Статті КТМ
Permanent URI for this collection
ENG: Articles
Browse
Browsing Статті КТМ by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 86
Results Per Page
Sort Options
Item Факторы, влияющие на надежность и долговечность железнодорожных колес(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2005) Вакуленко, Игорь Алексеевич; Рейдемейстер, Алексей Геннадьевич; Перков, Олег НиколаевичRU: Рассмотрены факторы, влияющие на прочностные параметры, и другие характеристики железнодорожных колес.Item Вплив схеми навантаження на однорідність розподілу деформації при пластичній течії вуглецевої сталі(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2005) Вакуленко, Ігор ОлексійовичUK: Дослідження субструктури холоднокатаних низьковуглецевих сталей показали, що після 20 % обтискування вже достатньо великі об’єми фериту мають періодичну дислокаційну структуру подібну дислокаційним чарункам. Після двох-чотирьох циклів знакозмінного згину спостерігається підвищення однорідності розподілу мікротвердості фериту при зниженні рівномірності розподілу дислокацій в середині чарунок.Item Визначення об’ємної частки зміцненого шару в прокаті з вуглецевої сталі(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2005) Вакуленко, Ігор Олексійович; Грищенко, Микола Анатолійович; Раздобрєєв, В. Г.UKR: Розглянуто вплив об’ємної частки зміцненого шару та параметрів магнітної фази на рівень міцностних характеристик термозміцненого прокату.Item Особенности формирования полосовой дислокационной структуры при циклическом нагружении холоднодеформированной стали(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2006) Вакуленко, Игорь АлексеевичRU: Исследования структуры холоднокатаной на 20 % низкоуглеродистой стали показали существование значительных объемов феррита, имеющих вид периодических дислокационных структур, подобных ячеистым. После четырех циклов знакопеременного изгиба обнаружены изменения дислокационного распределения в ячейках и полосовой структуре.Item Вплив дисперсності структурних складових вуглецевої сталі на опір руйнуванню(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Вакуленко, Ігор Олексійович; Грищенко, Микола Анатолійович; Перков, Олег МиколайовичUKR: Розглянута залежність коефіцієнта інтенсивності напружень, міцності при втомі і ударної в’язкості від розміру зерна аустеніту, розміру феритного проміжка перліту вуглецевої сталі.Item О причинах зарождения усталостных трещин на поверхности катания железнодорожных бандажей(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Вакуленко, Игорь Алексеевич; Грищенко, Николай Анатольевич; Перков, Олег НиколаевичUKR: Виникнення крихкого руйнування залізничного бандажа обумовлено формуванням високих локальних напружень від неоднорідної пружньо-пластичної деформації при циклічній зміні температур.Item Высокоэффективный термомеханически упрочненный арматурный прокат(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Вакуленко, Игорь Алексеевич; Раздобреев, В. Г.; Перков, Олег НиколаевичRU: Исследованы микроструктура, механические и служебные свойства высокопрочного арматурного проката, термомеханически упрочненного по различным режимам.Item Теоретические основы математического моделирования процессов электролитического покрытия(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Артемчук, Виктор Васильевич; Босов, Аркадий АркадьевичRU: Предложены теоретические основы структурного моделирования электролитических процессов железнения.Item Залежність процесів виникнення смуг деформації від структурних параметрів низьковуглецевих сталей після відпалу(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Вакуленко, Ігор Олексійович; Грищенко, Микола Анатолійович; Перков, Олег МиколайовичUKR: Розглянуті межа плинності, напруження мікротечії та деформація Чернова–Людерса для низьковуглецевої сталі. Показано, що характер зміни деформації Чернова–Людерса зв’язаний з розміром зерна фериту та формуванням дислокаційної чарункової структури.Item Визначення параметрів деформаційного зміцнення в об’ємах окремих зерен полікристалів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Вакуленко, Леонід Ігорович; Грищенко, Микола АнатолійовичUKR: Розглянуті питання оцінки мікротвердості при зміні навантаження на індентор при навантаженнях в одне і те ж місце зразка.Item Залежність рівня внутрішніх напружень в елементах залізничних вісей від режимів зміцнюючої обробки(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Вакуленко, Ігор Олексійович; Грищенко, Микола Анатолійович; Перков, Олег МиколайовичUKR: Диференційне охолодження елементів залізничних коліс впливає на зміну напруженого стану коліс.Item Структурные изменения в углеродистой стали в течение длительных выдержек при субкритических температурах(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Вакуленко, Игорь АлексеевичUK: Сфероїдізація та коалесценція цементиту вуглецевої сталі залежить від формування нових та переміщення існуючих меж розподілу.Item Аналіз структурних змін в металі залізничних коліс при їх експлуатації(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Вакуленко, Ігор Олексійович; Грищенко, Микола АнатолійовичUKR: Виникнення руйнування залізничного колеса обумовлено формуванням високих локальних напружень від неоднорідної пружно-пластичної деформації за рахунок циклічної зміни температур під час гальмування.Item Использование термического упрочнения элементов железнодорожных колес с целью повышения эксплуатационной надежности(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Вакуленко, Игорь Алексеевич; Перков, Олег НиколаевичUK: В статті розглядається вирішення актуальної науково-технічної проблеми – розробка технології зміцнюючої термічної обробки залізничних коліс.Item Дослідження етапів зародження та зростання тріщин при натурному випробуванні на втомленість(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Вакуленко, Ігор Олексійович; Грищенко, Микола Анатолійович; Перков, Олег МиколайовичUKR: Для залізничної осі в залежності від стадій зростання тріщини наведені закономірні зміни структури поверхні руйнування при випробуваннях на втомлюваність.Item Технологические особенности производства упрочненных железнодорожных колес(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Вакуленко, Игорь Алексеевич; Перков, Олег НиколаевичUK: Наведені результати дослідження впливу параметрів термомеханічного зміцнення на структуру, комплекс фізико-механічних та службових властивостей зміцнених залізничних коліс.Item Влияние температуры обмоток асинхронного тягового двигателя на величину критических значений момента и абсолютного скольжения(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Напара, Юрий Борисович; Плитченко, Сергей АлександровичUK: Стаття присвячена дослідженню впливу нагріву обмоток асинхронного двигуна на величину критичних значень моменту і абсолютного ковзання.Item Використання інформації бортових систем діагностування при визначенні технічного стану вузлів локомотива(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Боднар, Борис Євгенович; Варченко, В. К.; Очкасов, Олександр Борисович; Грищенко, Микола АнатолійовичUKR: Розглянуті питання підвищення ефективності обробки інформації бортових систем діагностування локомотивів. Приведені приклади обробки інформації бортової системи діагностування електровозів ДЕ1. Надані пропозиції по удосконаленню систематизації та обробки інформації бортових систем діагностування.Item Етапи виникнення дислокаційної чарункової структури в холоднодеформованій вуглецевій сталі(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Вакуленко, Ігор Олексійович; Грищенко, Микола Анатолійович; Грищенко, Микола МиколайовичUKR: Стаття присвячена поясненню процесу формування дислокаційної чарункової структури при пластичному деформуванні вуглецевої сталі.Item Структурні перетворення в металі залізничного колеса від взаємодії з рейкою(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Вакуленко, Ігор Олексійович; Грищенко, Микола МиколайовичUK: Виникнення руйнування залізничного колеса обумовлено формуванням високих локальних напружень від неоднорідної пластичної деформації за рахунок циклічної зміни температур під час гальмування.