Інші праці КОіО ДІІТ
Permanent URI for this collection
ENG: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КОіО ДІІТ by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 41
Results Per Page
Sort Options
Item Рациональные пути развития технической базы для деповского ремонта грузовых вагонов(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1982) Бараш, Юрий СавельевичRUS: В работе доказано, что развитие технической базы следует рассматривать как научно обоснованную систему мер. Применение, полученных в работе вариантов реконструкции существующих и строительства новых депо, позволяет повысить работоспособность вагонов до требуемого уровня и сократить частоту их поступления в текущий ремонт.Item Управління залізничним транспортом країни(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2006) Бараш, Юрій СавелійовичUK: Монографія присвячена проблемі підвищення конкурентоспроможності залізничного транспорту України за рахунок проведення структурної реформи та зниження збитковості пасажирських перевезень. Розглянуто досвід реформування структури управління залізничним транспортом країн Свропи та Азії. Досліджено моделі управління залізничним транспортом країн Європи, запропоновано ще дві моде які можна впровадити в Україні. Розроблено методику визначення раціонального варіану структурної реформи, економічний критерій для вибору найкращої моделі управління залізничним транспортом. Запропоновано нову структуру управління залізничним транспортом України, наведені принципи побудови організаційних структур компаній інфраструктури та компаній-операторів. Детально розроблені організаційні структурно новоутворених пасажирських компаній. Для наукових працівників, економістів, спеціалістів Укрзалізниці, викладачів, аспірантів, магістрів і студентів вищих навчальних закладів транспортної галузі.Item Облік у банках(Видавництво Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2011) Бобиль, Володимир ВолодимировичUK:Розкриваються теоретичні та практичні основи бухгалтерського обліку у банках. Висвітлюються предмет, принципи, методи та методичні прийоми обліку, технології відображення на бухгалтерських рахунках господарських операцій кредитних установ. Посібник устаткований завданнями для самостійної роботи – тестами, задачами, питаннями для самоконтролю, які допоможуть студентам сформувати необхідні практичні навички. Структура посібника відповідає навчальній програмі дисципліни «Облік у банках», яка є нормативною для студентів економічних спеціальностей. Розраховано на студентів та аспірантів, викладачів, бухгалтерів – практиків, економістів, менеджерів кредитних установ. Структура посібника відповідає навчальній програмі дисципліни «Облік у банках», яка є нормативною для студентів економічних спеціальностей. Розраховано на студентів та аспірантів, викладачів, бухгалтерів – практиків, економістів, менеджерів кредитних установ. RU: Раскрываются теоретические и практические основы бухгалтерского учета в банках. Освещаются предмет, принципы, методы и методические приемы учета, технологии отображения на бухгалтерских счетах хозяйственных операций кредитных учреждений. Руководство оснащено задачами для самостоятельной работы - тестами, задачами, вопросами для самоконтроля, которые помогут студентам сформировать необходимые практические навыки. Структура пособия соответствует учебной программе дисциплины «Учет в банках», которая является нормативной для студентов экономических специальностей. Рассчитано на студентов и аспирантов, преподавателей, бухгалтеров - практиков, экономистов, менеджеров кредитных учреждений.Item Удосконалення ціноутворення на додаткові послуги залізничних вокзалів (дисертація)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2012) П’ятигорець, Ганна СергіївнаUKR: Дисертаційна робота присвячена обґрунтуванню шляхів удосконалення ціноутворення на додаткові послуги залізничних вокзалів за рахунок: удосконалення теоретико-методологічного підходу до визначення цін на додаткові послуги залізничних вокзалів; урахування впливу зовнішніх факторів на формування цін на додаткові послуги вокзалів; обґрунтування доцільності впровадження запропонованого теоретико-методологічного підходу до визначення цін на додаткові послуги вокзалів. У дисертаційній роботі розроблено й обґрунтовано нові принципи складання калькуляцій на додаткові послуги, які дозволяють максимально наблизити розрахункову ціну послуги до реальної середньої ринкової ціни. Удосконалено теоретико-методологічний підхід до ціноутворення на додаткові послуги залізничних вокзалів, що полягає у віднесенні частини прямих витрат перевезень до складу витрат підсобно-допоміжної діяльності, визначенні загальновиробничих і адміністративних витрат з використанням нової бази розподілу, визначенні