Випуск 28
Permanent URI for this collection
UK:
Зі статтями авторів, що не працюють в ДНУЗТ, можна ознайомитится на сайті Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського або на сайті журналу "Наука та прогрес транспорту."
EN:
Articles of authors who are not employees DNURT, is available online at Vernadsky National Library of Ukraine or on the website of the journal " Science and Transport Progress "
Browse
Browsing Випуск 28 by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 39
Results Per Page
Sort Options
Item Основи розрахунку тунельних конструкцій у випадку прогресуючого обвалення(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009) Тютькін, Олексій ЛеонідовичUKR: В роботі представлено результати розробки основ розрахунку та подальшого аналізу його результатів на основі енергетичної теорії міцності тунельних конструкцій. Проведено практичний розрахунок станції мілкого закладення колонного типу у випадку прогресуючого обвалення.Item Формування ринку корпоративних облігацій в Україні з метою залучення інвестиційних ресурсів на підприємстві(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009) Каламбет, Світлана Валеріївна; Міро, І. М.UK: Проаналізовано вітчизняний досвід залучення фінансових ресурсів на підприємстві. Розглянуті можливості та обмеження щодо залучення коштів державними підприємствами. Виходячи із обмежень державних підприємств щодо залучення фінансових ресурсів, розроблені рекомендації по доцільності альтернативних форм кредитування діяльності підприємств, таких як внутрішні облігаційні позики.Item Взаимодействие форм потери устойчивости сжатого тонкостенного швеллера при предварительном местном выпучивании(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2009) Ракша, Сергей ВасильевичRUS: Рассматривается связанная потеря устойчивости тонкостенных стержней с предварительным местным выпучиванием, с учетом общего начального несовершенства формы, эксцентриситета приложения сжимающей силы и взаимного влияния общей и местной форм выпучивания.UK: Розглядається зв’язана втрата стійкості тонкостінних стержнів з попереднім локальним випучуванням при врахуванні загальної початкової недосконалості форми, ексцентриситету прикладення стискаючої сили і взаємного впливу загальної і локальної форм випучування.Item Удосконалення технології взаємодії підприємств гірничо-метулургійного комплексу на напрямку Донбас-Кривбас із використанням жорсткого графіку руху поїздів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009) Папахов, Олександр Юрійович; Логвінова, Наталія ОлександрівнаUKR: При перевезенні сировини між підприємствами гірничо-металургійного комплексу на напрямку Донбас – Кривбас використовується значна кількість рухомого складу Укрзалізниці та приватних вагонів металургійних підприємств, які простоюють в очікуванні вантажних операцій на кінцевих станціях і погіршують оберт вагонів та знижують продуктивність їх використання за рахунок простою під час очікування вантажних операцій, значного порожнього пробігу та оберту маршрутних поїздів.Item Світовий досвід і особливости електрифікації залізниць в Україні(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009) Полішко, Тетяна ВалеріївнаUK: Рогзглянуто історію розвитку електрифікації залізниць у світі, в Росії та Україні. Наведено питому вагу перевезень на електрифікованих лініях. Обгрунтовано основні положення визначення економічної ефективності електрифікації залізниць.Item Оцінка економічної ефективності заходів з підвищення безпеки руху поїздів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009) Шевченко, В. В.; Гненний, Олег МиколайовичUK: Розроблено методичний підхід до оцінки прямого ефекту від інвестицій у заходи з підвищення безпеки руху поїздів, який визначається як зменшення рівня ризику, пов’язаного з рухом поїздів, за рахунок впровадження заходів. У свою чергу, рівень ризику визначається на основі моделювання щільностей розподілу кількості транспортних подій за видами упродовж року та оцінки математичних сподівань рівнів шкоди (економічної, соціальної, екологічної) від транспортних подій кожного виду. Запропоновано метод визначення економічної оцінки соціальних наслідків транспортної події.Item Сравнение видов транспорта с учетом устойчивого развития общества(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2009) Бараш, Юрий Савельевич; Корженевич, Иван Петрович; Лихопек, П. А.UK: Розглянуто зовнішні витрати різних видів транспорту і необхідність їх обліку при порівнянні варіантів.Item Про організаційно-правові засади нової редакції повітряного кодексу України(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009) Баран, Р. Т.; Баран, Леся Миколаївна; Мігдал, Є. В.UK: У статті автори пропонують власні науково-практичні підходи до викладення статей нової редакції Повітряного кодексу України. Викладено концептуальні засади організації та правового регулювання законодавчих приписів, особливо це стосується розділів щодо регулювання умов і порядку використання повітряного простору України, організаційно-економічних аспектів діяльності аеропортів тощо. Запропоновано моделі структуризації організаційних підсистем комерційного та державного секторів повітряного простору та форми організаційних управлінських структур, господарських