2011
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2011 by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 27
Results Per Page
Sort Options
Item Аналіз динаміки зміни «умовних» втрат електричної енергії в тяговій мережі(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Кузнецов, Валерій Геннадійович; Кирилюк, Тетяна Ігорівна; Сергатий, Ю. М.UKR: У статті проведений аналіз динаміки зміни «умовних» втрат електричної енергії в тяговій мережі на Одеській залізниці. Дані рекомендації по зменшенню питомих втрат.Item Електрифікація транспорту № 2(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011)UK: У статтях наведені наукові дослідження, виконані авторами в Дніпропетровськом національному університеті залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна та інших організаціях. Статті присвячені висвітленню сучасних наукових проблем, пов’язаних з електрифікованим транспортом, а саме, питання електропостачання, електромагнітної сумісності, проблеми рухомого складу, енергозбереження, автоматизації і діагностики пристроїв електропостачання.Item Дослідження впливу пуску та роботи електродвигуна (ДК-409) компресора (ЭК-7б) при номінальних параметрах на нагрівання ізоляції якоря(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Краснов, Роман Володимирович; Шаповалов, Андрій В’ячеславовичUKR: В статті показано дослідження впливу пуску та усталених режимів роботи при номінальних параметрах електродвигуна компресора на нагрівання його ізоляції якоря. На базі отриманої методики можливо визна-чити величину перегріву при різних режимах його роботи, що відрізняються від номінального, які в пода-льшому будуть використані для оцінки ступеню їх впливу на стан ізоляції.Item К вопросу об интеграции технологий экспертной системы задачи текущего контроля состояния схемы секционирования контактной сети в АРМе участкового энергодиспетчера(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Войтиков, Д. В.; Иванов, Валерий ВладимировичRU: Рассматривается решение практической проблемы интеграции экспертной системы с эксплуатируемым программным обеспечением и БД, на примере конкретного АРМа железнодорожного энергодиспетчера. Рассматриваются варианты интеграции. Приводятся результаты тестирования временных характеристик работы прототипа интегрированной системы на реальном объекте внедрения.Item Вплив рекуперації та вибігу електрорухомого складу на його енергетичні показники(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Костін, Микола Олександрович; Саблін, Олег Ігорович; Нікітенко, Анатолій ВолодимировичUKR: В роботі виконано оцінку впливу рекуперативного гальмування і вибігів електрорухомого складу на якість рекуперованої електроенергії, а також на енергетичні показники електрорухомого складу. Числові розрахунки виконано для трамваїв ТЗД, а також для електровозів ВЛ8, що експлуатуються на ряді ділянок Придніпровської залізниці.Item Модернізація фідерної автоматики на тяговій підстанції постійного струму(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Куделька, О. В.; Ляшук, Віталій МихайловичUKR: Виконано обґрунтування можливості використання фідерної автоматики нового покоління на тяговій підстанції ЕЧЕ – 43, м. Новомосковськ.Item Обґрунтування і методика визначення форми та параметрів струму компенсуючого пристрою тягових мереж(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Петров, Андрій Володимирович; Костін, Микола ОлександровичUKR: Приведена методика визначення форми та параметрів струму компенсуючого пристрою для зниження непродуктивних втрат електроенергії в тяговій мережі постійного струму. Наведені часові залежності такого струму для реально діючої ділянки Придніпровської залізниці.Item Дослідження можливості використання технічних заходів, що підвищують надійність тягових агрегатів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Воронов, М. М.; Ляшук, Віталій МихайловичUKR: Запропоновано модернізацію для підвищення надійності тягових агрегатів та розглянуто питання діагностики устаткування.Item Розвиток методики визначення електричних показників якості покриттів в ресурсозберігаючих установках імпульсного електролітичного відновлення деталей електрорухомого складу залізниць(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Бондар, Олег ІгоровичUKR: В роботі викладено узагальнену методику аналізу параметричного електричного кола з електролізером імпульсного осадження мідних покриттів методом перетворення змінних. За допомогою цього методу вперше отримано аналітичну часову залежність прикатодного спаду напруги у колі із зазначеним електролізером. Представлено також залежність зміни у часі максимального значення прикатодного спаду напруги в цьому колі.Item Визначення траєкторії розташування контактного проводу для фізичної моделі взаємодії контактної підвіски зі струмоприймачем електрорухомого