччині, Польщі та Росії.Item Порівняльний аналіз та впровадження результатів практичних розрахунків земляного полотна з варіацією динамічного впливу(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003) Бугайов, Андрій Костянтинович; Петренко, Володимир Дмитрович; Тютькін, Олексій Леонідович; Цепак, Станіслав ВладиславовичUKR: В роботі викладено результати аналізу динамічного впливу на роботу земляного полотна при переході на швидкісний рух. Наведено впровадження методу конечних елементів у розрахунки під час модернізації реальних споруд.Item Аналіз реформування структур управління залізничним транспортом у розвинених країнах Європи(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003) Бараш, Юрій СавелійовичUK: У статті аналізуються проміжні результати реформування структур управління залізничним транспортом у розвинених європейських країнах після прийняття декларацій Європейського Союзу (ЄС) з цього питання. Зроблено висновок про те, що уряди європейських країн по-різному ставляться до вимог Директив ЄС та не завжди вважають за необхідне реформувати структуру управління залізничним транспортом.Item Імовірнісне прогнозування параметричної надійності корпусів букс електровозів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003) Костін, Микола Олександрович; Артемчук, Віктор ВасильовичUKR: Виконано імовірнісне прогнозування параметричної надійності корпусів букс колісних пар електровозів за критерієм зносу. Знайдено закон розподілу величини діаметра D корпуса при будь-якому значенні пробігу l електровоза. Виконано прогнозування величини імовірності відмови корпусів букс різних типів електровозів за пробіг до ПР 3, тобто за Lk – L0. При цьому розрахунки виконано для нових корпусів, відновлених наплавкою і залізненням.Item Современные тенденции развития конструкций тележек локомотивов(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2003) Клименко, Ирина ВладимировнаRU: В статье приводится описание современных конструкций тележек с улучшенными динамическими характеристиками для скоростных электровозов и тепловозов зарубежного и украинского производства, а также тенденции развития отечественного электровозостроения.Item Прогнозирование показателей движения вагонов иностранных собственников на основе нечетких моделей исходных данных(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2003) Андрющенко, Вадим Александрович; Скалозуб, Владислав Васильевич; Цейтлин, Семен Юльевич; Великодный, В. В.UKR: Побудовано аналоги топологічних рівнянь Мейсона для нечітких потокових графів. Розглянуто питання прогнозування строків руху іновагонів на основі нечітких даних про процеси перевезень.Item Критерии определения допускаемой скорости движения в кривых(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2003) Курган, Николай БорисовичUK: Проаналізовані наявні критерії визначення допустимої швидкості руху в кривих, вказані напрямки розвитку при розгляданні швидкісного руху.Item Воспоминания доцента Р. С. Липовского (ДИИТ)(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2003)Item Экономико-правовые проблемы формирования качественно новой системы транспортных сообщений СНГ в условиях становления современного рыночного хозяйства(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2003) Покотилов, Анатолий АнтоновичRU: В статье исследуются экономико-правовые проблемы и основные направления формирования нового качества системы транспортных сообщений СНГ в условиях становления современного рыночного хозяйства.Item Аналіз електромагнітного впливу тягового електропостачання на роботу рейкових кіл і моделювання протікання тягового струму в рейках(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003) Гаврилюк, Володимир ІллічUK: На основі аналізу літературних даних наведено уточнену математичну модель, що описує електромагнітні процеси в рейкових колах під час проходження по ним електрифікованого рухомого складу. Модель враховує індуктивний вплив струму в контактному проводі та розтікання струму в землі. Проведено розрахунки зворотного тяглового струму в рейках і потенціалу рейок на ділянці між локомотивом та тягловою підстанцією. Наведено аналіз результатів.Item Метод автоматизированного измерения контактного давления реле железнодорожной автоматики(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2003) Профатилов, Владимир ИвановичUK: У даній статті запропоновано метод автоматизованого вимірювання контактного тиску реле залізничної автоматики. Метод грунтується на особливостях конструкції електромагнітних реле залізничної автоматики, в яких відпадання якоря здійснюється під дією власної ваги якоря. Даний