Статті КМТ
Permanent URI for this collection
ENG: Articles
Browse
Browsing Статті КМТ by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 247
Results Per Page
Sort Options
Item Коливання прогінних будов типу 690/7к під час руху по ним поїздів із порожніх піввагонів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003) Борщов, Володимир Ілліч; Журбенко, Михайло Кузьмич; Распопов, Олександр СергійовичUK: У роботі розглядається поведінка прогінних будов з розрахунковим прогоном 110 м, виготовлених за типовими проектами 690/7 або 690/7К під час руху по ним поїздів із порожніх піввагонів.Item Совместный расчет уголковой подпорной стенки и грунтовой среды от кинематического возбуждения(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2003) Гришин, А. В.; Савчинский, Борис ВасильевичRU: В статье приведены методика и программный комплекс для совместного расчета подпорной стенки и грунтового массива как единой связанной динамической системы. Новизна задачи состоит в том, что при ее исследовании впервые используется теория пластического течения с укреплением. Такая постановка задачи дает возможность разработать, в дальнейшем, новый подход к расчету сооружений от сейсмического воздействия.Item Дослідження динаміки нерегулярних по довжинах прогонів мостових конструкцій(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2004) Солдатов, Кім Іванович; Железняк, Глеб Сергійович; Гуржий, К. В.UA: Стаття присвячена питанню можливості заміни складних нерозрізних нерегулярних мостових конструкцій регулярними аналогами з мінімальними похибкуми при визначенні власних частот. Аналіз виконаний для реальної п’ятипрогінної мостової конструкції за схемою 66 +126 +147 +115 + 76 м.Item Дослідження динамічної роботи металевого арочного моста через р. Старий Дніпро у місті Запоріжжя(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2004) Солдатов, Кім Іванович; Крюк, А. Г.UK: У статті на прикладі існуючого металевого арочного моста у м. Запоріжжя розглянуто застосування методики «пружних моделей» при розрахунках на коливання та стійкість подібних конструкцій. Власні вертикальні коливання арочної прогонової будови знаходяться у не рекомендованому нормами діапазоні періоду коливань (0,45…0,60 с.). На підставі розрахунків по наведеній методиці та аналізу результатів зроблено висновок щодо можливості стабілізації арочної прогонової будови.Item Поперечні сили в рейках колії, що виникають під час руху поїздів по прогінниих будовах типу 690/7К(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2004) Борщов, Володимир Ілліч; Журбенко, Михайло Кузьмич; Трякін, А. П.UK: Робота присвячена експериментальному визначенню величин поперечних сил у рейках колії на прогінних будовах типу 690/7К під час руху по ним поїздів.Item Динамічні випробування прогінної будови типу 690 7 К(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2004) Борщов, Володимир Ілліч; Журбенко, Михайло Кузьмич; Сухоруков, Борис ДмитровичUK: У роботі розглядаються результати динамічних випробувань прогінних будов розрахунковим прогоном 110 м, виготовлених за типовим проектом 690 7 К .Item Розвиток основних дефектів залізобетонних прогінних будов залізничних мостів у часі(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2004) Борщов, Володимир Ілліч; Климов, В. І.UA: Аналізується розвиток дефектів водовідводу, захисного шару бетону і корозії арматури, а також вилуговування розчину залізобетонних залізничних прогінних будов із звичайною стрижневою арматурою в часі. Встановлено залежність розвитку дефектів у часі залежно від конструкції, часу встановлення в міст і норм проектування.Item До питання про створення автоматизованої системи експлуатації штучних споруд залізниць(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2004) Борщов, Володимир ІллічUK: Розглянуті питання, які пов’язані із створенням автоматизованої системи експлуатації штучних споруд окремо взятої залізниці. Наводиться припустимий склад системи, розглянуті режими її роботи. Наведена укрупнена блок-схема системи експлуатації штучних споруд.Item О сроке службы малых и средних мостов на периферийных автомобильных дорогах(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2004) Солдатов, Ким Иванович; Мадатов, В. И.RU: В статье на основании анализа результатов обследования большого количества мостов предлагается совершенно иной подход к проектированию, постройке, содержанию и сроку эксплуатации периферийных мостов.Item Взаємодія мостових конструкцій з рухомим навантаженням(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2004) Марочка, Віталій ВладиславовичUK: При