витрат на перспективу з використанням індексів інфляції та середніх ринкових цін на матеріальні ресурси, що дає можливість визначати ціни на послуги на підставі фактичної собівартості та встановлювати рентабельність у межах антимонопольного законодавства.Item Підвищення ефективності приміських пасажирських перевезень в умовах реформування залізничної галузі(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2012) Пінчук, Олена ПетрівнаUK: Дисертаційна робота присвячена розробці теоретичних і методичних підходів до підвищення ефективності приміських пасажирських перевезень в умовах реформування залізничного транспорту за рахунок: • розробки економічних підходів до обґрунтування доцільності впровадження нових та удосконалення існуючих методів організації руху приміських поїздів; • розробки нових принципів формування собівартості перевезень окремого пасажирського поїзда в приміському та регіональному сполученнях, що дозволить ефективно впливати на зниження їх збитковості; • побудови науково обґрунтованих соціально спрямованих тарифів на перевезення пасажирів у приміському сполученні. Для мінімізації експлуатаційних витрат приміської пасажирської компанії в роботі запропоновано нову економічно обґрунтовану схему курсування зонних поїздів приміського сполучення на окремих напрямках руху, уведення яких дозволить знизити термін їх обороту й тим самим вивільнити певну кількість дефіцитного моторвагонного складу, а також організувати додаткові поїзди на напружених напрямках руху. Розроблено новий теоретико-методологічний підхід до визначення витрат окремого приміського пасажирського поїзда з урахуванням виду рухомого складу, категорії поїзда за швидкістю, рівнем комфорту та класності вагонів, що дозволило визначити його реальну збитковість та надати пропозиції стосовно зниження собівартості перевезень на певному напрямку руху. Удосконалено принципи побудови тарифів на перевезення пасажирів у приміському сполученні.Для мінімізації експлуатаційних витрат приміської пасажирської компанії в роботі запропоновано нову економічно обґрунтовану схему курсування зонних поїздів приміського сполучення на окремих напрямках руху, уведення яких дозволить знизити термін їх обороту й тим самим вивільнити певну кількість дефіцитного моторвагонного складу, а також організувати додаткові поїзди на напружених напрямках руху. Розроблено новий теоретико-методологічний підхід до визначення витрат окремого приміського пасажирського поїзда з урахуванням виду рухомого складу, категорії поїзда за швидкістю, рівнем комфорту та класності вагонів, що дозволило визначити його реальну збитковість та надати пропозиції стосовно зниження собівартості перевезень на певному напрямку руху. Удосконалено принципи побудови тарифів на перевезення пасажирів у приміському сполученні.Item Підвищення ефективності приміських пасажирських перевезень в умовах реформування залізничної галузі (дисертація)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2012) Пінчук, Олена ПетрівнаUKR: Дисертаційна робота присвячена розробці теоретичних і методичних підходів до підвищення ефективності приміських пасажирських перевезень в умовах реформування залізничного транспорту за рахунок: • розробки економічних підходів до обґрунтування доцільності впровадження нових та удосконалення існуючих методів організації руху приміських поїздів; • розробки нових принципів формування собівартості перевезень окремого пасажирського поїзда в приміському та регіональному сполученнях, що дозволить ефективно впливати на зниження їх збитковості; • побудови науково обґрунтованих соціально спрямованих тарифів на перевезення пасажирів у приміському сполученні. Для мінімізації експлуатаційних витрат приміської пасажирської компанії в роботі запропоновано нову економічно обґрунтовану схему курсування зонних поїздів приміського сполучення на окремих напрямках руху, уведення яких дозволить знизити термін їх обороту й тим самим вивільнити певну кількість дефіцитного моторвагонного складу, а також організувати додаткові поїзди на напружених напрямках руху. Розроблено новий теоретико-методологічний підхід до визначення витрат окремого приміського пасажирського поїзда з урахуванням виду рухомого складу, категорії поїзда за швидкістю, рівнем комфорту та класності вагонів, що дозволило визначити його реальну збитковість та надати пропозиції стосовно зниження собівартості перевезень на певному напрямку руху. Удосконалено принципи побудови тарифів на перевезення пасажирів у приміському сполученні.