складу(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Босий, Дмитро Олексійович; Мандич, Валентин ГригоровичUK: В статті приведено методологію визначення траєкторії контактного проводу для фізичної моделі для різних типів контактних підвісок. На підставі аналітичних виразів в загальному вигляді визначено необхідні довжини контактного проводу для монтажу на кільцевому стенді.Item Дослідження зносу накладок струмоприймачів електрорухомого складу постійного струму(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Баб’як, Микола Олександрович; Недужа, Лариса Олександрівна; Котик, В. Я.UK: Подано деякі дані експлуатаційних випробувань накладок струмоприймачів електровозів постійного струму.Item Перехідні процеси в електротяговій мережі змінного струму при вмиканні силового трансформатора електровоза ДС3 у режимі холостого ходу(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені акдеміка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Міщенко, Тетяна МиколаївнаUK: В статті приведено аналіз математичних моделей систем змінного струму,в які поступово підключаються елементи тягової мережі, «тягова підстанція – пристрій поперечної компенсації – тягова мережа – електровоз ДС3» та вмикання силового трансформатора в режимі холостого ходу, в залежності від фідерної напруги та відстані електровоза від тягової підстанції. Виконані чисельні розрахунки та аналіз струму намагнічування трансформатора, напруги та струмів в системі електропостачання.Item Реалізація двозонного захисту фідерів тягових підстанцій постійного струму 3,3 кВ на мікропроцесорному комплекті(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Данилов, Олексій Анатолійович; Рябокінь, Борис АнатолійовичUK: В статті розглянуто можливість застосування мікропроцесорного захисту в якості двозонного захисту фідерів тягових підстанцій постійного струму при використанні нових швидкодіючих вимикачів.Item Релейний мікропроцесорний захист системи тягового електропостачання, оснований на новій ознаці. 2. Схемне рішення(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Михаліченко, Павло Євгенович; Костін, Микола ОлександровичUKR: У статті запропоновано схемне рішення системи захисту, оснований на новій ознаці визначення аварійного режиму системи тягового електропостачання постійного струму, а саме, швидкість спадання напруги фідера тягової підстанції. Дана ознака дозволяє визначити вид короткого замикання.Item Електрифікація, як все починалось…(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Максимчук, В. Ф.; Лагута, І. І.; Сиченко, Віктор ГригоровичUKR: Розглянуто історію електрифікації залізничного транспорту, перспективи електрифікації та її сучасний стан.Item Определение расхода электроэнергии на проведение приёмо-сдаточных испытаний тяговых электрических машин(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Афанасов, Андрей МихайловичRUS: В статье приведена методика определения полезной энергии, которая тратится на выполнение отдельных пунктов программы приемосдаточных испытаний тяговых электрических машин.Item Енергетичні характеристики і показники електротягових мереж системи постійного струму(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Костін, Микола Олександрович; Петров, Андрій ВолодимировичUKR: Представлено методики визначення та результати розрахунків деяких енергетичних характеристик і показників в мережах системи електричної тяги постійного струму. Проаналізовано характер та причини їх поведінки.Item Електрифікація транспорту № 1(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011)UK: У статтях наведені наукові дослідження, виконані авторами в Дніпропетровськом національному університеті залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна та інших організаціях. Статті присвячені висвітленню сучасних наукових проблем, пов’язаних з електрифікованим транспортом, а саме, питання електропостачання, електромагнітної сумісності, проблеми рухомого складу, енергозбереження, автоматизації і діагностики пристроїв електропостачання.Item Дослідження протикорозійного захисту підземних металевих споруд на електролітичній моделі(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Шевельов, Д. А.; Дьяков, Віктор ОлексійовичUKR: Проведено дослідження достовірності корозійних вимірювань потенціалів підземних споруд по відношенню до сталевого і мідно-сульфатного електрода. Виконано порівняння ефективності електродренажного захисту в лабораторних умовах.Item Можливість реалізації активної фільтрації перешкод тягового струму у колах СЦБ та зв’язку електрифікованих залізниць(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Бондаренко, Юрій СергійовичUK: У статті розглянуте питання впливу тягового струму електрорухомого складу на кола СЦБ та зв’язку електрифікованих залізниць, розглянуто можливість використання принципів активної фільтрації сигналів із застосуванням фізичного моделювання впливу тягового струму.