методів та економічних систем аеропортів.Item Математическое описание силового взаимодействия колес и рельсов(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2009) Мямлин, Сергей Витальевич; Дегтярева, Л. Н.; Осенин, Ю. И.UK: У статті запропоновано математичний опис силової взаємодії коліс і рейок, а також виконано опис деяких показників безпеки руху рейкових екіпажів.Item Модификация полимерной композиции для расширения функциональных свойств ремонтных составов(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009) Приходько, А. П.; Харченко, Е. С.; Краснюк, Андрей ВитальевичUK: Проведено модифікацію полімерної композиції, яка містить діанову епоксидну смолу, отверджувач амінний, спиртно-ацетоновий розчинник, наповнювач – пил газоочистки переробки феросиліцію. На підставі аналізу результатів експериментів було вибрано оптимальні склади за показниками міцності полімерного каменя, при цьому враховувалися технологічні характеристики полімерної суміші і вартість складів.Item Адекватність математичних моделей для визначення техніко-експлуатаційних показників роботи станцій(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009) Коробйова, Руслана ГеннадіївнаUKR: Розглянуто різні методи оцінки техніко-технологічних параметрів залізничних станцій. Наведено результати порівняння показників, отриманих на підставі добового плану-графіку та імітаційного моделювання з показниками функціонування реальної станції.Item Определение рациональных режимов скатывания отцепов с сортировочных горок(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2009) Кудряшов, Андрей ВадимовичUKR: Виконано дослідження та розроблено методику вибору раціональних параметрів режиму гальмування керованого відчепу в групі з трьох відчепів із заданими номерами розділових стрілок. Методика призначена для рішення задачі оптимізації режимів гальмування відчепів составу.Item Математическое моделирование зависимых отказов технического объекта(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2009) Босов, Аркадий Аркадьевич; Гришечкина, Татьяна Сергеевна; Савченко, Л. Н.UK: Запропоновано моделі залежних відмов технічних об’єктів на базі хвильового підходу.Item Структура частотных уравнений стержневых систем с распределенными параметрами(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2009) Распопов, Александр СергеевичRU: Используются графовые и автоматные модели для составления частотных уравнений пространственных колебаний стержневых систем с распределенными параметрами. Приведен пример расчета колебаний бирегулярной балки с различными характеристиками сечений.Item Деякі аспекти економічного розвитку рейкового транспорту в Україні(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009) Дребот, Христина Василіївна; Сначов, Микола ПавловичUK: Розглядаються резерви підвищення ефективності функціонування рейкового транспорту в Україні в умовах жорсткої конкуренції з боку інших видів транспорту.Item Применение воздушных струй для интенсификации процесса испарения от зоны разлива(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2009) Беляев, Николай Николаевич; Машихина, Полина БорисовнаUK: На базі моделі потенціальної течії та моделі переносу домішки запропоновано 2D чисельна модель для прогнозування випарування від зони розливу при використанні струменя повітря. Наведено результати розрахунків на базі розробленої моделі.Item Витрати, пов'язані з опором руху від колії(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009) Ліповський, Рувім Самойлович; Уманов, Марк Іонович; Губар, Олексій Васильович; Чернишова, Оксана СергіївнаUKR: Наведено методику щодо визначення витрат, пов’язаних з опором руху від колії.Item Удосконалення пружних ковзунов ТАУС(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009) Мельничук, Василь Олексійович; Міщенко, Андрій Анатолійович; Савчук, Орест МакаровичUK: Ковзуни ТАУС (патентовласник – Транспортна академія України, Східний центр) розроблено для типових вантажних візків моделі 18-100 з метою підвищення до 100…120 км/год безпечної швидкості руху вагонів експлуатаційного парку. Після нескладної модернізації під час деповського ремонту вагона ковзуни переобладнуються у пружні беззазорні ТАУС. Це дозволяє збільшити критичну швидкість вагона за рахунок гасіння коливань виляння візків. У статті розглянуто питання подальшого удосконалення цих ковзунів.Item Структурна надійність тягового перетворювача для багатосистемного електровоза з асинхронними тяговими двигунами(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009) Муха, Андрій МиколайовичUKR: У статті проведено порівняння структурної надійності різних варіантів структурних схем статичного перетворювача для тягового приводу перспективних багатосистемних електровозів з асинхронними тяговими двигунами.Item Точність гальмування, кількість вагонів у відчепі та показники роботи сортувальної гірки(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009) Журавель, Вячеслав ВікторовичUK: Встановлено вид рівнянь регресії, які адекватно описують зв’язок між похибкою гальмування відчепів і середньою швидкістю їх зіткнення на сортувальних коліях, середньою довжиною «вікна» та середньою кількістю операцій осаджування на один перероблений вагон з урахуванням впливу кількості вагонів у відчепі.