Для мінімізації експлуатаційних витрат приміської пасажирської компанії в роботі запропоновано нову економічно обґрунтовану схему курсування зонних поїздів приміського сполучення на окремих напрямках руху, уведення яких дозволить знизити термін їх обороту й тим самим вивільнити певну кількість дефіцитного моторвагонного складу, а також організувати додаткові поїзди на напружених напрямках руху. Розроблено новий теоретико-методологічний підхід до визначення витрат окремого приміського пасажирського поїзда з урахуванням виду рухомого складу, категорії поїзда за швидкістю, рівнем комфорту та класності вагонів, що дозволило визначити його реальну збитковість та надати пропозиції стосовно зниження собівартості перевезень на певному напрямку руху. Удосконалено принципи побудови тарифів на перевезення пасажирів у приміському сполученні.Item Розвиток системи управління діяльністю вантажних вагонних депо в умовах сучасного ринку (дисертація)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2013) Булгакова, Юлія ВадимівнаUKR: Дисертаційна робота присвячена питанню формування та розвитку системи управління діяльністю вантажних вагонних депо за рахунок: удосконалення концептуального підходу до формування системи управління діяльністю вантажних вагонних депо в умовах сучасного ринку; удосконалення системи управління діяльністю вагонних депо з організацією окремого акціонерного товариства; удосконалення організаційної структури управління вагонними депо; розвитку інструментів визначення укрупненого бюджету вантажних вагонних депо; розвитку методичного підходу щодо визначення вартості реконструкції та технічного переоснащення існуючих вантажних вагонних депо України. У дисертаційній роботі удосконалено науково-методичний підхід щодо оптимізації потужності вагонних депо в умовах зниження попиту на ремонт вантажних вагонів за рахунок визначення раціональної кількості вагонних депо, спеціалізації їх на ремонті одного або двох типів рухомого складу, впровадження в них потокового методу ремонту, забезпечення функціонування вагонних депо на рівні виробничої потужності, що дозволить знизити собівартість ремонту вагонів та підвищити ефективність вантажних перевезень.Item Розвиток системи управління діяльністю вантажних вагонних депо в умовах сучасного ринку(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2013) Булгакова, Юлія ВадимівнаUK: Дисертаційна робота присвячена питанню формування та розвитку системи управління діяльністю вантажних вагонних депо за рахунок: удосконалення концептуального підходу до формування системи управління діяльністю вантажних вагонних депо в умовах сучасного ринку; удосконалення системи управління діяльністю вагонних депо з організацією окремого акціонерного товариства; удосконалення організаційної структури управління вагонними депо; розвитку інструментів визначення укрупненого бюджету вантажних вагонних депо; розвитку методичного підходу щодо визначення вартості реконструкції та технічного переоснащення існуючих вантажних вагонних депо України. У дисертаційній роботі удосконалено науково-методичний підхід щодо оптимізації потужності вагонних депо в умовах зниження попиту на ремонт вантажних вагонів за рахунок визначення раціональної кількості вагонних депо, спеціалізації їх на ремонті одного або двох типів рухомого складу, впровадження в них потокового методу ремонту, забезпечення функціонування вагонних депо на рівні виробничої потужності, що дозволить знизити собівартість ремонту вагонів та підвищити ефективність вантажних перевезень.Item Управління фінансовими ризиками банків(Герда, Дніпропетровськ, 2014) Макаренко, Юлія Петрівна; Бобиль, Володимир ВолодимировичUK: У монографії розкриваються теоретичні та практичні основи управління фінансовими ризиками банків. Систематизовано вітчизняний та зарубіжний досвід банківського ризик-менеджменту, виявлено проблемні питання та сучасні тенденції розвитку управління кредитним, валютним, процентним, ринковим, операційно-технологічним ризиками та ризиком ліквідності. Подано інформаційні системи і технології в управлінні фінансовими ризиками банків. Для менеджерів банків, наукових працівників, викладачів, аспірантів, магістрів і студентів вищих навчальних закладів.Item Удосконалення ціноутворення на додаткові послуги залізничних вокзалів(Маковецький Ю. В., Дніпропетровськ, 2014) П’ятигорець, Ганна СергіївнаUK: Монографія присвячена проблемі ціноутворення на додаткові послуги залізничних вокзалів. У дослідженні процесу ціноутворення особлива увага автором приділяється вивченню існуючих розробок, що стосуються ціноутворення на залізничному транспорті, а також аналізу наукових праць та нормативних документів ціноутворення на додаткові послуги, що надаються пасажирам на вокзалах. Обґрунтовується необхідність проведення досліджень щодо удосконалення теоретико-методичного підходу до ціноутворення на додаткові послуги вокзалів в умовах реформування галузі. Велика увага приділена принципам реформування пасажирського господарства