Випуск 41
Permanent URI for this collection
UK:
Зі статтями авторів, що не працюють в ДНУЗТ, можна ознайомитится на сайті Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського або на сайті журналу "Наука та прогрес транспорту."
EN:
Articles of authors who are not employees DNURT, is available online at Vernadsky National Library of Ukraine or on the website of the journal " Science and Transport Progress "
Browse
Browsing Випуск 41 by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 37
Results Per Page
Sort Options
Item Теорія руйнування ортотропних матеріалів у вигляді залишків застиглого пеку в котлах залізничних цистерн(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Куліченко, Анатолій Якович; Мілянич, Андрій РомановичUK: Для визначення умов руйнування ізотропних матеріалів при тривісному напруженому стані запропоновано більшу кількість критеріїв та наведено припущення, що для визначення умов руйнування ортотропних матеріалів можна застосовувати енергію формозмінення.Item Порівняльна оцінка опору втомі матеріалу напівоброблених осей, виготовлених за прогресивними технологіями(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Мямлін, Сергій Віталійович; Горобець, Володимир Леонідович; Бондарєв, Олександр Матвійович; Письменний, Евген Олександрович; Скогарєв, Ігор ЄвгеновичUK: В статті проведений аналіз результатів порівняльних випробувань з визначення границі витривалості матеріалу в напівоброблених осях, виготовлених за різними технологіями та зроблені висновки щодо перспективності та стабільності нової технології виготовлення напівоброблених осей.Item Визначення ступеня пошкоджень залізобетонних прогонових будов залізничних мостів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Пшінько, Олександр Миколайович; Сальнікова, Ірина ВалеріївнаUK: При поточному утриманні штучних споруд у надійному стані виникає важливе питання: визначення ступеня дефектності та пріоритетності виконання ремонтних робіт на залізобетонних прогонових будовах, що знаходяться в експлуатації. Основною метою роботи є мінімізація впливу людського фактору на визначення пріоритетності проведення ремонтних робіт на дефектних штучних спорудах за допомогою наведеної методики.Item Структурообразование в модифицированных бетонах(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Коваленко, Валентина ВладимировнаRU: В работе исследованы этапы структурообразования в модифицированных бетонах, влияние технологических особенностей производства на морфологию структурных составляющих цементных кристаллогидратов, показаны пути разработки новых составов бетонов с повышенными физико-механическими характеристиками.Item Исследование параметров модернизированного земляного полотна(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Петренко, Владимир Дмитриевич; Алхдур, Ахмад Муса Махмуд; Тютькин, Алексей Леонидович; Ковалевич, В. В.RUS: В статье приведены результаты анализа напряженно-деформированного состояния земляного полотна при модернизации.Item Комплексное исследование причин, влияющих на колебание времени выполнения работ при деповском ремонте полувагонов(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Мямлин, Владислав ВитальевичRUS: Исследованы различные факторы, которые оказывают случайное влияние на колебание времени выполнения ремонтных работ на полувагонах в депо, что не позволяет в полной мере использовать существующий поточный метод ремонта. Делается вывод, что поток ремонта вагонов представляет собой сложную человеко-машинно-вагонную систему, носящую вероятностный характер. Предлагается форма организации производства, позволяющая существенно снизить влияние случайных факторов и повысить производительность труда при ремонте вагонов.Item Переход на модель высокоэффективной национальной экономики – реальный путь решения экономических проблем в государстве(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Пшинько, Александр Николаевич; Мямлин, Владислав Витальевич; Мямлин, Сергей ВитальевичRUS: Показаны отдельные положения принципиально новой экономической модели хозяйствования, в основу которой положена «Теория высокоэффективной национальной экономики». Данная модель является безинфляционной и кризисоподавляющей. По своей сути модель имеет чёткую социальную направленность, хотя не исключает рыночные отношения и частную собственность на средства производства. Переход национальной экономики на эту модель хозяйствования позволит уже в первые годы увеличить ВВП в несколько раз.Item До питання прогнозування динаміки цін у процесі оцінки майна(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Гненний, Олег МиколайовичUK: Розглянуто питання короткострокового, середньострокового та довгострокового прогнозування динаміки цін. Запропоновано удосконалення методів короткострокового прогнозування на основі експоненціального згладжування. Розроблено модифіковану авторегресійну модель різниць першого порядку для середньострокового прогнозування. Запропоновано метод побудови апроксимуючої функції різниць першого порядку як лінійної комбінації тригонометричних функцій, яка може використовуватись для довгострокового прогнозування.Item Аналіз виникнення несправностей та зносу елементів шворневої балки піввагона(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Анофрієв, Василь Григорович; Донєв, Олександр Анатолійович; Мацюк, Антон Сергійович; Оберняк, Сергій МиколайовичUKR: Корозійному зносу в різному ступені піддаються всі елементи рами і кузова, але найбільш проблемним їх елементом є шворнева балка. Робота з технічного діагностування вагонів, які відпрацювали не менше 22 років, дала можливість отримати уявлення про частоту появи типових несправностей, місцях їх дислокації та величинах корозійних пошкоджень рами вагонів моделей 12-532 та 12-119 і може бути використана для прогнозування залишкового ресурсу і конструктивного доопрацювання вузлів.Item Конкурентоспроможність залізничного транспорту в умовах нового організаційно-господарського механізму функціонування