проектуванні й експлуатації мостів розрізних систем часто зіштовхуються з надмірними коливаннями пролітних будівель під тимчасовим навантаженням. З іншого боку, розроблений цілий ряд конструкцій гасителів, що можуть бути приведені до опорних демпферів. Розрахунок таких конструкцій представлений у даній роботі.Item Урахування гідромеханіки демпферів при гасінні коливань прогінних будов мостів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2004) Марочка, Віталій ВладиславовичUK: Розроблено багато методів гасіння вимушених коливань прогінних будов мостів з використанням гідродемпферів. Дана робота присвячена більш детальному розрахунку гідродемпферів, а саме основних робочих характеристик. Наведені рекомендації щодо оптимізації робочих характеристик гідродемпферів.Item О жесткости опор реальных мостовых конструкций(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровс, 2004) Солдатов, Ким Иванович; Железняк, Глеб Сергеевич; Гуржий, К. В.RU: В статье рассмотрен вопрос определения реальной жесткости мостовых опор и необходимости в некоторых случаях при расчете собственных частот мостовых конструкций заменить абсолютно жесткие опоры упругими.Item Визначення вантажопідйомності балкових залізобетонних прогінних будов залізничних мостів на підставі інструкції ЦП/0085(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2004) Борщов, Володимир Ілліч; Солдатов, Кім ІвановичUA: У роботі розглядаються основні правила визначення вантажопідйомності балкових залізобетонних прогінних будов залізничних мостів на підставі вітчизняного нормативного документа ЦП/0085.Item До питання про класифікацію опор залізничних мостів під дві колії(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2005) Солдатов, Кім Іванович; Борщов, Володимир Ілліч; Сіліна, Ю. Ю.UK: Розглядаються деякі питання, які пов’язані з визначенням вантажопідйомності опор двоколійних залізничних мостів.Item Об одном подходе к проектированию висячих мостов(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2005) Солдатов, Ким ИвановичRU: Рассматривается применение методики проектирования мостовых конструкций в общем и висячих в частности так называемым «методом обратного хода», когда основным (исходным) параметром конструкции, которая проектируется, является период собственных колебаний (частота).Item Гашение колебаний мостовых конструкций(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2005) Закора, Александр ЛеонтиевичRU: Рассмотрены результаты теоретических и экспериментальных исследований конструкционного, динамического и конструктивного гашения колебаний пролетных строений мостов.Item Опыт эксплуатации и наблюдения за мостовыми сооружениями, опоры которых подвержены неравномерным осадкам и кренам(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2005) Сухоруков, Борис Дмитриевич; Савчинский, Борис Васильевич; Журбенко, Михаил КузьмичRU: Приведены случаи значительных неравномерных осадок и кренов опор путепроводов, отмечены общие причины и закономерности в их появлении и развитии. Указаны меры по ликвидации аварийности сооружений и повышению их эксплуатационной надёжности. Даны рекомендации по организации долговременных наблюдений за такими объектами.Item Динамічна інтерпретація системи навантаження «вагон-колія-земполотно» в розрахунках транспортних відкосів методом скінченних елементів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2005) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Петренко, Володимир Дмитрович; Цепак, Станіслав ВладиславовичUKR: Запропоновано динамічну інтерпретацію та розширений аналіз комп’ютерної презентаційної графіки розрахунку земляного залізничного полотна.Item Собственные колебания висячих трубопроводных переходов(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2005) Солдатов, Ким ИвановичRU: Рассмотрен вопрос определения собственных частот висячих трубопроводных переходов с использованием расчетной модели в виде многопролетной регулярной балки (труба) на упругих опорах (подвески вместе с кабелем). Пример расчета дан в сравнении с расчетами другими методами.Item Вантажопідйомність прогінних будов та встановлення режиму руху поїздів по мостах, що експлуатуються(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2005) Тарасенко, Віктор ПетровичUK: Розглядається методика визначення класів за вантажопідйомністю металевих та залізобетонних прогонових будов залізничних мостів, що експлуатуються, і рухомого складу залізниць за дією на мости. На основі порівняння класів прогонових будов і рухомого складу встановлюється можливість та умови руху сучасного рухомого складу по мостах.