залізничного транспорту. Обґрунтовано вибір методу досліджень, проаналізовано діяльність залізничного транспорту у сфері пасажирських перевезень і надання додаткових послуг пасажирам на вокзалах. Досліджено альтернативні методи ціноутворення. Розроблено і економічно обґрунтовано принципи складання калькуляцій на додаткові послуги в умовах реформування залізничної галузі. Удосконалено теоретико-методологічний підхід до визначення цін на додаткові послуги залізничних вокзалів. Досліджено вплив зовнішніх факторів на формування цін на додаткові послуги вокзалів. Обґрунтовано доцільність впровадження нового теоретико-методологічного підходу до визначення цін на додаткові послуги вокзалів. Для наукових працівників, економістів, спеціалістів Укрзалізниці, викладачів, аспіратів, магістрів і студентів вищих навчальних закладів транспортної галузі.Item Економічна ефективність високошвидкісних пасажирських залізничних перевезень в Україні (дисертація)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2014) Момот, Алла ВолодимирівнаUKR: Дисертація присвячена вирішенню наукового завдання, що полягає в розробці теоретичних, методичних та практичних підходів до визначення економічної ефективності пасажирських високошвидкісних перевезень в Україні з урахуванням усіх можливих факторів, які впливають на їх конкурентоспроможність на ринку транспортних послуг. У дисертаційній роботі досліджено розвиток швидкісного та високошвидкісного пасажирського залізничного руху в країнах світу, зроблено аналіз науково-дослідних робіт та наукових праць щодо розвитку швидкісного та високошвидкісного руху в Україні, обґрунтовано необхідність впровадження високошвидкісного руху в Україні. Визначено місце швидкісного та високошвидкісного руху на ринку транспортних послуг, виконано аналіз пасажирських швидкісних перевезень в Україні, досліджено основні фактори, що впливають на підвищення мобільності населення та швидкості його подорожі, запропоновані принципи оптимізації швидкісних пасажирських залізничних перевезень та підвищення їх ефективності. Визначено раціональні швидкості руху та зони курсування пасажирських поїздів, розроблено принципи залежності попиту на перевезення від швидкості руху пасажирських поїздів, розроблені методичні підходи до визначення ефективності будівництва та експлуатації швидкісних та високошвидкісних магістралей, удосконалена методика визначення економічної ефективності будівництва та експлуатації високошвидкісних магістралей в Україні.Item Економіка залізничного транспорту(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, 2014) Кулаєв, Юрій Федорович; Бараш, Юрій Савелійович; Гненний, Микола ВасильовичUKR: У підручнику послідовно розкрито питання ролі залізничного транспорту для економіки України, описано його організаційні структури управління, а також методологічні, організаційні та правові основи економічної діяльності, основні напрямки й особливості розвитку та реформування цієї галузі. Для студентів, аспірантів, викладачів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також працівників Укрзалізниці, компаній, фірм, установ та організацій, що займаються залізничною діяльністю.Item Підвищення ефективності приміських пасажирських перевезень в умовах реформування залізничної галузі(Вид-во Маковецький, Дніпропетровськ, 2014) Пінчук, Олена ПетрівнаUK: Монографія присвячена проблемі підвищення ефективності функціонування приміських пасажирських перевезень в умовах реформування залізничної галузі. У дослідженні діяльності приміських пасажирських перевезень особлива yвaга авторам приділяється аналізу наукових праць щодо проблем підвищення їх ефективності, а також досвіду реформування залізничного тpaнcпopтy в Росії, Казахстані та Естонії. Oбґpyнтовується необхідність проведення додаткових досліджень з питань підвищення ефективності приміських пасажирських перевезень. Досліджено фактори та умови ефективного розвитку приміських пасажирських перевезень. Визначено напрямок досліджень відповідно до поставленої мети, проаналізовано потенціал господарства приміських перевезень Укрзалізниці та встановлено обсяги необхідних змін для підвищення його конкурентоспроможності. Велика увага приділена питанню щодо перспектив розвитку приміських пасажирських перевезень з урахуванням дії фінансово-економічної кризи. Розроблено принципи підвищення ефективності приміських пасажирських перевезень, економічно-обгрунтовано нові методи курсування приміських поїздів, розроблено новий теоретико-методологічний підхід до визначення витрат окремого пасажирського поїзда та формування витрат на приміські перевезення, запропоновано принципи побудови тарифів на перевезення пасажирів у приміському та регіональному сполученні. Для наукових працівників, економістів, спеціалістів