інфраструктури(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Міщенко, Максим ІвановичUK: Досліджується транспортна інфраструктура залізниць країн ЄС-27 в умовах нового організаційно-господарського механізму функціонування, а також динаміка рівня конкурентоспроможності залізничного транспорту як результат реформування залізниць країн ЄС-27, за умов реалізації Європейського транспортного законодавства.Item Показники якості електричної енергії в лініях зовнішнього електропостачання системи електричної тяги постійного струму(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Петров, Андрій Володимирович; Саблін, Олег ІгоровичUK: Викладено результати досліджень, в яких аналізуються чисельні значення деяких основних показників якості електроенергії в лініях зовнішнього електропостачання системи електричної тяги постійного струму. В якості доповнення приведені величини додаткових і основних втрат електроенергії в них.Item Визначення об’ємів робіт для зняття обмежень швидкості, пов’язаних з планом лінії(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Корженевич, Іван Петрович; Курган, Микола Борисович; Хмелевська, Неля ПетрівнаUK: Найбільша кількість обмежень пов'язане з параметрами і станом кривих ділянок колії. Для складних ділянок плану лінії розроблена методика визначення вартості перевлаштування кривих при введенні швидкісного руху. Встановлено закон зміни обсягів робіт залежно від методів перебудови кривої: розширення існуючого земляного полотна, присипка нового земляного полотна до існуючого або винесення земляного полотна на нову трасу.Item Анализ влияния условий сцепления на фактор износа гребней колесных пар локомотивов(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Афанасов, Андрей Михайлович; Кийко, Анатолий Иванович; Арпуль, Сергей ВикторовичRUS: Приведен анализ влияния различных факторов (значение направляющего усилия, угла набегания колеса на рельс, применение песка) на показатель износа гребней колесных пар локомотивов.Item Теоретичні аспекти та методи ідентифікації параметрів пристроїв системи електричної тяги. Метод миттєвих потужностей; паралельне з’єднання елементів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Міщенко, Тетяна МиколаївнаUK: Пропонується новий метод ідентифікації параметрів пристроїв систем електричної тяги. Представлені чисельні розрахунки часових і струмових залежностей еквівалентних параметрів двополюсника, схема заміщення якого виглядає як паралельне з’єднання пасивних елементів; розрахунки виконано для електровозів ДС3 і 2ЕС5К.Item Дослідження впливу швидкості розпуску составів на переробну спроможність сортувальних гірок(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Козаченко, Дмитро Миколайович; Левицький, Ілля Юхимович; Болвановська, Тетяна ВалентинівнаUKR: В статті виконано дослідження впливу швидкості розпуску составу на умови розділення відчепів та кількість вагонів, що потребують повторного сортування через нерозділення їх на розділових стрілках. Удосконалено методику розрахунку переробної спроможності сортувальних гірок.Item Оцінка економічної ефективності усунення обмежень швидкості руху поїздів, пов’язаних зі станом залізничної колії(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Босов, Аркадій Аркадійович; Курган, Микола Борисович; Курган, Дмитро Миколайович; Байдак, Сергій ЮрійовичUKR: Приведена методика, яка дозволяє на рівні інженерних розрахунків отримати попередні результати щодо економічної ефективності усунення обмеження швидкості руху поїздів.Item Оцінка надійності технологічного процесу наплавлення(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Артемчук, Віктор Васильович; Мухіна, Наталія АнатоліївнаUK: В роботі розглянуто фактори, що впливають на надійність технологічного процесу наплавлення. Представлені результати аналізу причин, що викликають появу дефектів та відхилення від заданих механічних властивостей. Показано, що одним із важливих факторів, що впливають на надійність технологічного процесу наплавлення, є електричні режими, параметри яких залежать не тільки від встановлення наплавником-оператором, а й від якості живлячої енергії. Звернуто увагу на вплив параметрів процесу на надійність при багатошаровому наплавленні.Item Проблеми методики оцінки стану і рівня системи фінансової безпеки підприємств залізничного транспорту(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Почечун, Олена ІгорівнаUK: В статті на перший план для підприємств залізничного транспорту виходять питання ефективної методики оцінки стану і рівня системи фінансової безпеки підприємства залізничного транспорту. Таким чином, актуальність статті зумовлена саме цією проблемою. Недостатня увага до проблем розробки методики оцінки системи фінансової безпеки на транспорті може призвести до втрати фінансової стійкості та фінансової незалежності підприємства, що може спричинити банкрутство підприємства. Завданням є забезпечення високого рівня фінансової безпеки на підприємствах залізничного транспорту.Item Дослідження поздовжнього профілю жорстких хрестовин на залізобетонних брусах(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Орловський, Анатолій Миколайович; Каленик, Костянтин Леонідович; Ковальчук, Віталій ВолодимировичUK: У даній роботі досліджено вплив поздовжнього профілю жорстких хрестовин типу Р65 марки 1/11 на залізобетонних брусах на взаємодію колії та рухомого складу в зоні нерівностей на поверхні кочення.Item Шляхи підвищення ефективності енергетичних підрозділов залізничного транспорту(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Габрінець, Володимир Олексійович; Христян, Євген Васильович; Титаренко, Ігор ВалерійовичUK: У статті представлено обґрунтування подальшого впровадження теплонасосної та теплоакумулюючої техніки в системах теплопостачання на об’єктах залізничного транспорту. Показано значні переваги такої техніки перед існуючими системами, насамперед за рахунок значного скорочення потреб у дефіцитних видів палива та її екологічності.