метод дозволяє вирішити комплексну задачу автоматизації вимірювання механічних параметрів електромагнітних реле залізничної автоматики без зняття кожуха відповідно до експлуатаційно-технічних вимог до реле першого класу надійності.Item Динамическое поведение систем с несимметричными кусочно-линейными упругими характеристиками(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2003) Волкова, Виктория ЕвгеньевнаUK: При теоретичному дослідженні коливань виникає необхідність побудови математичної моделі. Для цього використовують дані технічних креслень, описів, а також іншу документацію, яка містить інформацію про структуру і значення окремих параметрів. Проте в деяких випадках ця інформація може бути недостатньою. Ефективним при цьому виявляється використання методів ідентифікації систем. Вони полягають у побудові математичної моделі об'єкта по експериментальних записах.Item Определение эффективной структуры пассажирского поезда(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2003) Босов, Аркадий Аркадьевич; Момот, Е. А.RU: Предложена методика определения вариантов рациональной структуры пассажирского поезда.Item Устойчивость некоторых бетонов в растворах борфтористоводородной кислоты(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2003) Ивасюк, О. А.; Пшинько, Александр Николаевич; Плахотник, Владимир Николаевич; Заяц, Юрий ЛьвовичRU: Исследовано действие водных растворов борфтористоводородной (БФВ) кислоты на бетоны, обычно используемые в качестве напольных материалов. Показано значительное разрушающее действие кислоты, обусловленное комбинированным влиянием высокой кислотности и фторида водорода. Установлено наличие ингибирующего влияния суперпластификатора «Mapefluid» на скорость разрушения и высказаны гипотезы по поводу механизма этого влияния.Item Оценка коэффициентов запаса выносливости и эквивалентных по разрушающей способности циклических напряжений по данным натурных испытаний подвижного состава(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2003) Горобец, Владимир ЛеонидовичRU: С целью уточненного определения коэффициентов запаса выносливости несущих конструкций подвижного состава и расчета амплитуд эквивалентных по разрушающей способности симметричных циклов их нагружения предлагается расчетная модель, которая учитывает распределение параметров циклов нагрузки несущей конструкции в эксплуатационных условиях.Item Коливання прогінних будов типу 690/7к під час руху по ним поїздів із порожніх піввагонів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003) Борщов, Володимир Ілліч; Журбенко, Михайло Кузьмич; Распопов, Олександр СергійовичUK: У роботі розглядається поведінка прогінних будов з розрахунковим прогоном 110 м, виготовлених за типовими проектами 690/7 або 690/7К під час руху по ним поїздів із порожніх піввагонів.Item Вип. 2 Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003)UK: У статтях наведені наукові дослідження, виконані авторами в Дніпропетровськом національному університеті залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна та інших організаціях. Статті присвячені вирішенню актуальних питань залізничного транспорту по наступних напрямках: автоматизовані системи керування, екологія на транспорті, економіка транспорту, електричний транспорт, залізнична колія, моделювання задач транспорту та екології, ремонт та експлуатація засобів транспорту, рухомий склад і тяга поїздів, транспортне будівництво. Вісник становить інтерес для працівників науково-дослідних організацій, викладачів вищих навчальних закладів, докторантів, аспірантів, магістрантів та інженерно-технічних працівників.Item Исследования напряженно-деформированного состояния пути со скреплением КПП(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2003) Уманов, Марк Ионович; Ковалев, Вячеслав Викторович; Сова, С. Н.UK: Проведена оцінка напружено-деформованого стану колії зі скріпленнями КПП під впливом дослідного рухомого складу, а також жорсткостних характеристик такої колії. Зіставлення цих показників з аналогічними для колії зі скріпленнями КБ показали досить близьку відповідність.Item Обґрунтування параметрів плану лінії для ліквідації бар’єрних місць при реконструкції залізниці(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003) Рибкін, Віктор Васильович; Курган, Микола Борисович; Халіпова, Наталія Володимирівна; Харлан, Володимир ІвановичUK: Запропонований підхід обґрунтування параметрів плану лінії для ліквідації бар’єрних місць базується на моделюванні просторових коливань вантажного і пасажирського вагонів, що забезпечує комфортабельність їзди пасажирів при провадженні швидкісного руху.