Укрзалізниці, викладачів, аспірантів, магістрів і студентів вищих навчальних закладів транспортної галузі.Item Розвиток системи планування парків пасажирських вагонів підприємств залізничного транспорту (дисертація)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2014) Божок, Наталія ОлексіївнаUKR: Дисертація присвячена розробці науково-методичних підходів та практичних рекомендацій до прогнозування обсягів пасажирських перевезень та методів планування парків пасажирських вагонів підприємств залізничного транспорту з урахуванням усіх можливих факторів. У роботі досліджено сутність економічної категорії прогнозування для ефективного управління пасажирськими залізничними перевезеннями; виконано аналіз наукових праць з економічного прогнозування та управління парками пасажирських вагонів; проаналізовано існуючу діяльність пасажирського господарства в умовах сучасного ринку, нинішній стан парку пасажирських вагонів; розроблено методичний підхід щодо визначення кількості пасажирських вагонів на перспективу, який, на відміну від існуючого, враховує обсяги перевезених пасажирів, конкуренцію на ринку транспортних перевезень, динаміку зміни наявного інвентарного парку рухомого складу, впровадження швидкісного руху, сучасні методи ремонту вагонів та організації руху пасажирських поїздів у дальньому сполученні, що дозволяє мінімізувати витрати на експлуатацію, утримання та закупівлю рухомого складу.Item Економічна ефективність високошвидкісних пасажирських залізничних перевезень в Україні(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2014) Момот, Алла ВолодимирівнаUK: Дисертація присвячена вирішенню наукового завдання, що полягає в розробці теоретичних, методичних та практичних підходів до визначення економічної ефективності пасажирських високошвидкісних перевезень в Україні з урахуванням усіх можливих факторів, які впливають на їх конкурентоспроможність на ринку транспортних послуг. У дисертаційній роботі досліджено розвиток швидкісного та високошвидкісного пасажирського залізничного руху в країнах світу, зроблено аналіз науково-дослідних робіт та наукових праць щодо розвитку швидкісного та високошвидкісного руху в Україні, обґрунтовано необхідність впровадження високошвидкісного руху в Україні. Визначено місце швидкісного та високошвидкісного руху на ринку транспортних послуг, виконано аналіз пасажирських швидкісних перевезень в Україні, досліджено основні фактори, що впливають на підвищення мобільності населення та швидкості його подорожі, запропоновані принципи оптимізації швидкісних пасажирських залізничних перевезень та підвищення їх ефективності. Визначено раціональні швидкості руху та зони курсування пасажирських поїздів, розроблено принципи залежності попиту на перевезення від швидкості руху пасажирських поїздів, розроблені методичні підходи до визначення ефективності будівництва та експлуатації швидкісних та високошвидкісних магістралей, удосконалена методика визначення економічної ефективності будівництва та експлуатації високошвидкісних магістралей в Україні.Item Розвиток системи планування парків пасажирських вагонів підприємств залізничного транспорту(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2014) Божок, Наталія ОлексіївнаUK: Дисертація присвячена розробці науково-методичних підходів та практичних рекомендацій до прогнозування обсягів пасажирських перевезень та методів планування парків пасажирських вагонів підприємств залізничного транспорту з урахуванням усіх можливих факторів. У роботі досліджено сутність економічної категорії прогнозування для ефективного управління пасажирськими залізничними перевезеннями; виконано аналіз наукових праць з економічного прогнозування та управління парками пасажирських вагонів; проаналізовано існуючу діяльність пасажирського господарства в умовах сучасного ринку, нинішній стан парку пасажирських вагонів; розроблено методичний підхід щодо визначення кількості пасажирських вагонів на перспективу, який, на відміну від існуючого, враховує обсяги перевезених пасажирів, конкуренцію на ринку транспортних перевезень, динаміку зміни наявного інвентарного парку рухомого складу, впровадження швидкісного руху, сучасні методи ремонту вагонів та організації руху пасажирських поїздів у дальньому сполученні, що дозволяє мінімізувати витрати на експлуатацію, утримання та закупівлю рухомого складу.Item Управління економічною ефективністю залізничних пасажирських перевезень в умовах трансформаційних змін(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2015) Матусевич, Олексій ОлександровичUK: Дисертація присвячена вирішенню наукового завдання, що полягає в розробці теоретичних, методичних та практичних підходів до визначення оптимальних зон курсування пасажирських поїздів різних видів в умовах трансформаційних змін. У дисертаційній роботі досліджено сутність економічної ефективності пасажирських залізничних перевезень, чинники, які забезпечують визначення ефективності та конкурентоспроможності цих перевезень, зроблено аналіз науково-дослідних робіт та наукових праць щодо підвищення ефективності пасажирських перевезень, досліджено принципи побудови класифікації пасажирських поїздів у зарубіжних країнах та в Україні, обґрунтовано необхідність виконання подальших досліджень з обраної теми. Визначено методику виконання досліджень стосовно розробки методичних підходів до оптимізації зон курсування пасажирських поїздів, проаналізовано показники роботи пасажирських перевезень різних видів сполучень та встановлено причини неефективної роботи пасажирських перевезень в Україні. Визначено фактори впливу на оптимізацію зон курсування пасажирських поїздів в Україні; розроблено загальний підхід щодо визначення оптимальних зон курсування пасажирських поїздів; розроблено наукові методичні підходи щодо визначення оптимальних зон курсування: приміських, регіональних, міжрегіональних пасажирських поїздів та денних швидкісних поїздів; удосконалено класифікацію пасажирських поїздів в Україні, що базується на принципах оптимізації зон їх курсування.Item Управління економічною ефективністю залізничних пасажирських перевезень в умовах трансформаційних змін (дисертація)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2015) Матусевич, Олексій ОлександровичUKR: Дисертація присвячена вирішенню наукового завдання, що полягає в розробці теоретичних, методичних та практичних підходів до визначення оптимальних зон курсування пасажирських поїздів різних видів в умовах трансформаційних змін. У дисертаційній роботі досліджено сутність економічної ефективності пасажирських залізничних перевезень, чинники, які забезпечують визначення ефективності та конкурентоспроможності цих перевезень, зроблено аналіз науково-дослідних робіт та наукових праць щодо підвищення ефективності пасажирських перевезень, досліджено принципи побудови класифікації пасажирських поїздів у зарубіжних країнах та в Україні, обґрунтовано необхідність виконання подальших досліджень з обраної теми. Визначено методику виконання досліджень стосовно розробки методичних підходів до оптимізації зон курсування пасажирських поїздів, проаналізовано показники роботи пасажирських перевезень різних видів сполучень та встановлено причини неефективної роботи пасажирських перевезень в Україні. Визначено фактори впливу на оптимізацію зон курсування пасажирських поїздів в Україні; розроблено загальний підхід щодо визначення оптимальних зон курсування пасажирських поїздів; розроблено наукові методичні підходи щодо визначення оптимальних зон курсування: приміських, регіональних, міжрегіональних пасажирських поїздів та денних швидкісних поїздів; удосконалено класифікацію пасажирських поїздів в Україні, що базується на принципах оптимізації зон їх курсування.Item Управління вантажними вагонами компаній-операторів в умовах реформування залізничного транспорту України(Акцент ПП, Дніпропетровськ, 2015) Пшінько, Олександр Миколайович; Бараш, Юрій Савелійович; Марценюк, Лариса ВолодимирівнаUKR: Монографія присвячена проблемі підвищення раціонального використання вантажних вагонів компаній-операторів в умовах реформування залізничної галузі. Авторами розроблено принципи раціонального управління вантажними вагонами компаній-операторів, альтернативні варіанти моделей управління вантажними вагонами, а також критерій для їх порівняння. Для наукових працівників, економістів, спеціалістів Укрзалізниці, викладачів, аспірантів, магістрів і студентів вищих навчальних закладів транспортної галузі.Item Економічна ефективність високошвидкісних пасажирських залізничних перевезень в Україні(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2015) Бараш, Юрій Савелійович; Момот, Алла ВолодимирівнаUK: Монографія присвячена розробці теоретико-методологічних підходів і практичних рекомендацій щодо визначення економічної ефективності високошвидкісних пасажирських перевезень з урахуванням транзитного потенціалу України. Досліджено сутність економічної категорії «швидкість пасажирських перевезень» та її вплив на термін активного життя людини (пасажира) і на підвищення конкурентоспроможності й ефективності функціонування пасажирського залізничного транспорту. Розвинуто науковий підхід щодо визначення економічної ефективності будівництва та експлуатації високошвидкісних магістралей в Україні з урахуванням конкурентних переваг та впливу зовнішніх факторів на діяльність компанії. Для наукових працівників, аспірантів та магістрів, які займаються проблемами високошвидкісних залізничних перевезень.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »